annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
September Rødhus strand
Hvem er online?
0 registrerede 347 gæster og 417 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 17 af 36 < 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 35 36 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#35343 - 04/04/2022 15:41 Re: Lad os sætte gang i reformationen... [Re: ]
Jørgen Primdahl
Uregistreret

Ja men Præsterne kan jo også godt høre at det Dogme lyder helt umulig, de vil bare ikke indrømme det.
Top Svar Citer
#35345 - 04/04/2022 17:40 Re: Lad os sætte gang i reformationen... [Re: ]
ABC
Uregistreret

Kære Jørgen

Mon ikke der er noget sandhed i dette...

http://www.religionrevised.com/dogmernes-indbyrdes-bindinger/

Hvad har vi brug for i vores liv...






Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#35349 - 05/04/2022 11:21 Re: Lad os sætte gang i reformationen... [Re: ]
ABC
Uregistreret

Kære Jørgen

Er det hele lidt mere kompliceret...

http://www.religionrevised.com/dogmernes-indbyrdes-bindinger/

Hvad har vi brug for i vores liv...






Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#35358 - 06/04/2022 08:18 Re: Lad os sætte gang i reformationen... [Re: ]
Jørgen Primdahl
Uregistreret

Vi har brug for at der bliver lavet fuldstændig om på hele verdensordningen, at det bliver en Teokratisk ledet regering ledet af Jesus som konge,Hebræerne 1: 8-9 står der Men om Sønnen siger han: “Gud er din trone+ til evig tid, og dit riges scepter er retfærdighedens* scepter. 9 Du har elsket retfærdighed og hadet lovløshed. Derfor har Gud, din Gud, salvet dig+ med glædens olie frem for andre konger. i stedet for alle de uduelige menneskelige styrede regeringer der styre i dag, de har alle sammen spillet fallit sammen med deres hersker Satan Djævelen.

De har alle sammen vist at de ikke evnede at styre uden Gud.
Top Svar Citer
#35359 - 06/04/2022 12:49 Re: Lad os sætte gang i reformationen... [Re: ]
Anonym
Uregistreret

Indsendt af: Jørgen Primdahl
Vi har brug for at der bliver lavet fuldstændig om på hele verdensordningen, at det bliver en Teokratisk ledet regering ledet af Jesus som konge,Hebræerne 1: 8-9 står der Men om Sønnen siger han: “Gud er din trone+ til evig tid, og dit riges scepter er retfærdighedens* scepter. 9 Du har elsket retfærdighed og hadet lovløshed. Derfor har Gud, din Gud, salvet dig+ med glædens olie frem for andre konger. i stedet for alle de uduelige menneskelige styrede regeringer der styre i dag, de har alle sammen spillet fallit sammen med deres hersker Satan Djævelen.

De har alle sammen vist at de ikke evnede at styre uden Gud.
Hvad er glædens olie?
Top Svar Citer
annonce
Side 17 af 36 < 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 35 36 >


Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
USA's militær: Har gennemført angreb m..
26/06/2026 22:55
EU efter Trumps told-trusler: Har ret ti..
26/06/2026 21:38
Trump anklager Iran for brud på våbenh..
26/06/2026 19:18
Trump truer med told som reaktion på di..
26/06/2026 18:49
Tidligere Trump-rådgiver indrømmer at ..
26/06/2026 17:43
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Venezuelas leder takker Trump for støtt..
26/06/2026 22:45
Vance i advarsel til Iran: Vold vil bliv..
26/06/2026 22:42
USA udfører angreb i Iran efter beskyld..
26/06/2026 20:56
Vi overser den kultur, der binder mennes..
26/06/2026 18:00
Historiker: Hele Danmark er fyldt med ku..
26/06/2026 18:00