annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15888928
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2399824
Et andet syn 2004367
Åndelig Føde 1606684
Jesu ord 1534775
Galleri
Et kig ud af vinduet i Rødhus
Hvem er online?
0 registrerede 560 gæster og 210 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 47 af 49 < 1 2 ... 45 46 47 48 49 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#42609 - 13/01/2024 16:16 Re: Kapitel 2 - Døden på korset - Et opgør med forsoningslæren... [Re: Anonym]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3688
Sted: Nørresundby
Hej Thomas

Blogger du stadig?

Og kan vi andre finde hvor du skriver og hvad du skriver?

Og tak til jer begge - Thomas Timotheus og Jan Krishna Kærlighedens ABC. Det betyder meget for mig at I er her.

Og du Thomas må endelig blive ved med at gøre opmærksom på hvor du er og hvem du studerer.

At du Jan Krishna Kærlighedens ABC kunne være så forstandig - klog og skarp tænkende er virkelig en glædelig overraskelse. Ja jeg var vel bange for at du var igang med at alkoholisere din forstand væk - men ihvertfald, uanset hvor meget du har forsøgt herpå, så er det ikke lykkedes dig. Der er måske også meget at tage af?



Jeg nyder ofte gamle tråde med en vis alvor og seriøsitet gerne søsat af Thomas og så fortsætter de med Thomas og Arne og Tikka og Jan ABC som de toneangivende. Sådanne tråde må gerne opstå igen.

Mange Kærlige Hilsner HansKrist


PS:

Simon er en meget flittig forfatter og han har lige skrevet endnu en bog. Og kan se at han netop, som han forlod os, at det var der han begyndte på sin seneste bog.

Bjørn har jeg ikke set livstegn fra - men Simon er still going strong blot har han valgt at forlade "os".

RoseMarie kigger ind ca en gang om ugen - dog uden at skrive.

Tikka skal nok komme tilbage.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#42610 - 13/01/2024 19:19 Re: Kapitel 2 - Døden på korset - Et opgør med forsoningslæren... [Re: Hanskrist]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Jeg har fået sat alkoholen lidt i system = drikker en gang om ugen. Normalt køber jeg 12 øl - det kan jeg håndtere ler Er nok lidt hærdet blinker Jeg gider ikke drikke mig stangvissen længere, men bare lettere beruset engel Sidst jeg skrev i denne tråd, havde jeg drukket 3 øl, og drak 4 øl mere i løbet af dagen. Nu går der nok en uges tid, før jeg drikker igen. Har talt med min læge om mit alkoholforbrug, og der var ikke noget problem = er ikke alkoholiker. Det vidste jeg godt. Selvfølgelig tærer det på mit legeme, men jeg har ikke nogen drøm om at blive 100 år = 70-80 år er fint med mig = er 53 år nu. Mit cigaretforbrug er desuden mere ildevarslende = ryger 30-40 smøger om dagen stortchock Det kommer måske til at bide mig i halen. Nok om det. Jeg er meget glad for dit indlæg heart heart heart heart heart heart heart Mon de gamle deltagere vender tilbage en dag? Hvem ved. Findes der et bedre debatforum end vores...

Your friend forever

Krishna
PS: Kalder eventyret på os yeah Vi må skrive nogle bøger en dag til vores børn...


Top Svar Citer
#42611 - 13/01/2024 20:43 Re: Kapitel 2 - Døden på korset - Et opgør med forsoningslæren... [Re: Hanskrist]
Anonym
Uregistreret

Hej HansKrist

Nej, ingen blogging.

Er der nogle særlige tråde, du vil have genoptaget? Hvilke finder du interessante? Vi kan også køre videre i denne tråd, selvfølgelig, men jeg kommer nok aldrig til at læse ét ord VML. Men derfor kan der godt opstå gode diskussioner.

Kh Thomas
Top Svar Citer
#42655 - 18/01/2024 22:09 Re: Kapitel 2 - Døden på korset - Et opgør med forsoningslæren... [Re: Anonym]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Hvor er du henne fantastiske menneske heart heart heart heart heart heart heart Kongen har brug for dig hjælp En ridder af det runde bord er blevet væk ler Spøg til side blinker Skal vi læse videre i bogen...

Your friend forever

Krishna

PS: Kan livet blive meget bedre...




PPS: Hvem mangler brikker...






PPPS: Hvordan støtte og hjælpe alle...

https://skizofreni-set-indefra.blogspot.com/2024/01/dualen.html

https://skizofreni-set-indefra.blogspot.com/2024/01/birdwatching.html

https://skizofreni-set-indefra.blogspot.com/2024/01/den-gyldne-middelvej.html

https://skizofreni-set-indefra.blogspot.com/2024/01/den-faste-grund-i-dybet.html

https://skizofreni-set-indefra.blogspot.com/2024/01/damokles-svrd.html
Top Svar Citer
#42666 - 20/01/2024 02:08 Re: Kapitel 2 - Døden på korset - Et opgør med forsoningslæren... [Re: ]
Anonym
Uregistreret

Du spørger: "Hvor er dronningen henne..."

Jeg har i dagevis ikke læst endnu alle profilernes emner og indlæg på det seneste og måske jeg ikke gider det hele.

En gammel spirituel mand synes, det lyder meget mere fornuftigt, da jeg siger, at istedet for politik, religion og en regerings kongelighed, så anbefaler jeg om den nye verdensorden gudsriget med en leder som mig Frelseren. I Facebook oplever jeg med Helligånden mere og mere medgang vedrørende Ordet om Guddommen til nogen, hvor æren sådan anerkendes...
Nå, men fortsæt med jeres ´skænderier´ imod hinanden. Jeg dog enig med Tikka i, at en selvopofrelse har en ´pris´ om afkald inklusiv ´Gud´ eller Mammon halløjet. Engang turde jeg næsten ikke være i gaden på grund af mine plageånder og omvendt idag møder jeg offentligt mennesker som et bevis på forvandlingen.

Desuden blev via min G.mail her altså godkendt ved billedkode, hvor programmet skulle sende en besked til mig angående min bekræftelse, hvilken ikke kommer? Er jeg blokeret - Men elles forklarer dette måske hvorfor ingen nye profiler er her? Så det nok betyder alligevel tiltrods for min seneste ekstra nej tak til fysiske fristelser anderledes end samfundets for ´pædagogisk´ menneskerettigheder eksempelvis til hor, druk, tobak og så videre. Det havde jo egenligt været ynkeligt, hvis jeg opsøger jer, som ikke kan li mig.

Nå,, men snart ændrer jeg faktisk på OPLYSTHED. Jeg har set en kristen kritisere kirken, at den ligner politik vedrørende magtkampe i den slags organisationers hiearki. Ja, jeg fjerner sandsynligvis derfor i den relateret Facebookgruppe informationerne noget om dette i form af en materiel ting cafe projekt også handler jeg istedet derfor heller ikke om penge. Ikke en konkret spirituel bygning dermed, fordi ligesom Jesus eller en bevægelse møder jeg bare folket forskellige steder som, jeg er. At jeg ikke styres af nogen/noget i verden! En person i en økonomisk ansat lederstilling ved en forening eller demokrati kan fyres men aldrig en frelserskikkelses ånd, som kun tilhører Det guddommelige.
Kan admin hjælpe med oprettelse af en ny profil men hvis ikke så ellers ok altså!
Jeg ser klart og tydeligt - Det var også godt, at min tidligere Facebook gruppe om fri sex med Danmarks lovgivning som eksempel forsvandt, fordi jeg blander mig ikke direkte i politik og religion. smiler dbnuh2
Top Svar Citer
annonce
Side 47 af 49 < 1 2 ... 45 46 47 48 49 >


Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
15/05/2024 07:30
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Tatovører donerer til verdens truede dy..
15/05/2024 07:07
Kosovos præsident om dansk fængselsaft..
15/05/2024 05:38
Boeing i nyt stormvejr: Anklages for at ..
15/05/2024 02:59
Efter brokollaps i Baltimore: Containers..
15/05/2024 01:41
For tredje gang ligger der en haj på fo..
15/05/2024 00:41
Nyheder fra Religion.dk