annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Tålmodighed belønnes.
Hvem er online?
1 registreret somo 363 gæster og 123 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 17 < 1 2 3 4 5 ... 16 17 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#37830 - 04/12/2022 23:27 Re: Den skinnende sol på verden [Re: ]
ABC Offline
veteran
Registeret: 09/08/2015
Indlæg: 5368
Sted: Vanløse
Kære Gerth

Kom nu op i omdrejninger ler blinker halvfuld Er vi andre bare tabt bag en vogn...




Your friend forever

Jan
_________________________
I Vandrer mod Lyset står der, at kun de tålmodige er brugbare, og det kan jeg godt følge...
Top Svar Citer
#37846 - 05/12/2022 12:06 Re: Den skinnende sol på verden [Re: ABC]
somo Online   content
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1442
Der er intet enkelt bevis på, at disse billeder af Jesus, fred være med ham og hans mor, er rigtige billeder

Hvordan beskrev profeten Muhammed Jesu fysiske karakteristika, fred være med ham?

hysiske kendetegn ved Jesus

Hvad angår hans fysiske egenskaber og træk, beskrev profeten Muhammed ham ved at sige: "Der var ingen profet mellem mig og profeten Jesus. Han vil stige ned fra himlen til jorden. Hvis du ser ham, så kend hans beskrivelse. Han er en gennemsnitlig størrelse individ; han er hverken tyk eller mager. Hans hudfarve har en rødlig-hvid nuance."

Profeten sagde: "Profeterne er brødre fra forskellige mødre. Trosbekendelsen, de alle bærer, er én, og deres love er forskellige. Der er ingen profet mellem Jesus og jeg. Han vil bryde korset og dræbe svinene og fjerne Jizyah (hovedskat). Han vil forene alle under én tro, og kun islam vil sejre under hans regeringstid. Under hans regeringstid vil antikrist blive dræbt, og tryghed og tryghed vil spredes over hele landene, indtil dyr harmonisk vil sameksistere med hinanden. Børn vil lege med slanger, der ikke tager skade af dem. Han vil herske blandt muslimerne, så længe Allah vil, og så vil han dø, og muslimerne vil begrave ham." (Ahmed)

Profeten sagde: "Jeg så Jesus, Moses og Abraham. Med hensyn til Jesus havde han en rosa nuance og har en bred brystkasse." (Bukhari)



Profeten sagde: "Den, der vidner om, at der ikke er nogen Gud, der er værdig til at tilbedes end Allah, og at han ikke har nogen partner, og at Muhammed er hans slave og sendebud, og at Jesus er Allahs slave skabt af Allahs befaling gennem

Profeten præciserede, at ens tro ikke ville være fuldstændig, medmindre de tror på, at Jesus er en Guds sendebud. Dette ville føre en til et saligt liv i den himmelske bolig.

At tro, at Jesus er en Guds sendebud, vil også øge ens belønninger. Profeten sagde: "Den, der tror på Jesus, Marias søn, som en profet og Guds sendebud og derefter tror på mig, vil få to belønninger." (Bukhari

Profeten Muhammed ﷺ biografi | del 1 | Sadiq A. Yasin


https://www.youtube.com/watch?v=vXmRFD3CFS4
Top Svar Citer
#37847 - 05/12/2022 12:32 Re: Den skinnende sol på verden [Re: somo]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Jeg er ved at død af grin over at du tilskriver disse udsagn fra din profet nogen som helst større betydning både om Jesus men også den her om slanger

"indtil dyr harmonisk vil sameksistere med hinanden. Børn vil lege med slanger, der ikke tager skade af dem"


-0-0-0-


Du er simpelthen naiv Somo og har solgt din sjæl til en determinisme en religiøs fundamentalisme der har svar på alting indenfor sit eget logiske system - hvormed virkeligheden lades ude af betragtning.

Drop nu dit hjernevask - nej HansKrist det kan jeg ikke - du aner simpelthen ikke hvor meget identitet jeg nyder af alt det fundamentaliske vrøvl jeg skriver.

Jeg føler mig som en intellektuel.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#37850 - 05/12/2022 15:16 Re: Den skinnende sol på verden [Re: Hanskrist]
somo Online   content
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1442
hvorfor undre sig!
Gud gav profeten Jesus, fred være med ham, flere mirakler end det på sin tid!

Kristi mirakler er nævnt i Koranen og Bibelen

"indtil dyr harmonisk vil sameksistere med hinanden. Børn vil lege med slanger, der ikke tager skade af dem"

simpelt mirakel for ham.

Gud (Faderen) vil give ham det, så fred, sikkerhed og regeringsførelse kan sejre i henhold til islamisk lov.

Du minder mig om folk i de gamle århundreder, hvis nogen taler til dem om fly og missiler, vil de grine af ham!

Hvilke uvidende mennesker

De ved ikke, at Gud er i stand til alt og giver sine profeter overnaturlige mirakler
Top Svar Citer
#37852 - 05/12/2022 15:40 Re: Den skinnende sol på verden [Re: somo]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Citat:
Somo:

De ved ikke, at Gud er i stand til alt og giver sine profeter overnaturlige mirakler



Vrøvl Somo - det er infantil ønske tænkning - og usandt og ukærligt at Gud er en omnipotent magt Gud.

Du har ikke forstået de mest fundamentale grundlæggende forhold omkring det religiøse spirituelle.

Det er under mit niveau sådan som du opfatter kategorien det religiøse spirituelle.

Og jeg burde derfor ikke blande mig i hvad du skriver (du blander dig ej heller i hvad jeg skriver (selv om jeg ser du indirekte kommenterer på det over hos dig selv)).

Jeg finder hvad du skriver uinteressant.

Det eneste der er interessant er hvordan pokker mennesker kan ende op i en så vanvittig autoritær fundamentalisk deterministisk (tautologisk system tænkning hvor virkeligheden lades ude af betragtning) opfattelse af islam og ja det religiøse spirituelle.

Jamen HansKrist forstå det dog, det gir mig identitet - jeg får al min identitet fra måden jeg skriver om islam på. Jeg har endda tilhængere, følgere.

Og kan jeg sige 1000 km fundamentalistisk deterministisk religiøs sludder idag så kan jeg om 10 år sige 100 x 1000 km fundamentalistisk deterministisk religiøs sludder.

Så der er udvikling - ja rent neocorticalt får jeg flere og flere associationer til et fundamentalistisk deterministisk religiøs system der ikke tager hensyn til virkeligheden.

Nå undskyld jeg blander mig Somo - for vi to er lige så langt fra hinanden som jeg er langt fra Jehovas Vidner og de kætterske kristne bibelfundamentalister - ej heller disse finder jeg det værd at bruge alt for meget tid på.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
annonce
Side 3 af 17 < 1 2 3 4 5 ... 16 17 >


Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af somo
28/03/2024 16:34
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Frankrig genoptager støtte til palæsti..
28/03/2024 15:25
Letlands udenrigsminister trækker sig e..
28/03/2024 14:45
FN: Flere end 1.500 dræbt under bandevo..
28/03/2024 13:27
Nyheder fra Religion.dk