annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15810923
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2394358
Et andet syn 2000135
Åndelig Føde 1571492
Jesu ord 1530964
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
0 registrerede 197 gæster og 43 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#42464 - 28/12/2023 21:52 Re: Til Arne fra Heidegger [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7229
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, du skriver til mig:
Citat:
Du ligger som du selv har redt op til min ven
(Ja, hvorfor slutte med et punktum bare fordi alle andre gør det) blinker
Mit svar:
Ja - og jeg "ligger" rigtig godt! smiler Har aldrig været mere afklaret - og mere i harmoni med mig selv - end nu.

Du lyder, som om du ikke "ligger" så godt.
Ja, du ligefrem føler dig forfulgt.
Men det er noget, du bilder dig ind!!!
Jeg har faktisk interesseret mig for - ikke dig - men hvad du skrev.
Det gør jeg ikke mere cool

Arne.
Top Svar Citer
#42466 - 28/12/2023 22:02 Re: Til Arne fra Heidegger [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3683
Sted: Nørresundby
Du forstår ikke et ord af noget som helst Arne Thomsen - det fiser hen over hovedet på dig

Du har altid været et vrøvlehoved - og det fordi du simpelthen ikke har nogen dybere forståelse det du snakker om

Se bare med spørgsmålet om Gerth - du modarbejdede mig konstant og da så admin kom du blev from som et lille lam - men var admin ikke dukket op du ville have fortsat med at modarbejde mig mht Gerth spørgsmålet (men i samme øjeblik admin kom så turde du ikke mere - ha ha - viser blot hvor svag du er - og at det hele fra din side kun drejer sig om at være på nakken af HansKrist (tror du jeg er dum - jeg vidste da godt hvorfor du modarbejdede mig i Gerth spørgsmålet - alene bare for at modarbejde mig - men da admin kom vendte du på en tallerken 180 grader - du er virkelig en 'svagpisser" -- æv og atter æv at have haft dig uden rygrad og moral hængende på nakken i alle de år - det har fandeme været irriterende og træls))

Du har ikke engang nosser når det kommer til stykket

Det der er vigtigt er at vi to ikke debatter med hinanden og det skulle der jo være en mulighed for når det jeg skriver ikke interesserer dig
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#42468 - 28/12/2023 22:30 Re: Til Arne fra Heidegger [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7229
Sted: Sydsjælland
Et typisk eksempwl, du nævner.
Du forstår åbenbart stadig ikke, at det hverken er dig, eller mig, ellen andre brugere, der har nogen kompetence i en sådan sag.
På Trosfrihed.dk er det alene Admin.
Det får du til:
Citat:
at være på nakken af HansKrist
Hvornår fiser den ind? smiler

Arne blinker
Top Svar Citer
#42469 - 28/12/2023 22:50 Re: Til Arne fra Heidegger [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3683
Sted: Nørresundby
Hvem tror du fik gjort noget ved tingene med Gerth

Kan du overhovedet lægge 2 + 2 sammen mand


I spørgsmålet mht Gerth modarbejdede du mig konstant - jeg prøvede igen og igen at få dig til at indse at Gerth's debat adfærd kunne vi ikke være tjent med -- men ikke en eneste gang kunne jeg få dig til så meget som at sige noget som helst negativt om Gerth's debat adfærd - og jeg prøvede igen og igen at få dig i tale om at Gerth's debat adfærd var af en sådan karakter at vi på Trosfrihed ikke kunne fungere med en sådan adfærd og at vi ihvertfald under ingen omstændigheder kunne tiltrække nye debattører

Ikke en eneste gang gav du udtryk for at Gerth's debat adfærd var kritisabelt

Og hvorfor mon - jo fordi så modarbejdede du jo HansKrist som egentlig er det eneste du går op i


Hvad sker så da Admin opdager (kan du 2 + 2 så kender du også svaret på hvordan admin opdager forholdet) hvad det er Gerth gør med Trosfrihed - jo han ryger ud på røv og albuer -

Men pludselig tør Arne ikke protestere mere - Arne der aldrig nogensinde har villet udtrykke en kritik af Gerth - ja overfor HansKrist forsvarede du konstant Gerth - men overfor admin faldt du til patten og pludselig turde du ikke længere forsvare Gerth -- du er simpelthen så svagt et menneske og så let at gennemskue


Havde det været Tikka eller Thomas der udtrykte en kritik af Gerth - ja så havde du uden tvivl bakket dem op - men nu var det HansKrist og så er det jo givet så dum som du er og altid har været at du bare pr automatik skal være imod --

Ja sådan blev du gennemskuet - for havde du været konsekvent burde du jo fortsat have støttet Gerth - men da admin kom turde du pludselig ikke støtte Gerth - ha ha ha ha griiiner -

Hvordan kan nogen mennesker være så inkonsekvent og så svag moralsk set som dig - et mere fejt og ynkeligt menneske skal man godt nok lede længe efter
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#42472 - 29/12/2023 00:38 Re: Til Arne fra Heidegger [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7229
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, hvis du læser Admins begrundelse for at udelukke Gerth, så skriver han:
Citat:
Jeg har fjernet Gerth samt slettet alle hans indlæg fordi mange indlæg havde karakter af annoncering for sex.
Der står således intet om vi debattørers holdning.
Men du kan jo spørge Admin, om han mener, du skal have æren for udelukkelsen blinker

Grunden til, at jeg ikke umiddelbart tilsluttede mig ønsket om at udelukke Gerth, var et håb om at hjælpe ham ind på at acceptabelt spor.
Gerth er jo et medmenneske, der som alle andre fortjener kristen næstekærlighed.
Udelukkes Gerth derfra, synes jeg ikke, den næstekærlighed er meget værd.

Set i dét perspektiv, er det jo os, der svigter Gerth.
Jeg tror ikke, Gerth har det godt, efter at han er blvet smidt ud fra Trosfrihed.dk, men mit håb er, at det går op for ham, hvad man kan tillade sig, sådan at udsmidningen fører til noget godt for ham.

Det var jo så derfor, jeg efter beslutningen skrev til Admin:
Citat:
Set med mine øjne en rigtig beslutning, men trist, synes jeg, at det ikke lykkedes nogen af os at opnå bare begyndelsen til en god dialog med Gerth trist

Den udlægning af forløbet, du fremfører, er efter min mening så latterlig - og så lidet kristen - at jeg ikke finder den en kommentar værd blinker

M.h. Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, indsigt, medfølelse, omsorg, kærlighed heart smiler
Top Svar Citer
annonce
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
Nyheder fra DR
Forslag om at vippe formand for Repræse..
09/05/2024 00:18
Lav efterspørsel: AstraZeneca fjerner c..
08/05/2024 23:13
Kong Charles har ikke tid til at møde p..
08/05/2024 21:32
Hakket oksekød tilbagekaldes efter fund..
08/05/2024 21:19
Kroatiens konservative danner regering m..
08/05/2024 20:59
Nyheder fra Religion.dk