Hans K siger: "KRISTUS begivenhed, der hører situationen til og den er et fremmedlegeme i værensordningen. Begivenheden bryder det bestandiges ordning og åbner for nye handlingsmuligheder...Guds Ånd åbenbarer for os hvad Gud har til os - dette er Guds Hemmelighed KRISTUS der nu kommer for en dag."
Du til Hans: "Oplever man ikke denne åbenbaring, du omtaler, så kan jeg ikke se andet end, at "det hele falder fra hinanden."
Jesus var ikke ligesom Messias forventningen ifølge de skriftkloge dengang, så idag gentager historien sig igen men på en ny måde.
Eller omvendt vedrørende deres forventninger om Kristi genkomst lignende de andre religioners vedrørende Dommedag frelserskikkelsen, men lad os genbruge gerne gamle religiøse bygninger til den nye verdensorden.
Idag påstår en Homo Sapiens ikke-troende (´vantro´) jævnaldrende kvinde, at mænd og kvinder er som fremmede imod hinanden. Folk er ikke egnet til Gudemennesket, hvis man vil skændes i det kærlige forhold. Jeg er ikke en fremmed tiltrods for, at jeg ikke kommer fra denne verden og dets befolkning. Et fremmed-legeme opfører sig desværre aggressivt imod alt eller udstødes til intet, hvor jeg istedet kommer med et rige af evig fred fra Det guddommelige (Guddommen), som jeg tilhører.
Foresten på en måde virker sort eller hvidt forkert og rigtigt.
Flere nævner dette til mig på det seneste om mit Ord, hvilken ellers kun handler om det gode. Jeg er enig med Hans K versus Tikka om en dårlig mangel på menneskers mangfoldigt forskellige nuancer (farverige personligheder) tiltrods for hans påstand om Paulus demokrati og dog han alligevel snakker imod fri sex og p.t. stadig mit cølibat angående psykisk sygdom. Men godt om mig idag ligesom Jesu lignelse om fårene fra bukkene, hvor mit oplyst Ord budskabet tugter belærende og frelser befrigørende. Uanset om i kan li det eller ej! Selv jeg menneskelignende vil ikke min skæbne sådan, da jeg udholder fortsat uden kendskab til fysiske orgasmer. Jamen jeg gider heller ikke ulykkelige lidelser!
Jeg kan, skal og vil ikke sociale relationer med nogen, som ikke kender vi andre om gudsbevidsthed. Hun siger, at jeg er bange for at lukke folk ind i mit personlige liv, men hun forstår ikke, at Moses havde hans folk og Jesus sin private omgangskreds med Helligånden.
Idag siger en hyklerisk hjerneskadet psykisk syg jævnaldrende mand til min joke, hvor jeg sagde, at jeg følte mennesker som værende lort: "Hvad hvis, det er dig, som er lort, hvilket jeg synes nogle gange?"
Spejl-mental projektion, Selv ham Kristus blev kaldt for grimme ord og
kun jeg som et lys dømmer jeres mørke ånd og beskidte værk retfærdigt idag. I alle opfører jer anderledes end mig på grund af jeres urene ånder, hvor min kun er ligesom min evigt elskede, som sender jeg til sit folk!
P.s. Tikka profilen påstod her i denne tråd ved et link citat, at Jesus kom ikke for at dømme, men da han helbredte en lam mand, da sagde han imod uretfærdighed ´min dom´.
P.s.
Ham Hare Krishna fyren den tidligere Hash ryger alkoholiker fortæller, at han blev sur imod mig, fordi da jeg humoristisk talte om menneskeheden lort, så burde jeg jo som en så´ hengiven ikke tale sådan. Nå, men det lyder som om, at han kræver min væren som perfekt fuldkommen? Men kun en frelserskikkelse har ingen syndige fejl, så hvorfor pludseligt han snakker så fordømmende istedet for om menneskelige fejl...
P.s. Idag kaldes regeringen ligesom Kommuner og det kongelig for myndighed, magten og politisk autoritet om lovgivning dog hyklerisk i Guds navn og Kistendommens kors.
Redigeret af Gerth (02/10/2023 21:39)