Go morgen Danmarks befolkning! VÅGN OP. Arrh, idag sviner min unge ofte larmende ulovligt hashrygende nabo igen ved min dør og på væggen, men det er den verden som jeg lever iblandt af fremmede folk. Han fortjener at rådne op i helvedet på Jorden og kun Det guddommelige kan hjælpe ham. Han beder jo ikke mig om åndelig hjælp. Flere har klaget vedrørende ham inklusiv jeg, hvilket han ikke fatter. Måske han en dag bliver så psykisk ødelagt med hans rod og skrigende grin, at...
Biblens for autoritære sprog er forældet uden kendskab til eksempelvis vor tids nye demokrati og menneskerettigheder angående lighed.
Jeg nævnte hende, som engang havde befriet sig fra en ´kristen´ baggrund, hvor hun sagde noget om et måske Jesus gruppesex med hans mandlige disciple. Maria Magdalene var ifølge nogle af ikke kirken godkendt skrifter også en senere slags Apostel ligesom dem til sikke en fest med rødvin og den slags samvær

Biblen, NT - Paulus: "...Mænd, der ligger i med mænd...skal ikke arve Guds rige."
Paulus var sandsynligvis ikke frelst fra Biblens ord ligesom bogstaverne x og y kromosomer om mand og kvinde billedet som afguderi.
Jeg drives ´heldigvis´ ikke til vanvid af kvinder ved jalousi og skænderier, fordi jeg er ikke afhængig af dem! Dengang blev generelt kvinder behandlet ligesom en handelsvare fødemaskine dukke af patriarkalsk dominerende mænd sådan.
Idag er kvinder ikke afhængig af mænd længere, fordi de endda uden ægteskab kan økonomisk få kontanthjælp, SU, dagpenge, flexjob, løn, tilskud til børnepenge, førtidspension og pension ligesom en mand. Jeg er godt nok ikke ligesom Adams tilbedelse af Eva, men ´mange´ af i gamle har naturligvis ikke længere liderligt begær fra/til ungdommens frugter. Der findes dog potens urter og piller.