annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15826066
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2395042
Et andet syn 2000470
Åndelig Føde 1579806
Jesu ord 1531508
Galleri
Kristen Videnskab - Christian Science
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 154 gæster og 39 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: En hjælp til debattens (onde) ånd. .

Nej Thomas, det er dig, der lyver.

Du lyver om, at det ikke er dig, der har brugt pseudonymet Thomas og Visdommen og flere andre. Du lyver om, at du har flere tilhængere, og du lyver om andre menneskers mening om mig. Det ved jeg med sikkerhed, for jeg har fået en hel del bekræftelser via PB og direkte emails.

Du er syg, Thomas, og jeg er måske den eneste her, der forstår dette helt og prøver at hjælpe dig. Hvad der end har bragt der derud, hvor du befinder dig nu, så må du indse, at du behøver professionel hjælp til at få et ordentligt liv, hvor du kan kommunikere normalt med andre mennesker.

Dette her er ikke noget skakspil, Thomas, hvor det gælder om at sætte kongen mat. Det er overhovedet ikke noget spil, men et spørgsmål om at klare dig her i livet, og få en tilværelse sammen med nogen, som du kan holde af og som holder af dig.

Jeg nærer ikke had til nogen i denne verden, Thomas, selv om enkelte har givet mig masser af grunde til det, men had virker indad på personen, der nærer sådanne følelser, og det er jeg alt for klog til at falde for.

Den første betingelse for at du kan blive et helstøbt menneske er, at du erkender, at du har problemer med andre mennesker, og at problemerne skyldes dit eget syn på dem. Du kan ikke ændre verden, Thomas, men du kan med lidt hjælp udefra ændre dig selv, så problemerne forsvinder.

Jeg har ikke andre muligheder for at hjælpe dig, end at prøve at åbne dine øjne for årsagen til dine problemer, så lad os stoppe dette narrespil og gå til kernen af problemet.

Med kærlig hilsen

Ole Bjørn ;)

Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Tikka
09/05/2024 21:29
Vigtige præciseringer
af somo
09/05/2024 14:19
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Propalæstinensiske demonstranter samler..
09/05/2024 21:18
Zelenskyj fyrer vagt-chef efter attentat..
09/05/2024 20:22
Israelsk embedsmand: Våbenhvile-forhand..
09/05/2024 18:38
Propalæstinensiske aktivister smidt ud ..
09/05/2024 17:51
TikTok vil mærke AI-genereret indhold
09/05/2024 17:24
Nyheder fra Religion.dk