annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703557
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383558
Et andet syn 1992840
Åndelig Føde 1529234
Jesu ord 1524620
Galleri
Vinter Nytårs Løbehilsner fra Nordjylland
Hvem er online?
0 registrerede 428 gæster og 39 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 8 af 15 < 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 14 15 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#4345 - 17/09/2008 14:46 Re: En hjælp til debattens (onde) ånd. . [Re: Kræn-P]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Hvis det er dig magtpåliggende at undgå, at du bliver forvekslet med en anden


Det ved jeg nu heller ikke, om jeg vil påstå, at det er. Men det er da synd for en anden, at han skal forveksles med mig blinker
Top Svar Citer
#4356 - 17/09/2008 20:04 Re: En hjælp til debattens (onde) ånd. . [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Kære Jeppe, du har ganske misforstået situationen, eller også er det bare et nyt eksempel på din dårlige beherskelse af dansk.

De nævnte citater var ikke den anonyme smædeskrivers bedømmelse af mig, men min konstatering af hans mentale tilstand, som han har demonstreret gennem stribevis af indlæg, som alle har været "moralske opsange" ad hominem til andre debattører. Jeg kalder ham selvfølgelig Thomas, for der er en umiskendelig lighed i stilen såvel som holdningen til de troende kristne her på debatten.


Ole, du LYVER jo. Og andre debattører beviser det jo gang på gang. Derudover så fortolker du også, og dine fortolkninger kan kun stamme fra dit hadske forhold til dine medmennesker. Du er en misantrop - og vi er flere, der synes, det er synd for dig. Nogle - deriblandt jeg selv - prøver STADIG at hjælpe dig, mens andre efterhånden har opgivet dig.

Citat:
Thomas har ligesom du selv og lille stemme benyttet sig af talrige pseudonymer og brugt dem til at rose sig selv, men jeg har afholdt mig fra at diagnostisere hans sygdom, da det vil kræve samtaleterapi samt en evaluering af en psykiater.


Nu lyver du jo igen, og det er slet ikke godt at lyve, Ole. Ophør dog med det. Andre intelligente debattører har allerede haft - og nogle har stadig - et fast greb i din krave, og vi ryster dig i al venlighed... for at du må komme på rette spor igen. Find sagligheden og selvværdet frem, Ole!

Debatten er IKKE tjent med dine fortsatte løgne og hadske angreb på dine meddebattører. Du er heller ikke tjent med det. Vi ønsker dig jo alle bare det aller aller aller bedste!!!
Top Svar Citer
#4360 - 17/09/2008 21:10 Re: En hjælp til debattens (onde) ånd. . [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Nej Thomas, det er dig, der lyver.

Du lyver om, at det ikke er dig, der har brugt pseudonymet Thomas og Visdommen og flere andre. Du lyver om, at du har flere tilhængere, og du lyver om andre menneskers mening om mig. Det ved jeg med sikkerhed, for jeg har fået en hel del bekræftelser via PB og direkte emails.

Du er syg, Thomas, og jeg er måske den eneste her, der forstår dette helt og prøver at hjælpe dig. Hvad der end har bragt der derud, hvor du befinder dig nu, så må du indse, at du behøver professionel hjælp til at få et ordentligt liv, hvor du kan kommunikere normalt med andre mennesker.

Dette her er ikke noget skakspil, Thomas, hvor det gælder om at sætte kongen mat. Det er overhovedet ikke noget spil, men et spørgsmål om at klare dig her i livet, og få en tilværelse sammen med nogen, som du kan holde af og som holder af dig.

Jeg nærer ikke had til nogen i denne verden, Thomas, selv om enkelte har givet mig masser af grunde til det, men had virker indad på personen, der nærer sådanne følelser, og det er jeg alt for klog til at falde for.

Den første betingelse for at du kan blive et helstøbt menneske er, at du erkender, at du har problemer med andre mennesker, og at problemerne skyldes dit eget syn på dem. Du kan ikke ændre verden, Thomas, men du kan med lidt hjælp udefra ændre dig selv, så problemerne forsvinder.

Jeg har ikke andre muligheder for at hjælpe dig, end at prøve at åbne dine øjne for årsagen til dine problemer, så lad os stoppe dette narrespil og gå til kernen af problemet.

Med kærlig hilsen

Ole Bjørn ;)

Top Svar Citer
#4362 - 17/09/2008 21:28 Re: En hjælp til debattens (onde) ånd. . [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Nej Thomas, det er dig, der lyver.


Ole, nu lyver du jo igen, igen igen!! Jeg er ikke Thomas.

Citat:
Du er syg


Ole dog! Du har det dårligt, og vi er klar over det - ellers havde du jo ikke talt så grimt til dem, der prøver at hjælpe dig.

Citat:
Med kærlig hilsen


Dette er en god start. Hvis du mener det!


Tag imod min udstrakte hånd - og spis også af den. Jeg vil dig det bedste!!!!!!

Mange tak!!!!!
Top Svar Citer
#4363 - 17/09/2008 21:36 Re: En hjælp til debattens (onde) ånd. . [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Citat:
Tag imod min udstrakte hånd - og spis også af den.
griner

Jeg er ikke kannibal, Thomas, og jeg kan ikke hjælpe dig mere, end jeg allerede har gjort.

I dybeste medlidenhed

Ole Bjørn ;)

P.S. Selvfølgelig er du ikke Thomas. Det er blot et af dine mange pseudonymer, som du skjuler dig bag, fordi du er bange for at konfrontere den virkelige verden.



Redigeret af ole bjørn (17/09/2008 21:39)
Top Svar Citer
annonce
Side 8 af 15 < 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 14 15 >


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 08:48
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ge..
27/04/2024 10:29
Norge forment adgang til internationalt ..
27/04/2024 10:02
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ne..
27/04/2024 09:41
Grøn-billetter udsolgt på rekordtid
27/04/2024 09:29
Københavnske skoler skal have hjælp ti..
27/04/2024 09:13
Nyheder fra Religion.dk