2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
41
gæster og
310
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Egen tro - og andres...
|
Jamen stop dog mand
Prøv fx at se hvor smukt jeg har skrevet om det kristne TROsLIV og dets SPIRITUALITET -- jeg kan allerede nu sige at fagfolk ville blive forbavset efter mine redegørelser for det kristne TROsLIV og dets SPIRITUALITET
Hvis Kræn-p og Anne ALH og Flemming Vang og Disciple - altså folk med lidt god forstand på SPIRITUALITET de ville have bemærket mine redegørelser der vil få enhver teolog til at juble over hvor smukt og dybt jeg forstår tingene
Men du giver jo aldrig mine indlæg opmærksomhed og du har i over 20 år aldrig reageret på når jeg skriver noget der fortjener respekt og anerkendelse og opmærksomhed
Som Gerth sagde, hvorfor ignorerer Arne og Tikka HansKrist - det er også en skandale og klæder ikke Trosfrihed at så meget kvalitet aldrig bliver genstand for respekt og anerkendelse og opmærksomhed
Rystende virkelig rystende og meget din skyld Arne - da du altid har forsøgt at skubbe mig ud ved at du aldrig ordentligt læser mine indlæg og gir et adækvat respons
-0-0-0-
Nu skal du høre efter
Du opererer med en Gudløs Kristus - dette er en selvmodsigelse
Du opererer med guddommelighed uden Guddom - også der tømmer du som med Kristus ordene for mening - du gør sproget til ligegyldigt volapyk
Dit meningsløse brug af ord der er begreber og størrelser der er universel defineret og anerkendt af alle uanset hvem man er - hvilken religion man tilhører eller hvilket sprog man taler
Du kan jo ikke lave om på sproget og ordene og begrebernes betydning
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
Og en opfordring til at du kigger lidt på mit kristne TROsLIV og dets SPIRITUALITET
Håber du kan finde der hvor jeg redegør for det på en utrolig smuk og sublim enestående måde
Kræn-p opdagede det altid når en af os gjorde os værdig til ros og anerkendelse
Ikke fordi Kræn-p nødvendigvis var enig med mig - men fordi han hurtigt opdagede når jeg lykkedes med at udtrykke mig så det gav genlyd i den hele akademiske verden af teologer og fagfolk indenfor religion
|
|
|
|