annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 10662197
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2079894
Et andet syn 1794997
Jesu ord 1378886
Den Evige Filosofi 1173022
Galleri
Der er RAV i æ HAV
Hvem er online?
1 registreret ABC 28 gæster og 195 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 29 af 30 < 1 2 ... 27 28 29 30 >
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#37763 - 01/12/2022 02:24 Re: korrigere misforståelser [Re: somo]
Gerth Offline
bor her
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Sikke en længere tekst med for mange emner fra dig på en gang, så jeg udvælger følgende: "Børn er født på deres naturs religion. hvem/hvad kan frelse dig? Kristus beskrev Peter som en dæmon. Hvordan tænker folks sind? mennesker er uskyldige ved fødslen, og de bliver kun syndige, når de bevidst begår en synd."

Jeg har læst om de muslimer, som ligner kristne mystikere, hvor de ønsker åndelig forening med en gud om viljen. Hej bogens folk, som har Ordet! Hans K kaldte omtalte engang mig som om, at jeg er religion og dermed også ligesom politik med loven i mig ligesom et evangelium som en selv.
Tikka profilen prædikede om ifølge Biblen de to ånder vedrørende det gode og onde. Hans k forstår ligesom jeg vedrørende billedsprogets arketyper (psykologi), at istedet for overtro engle og dæmoner bare handler sådan om menneskets ånd, hvilket er det samme om døde spøgelser, der går igen. En helt selvbevidst person synder aldrig ubevidst, så frelsen handler jo om, at ´jeg´ kender min sjæl sammen med Det guddommelige istedet for underbevidst uvidenhed.

Nå, tre bekendte ser mine nye uforklarlige mærker samme sted som førnævnt, hvor de synes, at de ligner brændsår. Det minder mig om, at Koranen snakker om ildæmon og Biblen taler vedrørende hellig ånd og ild ligesom Guds ånds kraft. Profeten Moses mødte sin evige identitet ved den brændende tornebusk, hvilken ikke benævnte sig selv som værende Gabriel men anderledes: "Jeg er."

Ja, du er sandsynligvis ligeglad igen, men jeg hygger mig her til forhåbentligt sammen med ABC en beviseligt højere procent af jesu blod. halvfuld
Igennem trængsel om ansvar? Men, du snakker om den i antal statistisk hurtigt spredning af en trosretning og tidligere i mit liv sammenlignede en vantro kvinde som kæreste til den kun kød og blod familie mit kalds ønske om et godt nyt budskab til hele verdens befolkning med en sygdom. Kald du mig bare for en satanisk lucifer eller hedning, hvilket en rettroende ikke styres af. griner
Idag siger en noget psykotisk, lidt ´bevidsthedsudvidende´ hyklerisk sindslidende mand, at hvis verdens elite, familien og folket ikke snart tilgiver ham, så igen ved et tilbagefald (an-fald) ryger han bare Hash. Han bad om min personlige tilgivelse, fordi han (narcissist) selvhøjtideligt så ned på mig. Jeg fortæller vedkommende: "Jeg har tilgivet dig personligt, men tilgiv dig selv med kærlighed, fordi oplever du oprigtigt anger på den måde, så ligesom Jesus Kristus tilgiver ´Gud´ dig også, da vi sådan ligner en guddoms retfærdige nåde, barmhjertighed og skån. Han synes, at den ellers lykkelige opvågning føles smertefuldt. Igennem troen lærer han sig selv at kende til et bedre sted, hvor Det guddommelige er med hos os i gudsriget. Pludseligt til et personale kalder han mig for en ´ven´, fordi vi er lige. Måske han desværre får igen en nedtur, fordi han mangler karisma, kan ikke bare påvirke os andre som en overmagt.
Jeg har heller ikke alt som, jeg vil, hvilket viser, at mig bestemmer ikke det hele over skabelsen. Velsignelsen (beskyttelse - ikke selvforsvar om angreb imod som modstanderen) handler om åndelig lykke, altså kun det gode, hvilket er et med fysisk livsstil. Krop og sind lever sådan ligesom en påstået religiøs bog, ritualer og bygning.

Der vistnok i Islam en profeti vedrørende endetiden til dommens dag, hvor en kun af gud undervist igen frelserskikkelse?
(Gabriel) sagde: Således, Gud skaber hvad Han vil; når han har påbudt en ting siger han til den ’vær’, og den er.« (Sura 3:47). Ligesom Biblens Moses og Jesus siger jeg også, at: Jeg er den, jeg er, fordi jeg repræsenterer igen også skrifternes gud.
Koranens Jesus taler fra vuggen og bevidner, hvem han er; »Han sagde: Jeg er Guds tjener, Han har givet mig Bogen og gjort mig til en Profet.« (Sura 19:30).
Helligånden er omtalt i Koranen i forbindelse med Jesus: »…Vi gav Jesus Marias søn klarheden og styrkede ham med den hellige ånd. Hver gang der kom en profet til jer med det I ikke selv begærer, var I hovmodige af stolthed, så nogen kaldte I løgnere og andre slog I ihjel.« (Sura 2:87).

Æren er ikke min alene, fordi således sker også dette i jer om den, som sender mig. tommelop

Redigeret af Gerth (01/12/2022 03:21)
#37764 - 01/12/2022 04:04 Re: korrigere misforståelser [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
P.s. Jeg fortalte om ham den kristne misbruger, som ikke fatter hans for meget forfængelige afhængighed til en udenfor ham selv anerkendelse om sit værd i sig selv, men gudsriget er ikke en fysisk arv og istedet kun åndelig.

Ud over Koranen og traditionsværkerne (hadith), fortolker en Imam Ghazzalis genoplivelsen af de religiøse videnskaber fra 1100-tallet, hvor i enkelte af de 40 bøger handler om risikoen ved at være for knyttet til den materielle verden. F.eks citeres Jesus for følgende ord: »Tag ikke verden som din herre; hvis du gør bliver du dens slave.«
Det minder om Jesu ord i Biblen: "Mit rige er ikke af denne verden."

P.s. Ifølge mit åbenbaring sagde også profeten Esajas et eller andet om, hvordan, at fra Herren hellig ånd kom over ham og guds folk.

Redigeret af Gerth (01/12/2022 05:02)
#37766 - 01/12/2022 06:14 Re: korrigere misforståelser [Re: somo]
Gerth Offline
bor her
Du siger: "Vær forsigtig, min bror. Døden vil komme når som helst Og du vil stå foran Gud. "

Men der er jeg livet om flammen som et lys! smiler

Ja, ligesom følgende eventyrlige klip -hahahah-: https://www.youtube.com/watch?v=zZfZI20H9OE

Redigeret af Gerth (01/12/2022 06:16)
#37767 - 01/12/2022 08:18 Re: korrigere misforståelser [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
arrg. Jeg oplyste om en psykisk syg mand, som opfatter mig som hans ven også opdager jeg følgende: "En trofast ven er et stærkt værn; finder man en, har man fundet en skat. - Siraks Bog i de apokryfe skrifter." Jeg havde i et andet emne skriveri om skat...

Redigeret af Gerth (01/12/2022 09:18)
#37770 - 01/12/2022 15:05 Re: korrigere misforståelser [Re: Gerth]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Islam balancerer det fysiske og åndelige aspekt
Og det er fordi vi har Koranen, en sand materiel og åndelig bog, og det er den sidste åbenbaring til menneskeheden, der lærer os at tage vare på vores materielle liv og vores åndelige liv, fordi vi er mennesker.

Imam Abu Hamid Al-Ghazali i det femte århundrede e.Kr

Han så, at folk bekymrede sig om tilbedelsen og opfyldelsen af ​​dens juridiske betingelser, herunder søjler, pligter og sunnah'er, men de forsømte fuldstændig det åndelige aspekt af tilbedelse såsom ærbødighed, fremkaldte betydningen af ​​tilbedelse og forståelse af visdommen og formålet med den.

Tværtimod
kristendommen
De har ingen beviser for sandheden af ​​deres ord. Derfor udelukker de deres bøger og tyer til den åndelige vej i henhold til deres ønsker og fantasi.

Bibelen, ud over at være fundamentalt upålidelig i mangel af originalerne, er Bibelens tekst, Det Gamle og Det Nye Testamente, aldrig ophørt med at blive forfalsket, ændret, modificeret, omarrangeret, retoucheret, frivilligt og utilsigtet, af afskrivere, korrekturlæsere, præster og oversættere, fra dets eksistens til i dag.

Koranen taler om Satan som menneskets fjende, der forfører ham til ondskabens og korruptionens vej og til at tilbede Jesus og idoler i stedet for at tilbede Gud (Faderen).

Men Helligånden er englen Gabriel

"Helligånden" er Jibreel (fred være med ham).

Gabriel er en af ​​ærkeenglene, og han er budbringeren, som blev sendt til alle apostlene.

Gabriel åbenbarede åbenbaringen fra Gud til profeten Jesus, fred være med ham

Åbenbaringen fra Gud er specifik for Gabriel, fred være med ham; Gabriel sender åbenbaring fra Gud til alle Guds profeter.

Så det er klart, at Rooh al-Qudus her refererer til Jibreel... Ingen antyder, at Rooh al-Qudus betyder Allahs liv; dette er heller ikke angivet af ordlyden, og denne sætning bruges aldrig i den forstand.

Og Helligånden er ikke Gud, som kristne tror på treenigheden

Og Gud sender kun englen Gabriel til profeterne

Han lever ikke inde i mennesker, som kristne siger, og inspirerer ikke mennesker

Helligånden blev sendt gennem Gud (Faderen) til Kristus ved åbenbaring ligesom alle profeterne Muhammed og Musa

Koranen taler om Jesus, fred være med ham, som en Guds profet, ikke en menneskehedens frelser
Selv når
Jesus vil vende tilbage til jorden,

han vil regere i henhold til islamisk lov og erklære, at han er Guds sendebud

Kristi anden nedstigning er ikke en fordel i forhold til profeterne, men en opgave fra Gud til Kristus
At fortælle de mennesker, der sagde om ham, at han er en gud eller Guds søn
Han er ikke en gud, men kun en Guds profet
og islam er alle profeternes religion
Top Svar Citer
annonce
Side 29 af 30 < 1 2 ... 27 28 29 30 >

Seneste indlæg
Tro, håb og kærlighed
af ABC
23/03/2023 14:55
Kan man blive ven med Gud?
af Jørgen Primdahl
22/03/2023 19:38
Guddommelige bøger...
af ABC
20/03/2023 17:55
hjertes og sjæls lykke i ramadanen
af somo
20/03/2023 13:23
Den skinnende sol på verden
af somo
20/03/2023 13:13
Nyheder fra DR
Sverige kræver forklaring på Ungarns t..
23/03/2023 15:08
Energibranchen efter kæmpebeløb til nÃ..
23/03/2023 14:53
Thailandsk politi afslører svindlernetv..
23/03/2023 14:24
Politiet advarer folk med gæld: Kontakt..
23/03/2023 14:03
Israels parlament vedtager første del a..
23/03/2023 13:10
Nyheder fra Religion.dk