Tilføjelse:
Se hva´ jeg kan, se hvad jeg ka´ - Jeg har en tissemand!
Idag om helbredelsen af min lammelse virker det hele igen!

P.s. Sundhedsstyrelsen anbefaler højst ti gentande om ugen, så jeg i en uge snart har cirka dette forbrug af alkohol men måske også lidt mere eller mindre. En dag måske meget mindre. Af den grund jeg laver mere ´gymnastik´ igen på grund af et øget overskud til det og andet.
Sex ved jeg ikke endnu, men behov for kropskontakt mærker jeg i ny og næ, men jeg kender ingen, som ligesom i 1970érne sidder med en ´pædagogisk´ guitar, hvor man holder hinanden i hånden til kram-nus-kæl sammen. Ingen hud mod hud heller. Jeg vier gerne hele mit liv til et kald, men...
Jeg har set, hvordan de slemmeste fyre lod som om, at de ville et parforhold med de altså for galt stressende psykisk syg men få sexet unge kvinder, som frodigt havde stort faste bryster-vådt fyldige læber-lækker røv dejlig inklusiv ansigtet, hvilke faldt for deres psykopati-egoismen-ondskabsfulde forførende charme (dyriske imponer´lege) og sådan er jeg ikke.
Åhhh Dommedag, tak. Dog åndeligt jeg ikke handler om dom imod mennesker.
Følgende er dog småting sammenlignet med min prøvelse: Homo Sapiens menneskets lort sker stadig, fordi i cykelkælderen laver p.t. hver dag nogen hærværk, tyveri og svineri især ved min og naboens cykel ligesom en falsk cykelsmed. Og jeg har desværre lyst til at spraymale på alle de cykler, som vedkommende skiller ad, fordi derfor er der ikke nok plads til vi andres omkring cykelstativerne, hvilket jeg alligevel ikke gør. Al den uretfærdighed. Uhh himmelsk belønning - ja ja jovist.

Dermed umenneskeligt en person skubber ligesom et overgreb min cykel længere væk fra hans. Også udenfor på fodgængerstien med nok plads nær butikken kan en ældre kvinde ikke styre hendes hund med snoren, der kan gøres kortere, men så pludseligt rører den mit ene ben med sine store øjne mod mig - Forhåbentligt har den ikke bendelormeæg og andet ligesom bakterie klamt skidt måske rester af lort, ad.
I min modne alder om udseendet og uden den slags erfaring virker bare ikke let om både fri sex og kræsen. Jeg burde jo egentligt ifølge profilernes ligeglade reaktion her vedrørende mit åndelige arbejde istedet kun hor, druk, æde og for selvisk passivt iblandt folket men aktivt dyrke kun mit eget liv uden fællesskabet, men jeg vender idag tilbage til livet, hvor Frelseren således kommer igen.