annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
0 registrerede 458 gæster og 143 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 15 af 42 < 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 41 42 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#34787 - 11/02/2022 20:30 Re: tegn og begivenheder / beviser på islam [Re: Hanskrist]
ABC Offline
veteran
Registeret: 09/08/2015
Indlæg: 5372
Sted: Vanløse
Kære HansKrist

Du fangede det hele i din respons - skulle også have reageret - tænkte på det et kort sekund og ville have sendt dette afsted til eftertanke...




Your friend forever

Jan
_________________________
I Vandrer mod Lyset står der, at kun de tålmodige er brugbare, og det kan jeg godt følge...
Top Svar Citer
#34788 - 12/02/2022 00:01 Re: tegn og begivenheder / beviser på islam [Re: somo]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hej Somo.
Hvorfra har du dine to punkter om muslimers dommedagsdrab på jøder og kristne?
Er det fra Koranen?
Er det fra andre muslimske skrifter?
Er det fra dig selv?
Er det de kristnes tidligdre korstog, du efterligner?

Jeg gætter at du ikke svarer, men kan love dig, at du skader muslimers tilværelse i Danmark ganske alvorligt, hvis disse dine ord kommer bredt ud i medierne.

Er du virkelig tilhænger af trostvang i stedet for trosfrihed?
Jeg havde egentlig troet bedre om islam.

M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
#34789 - 12/02/2022 11:13 Re: tegn og begivenheder / beviser på islam [Re: Arne Thomsen]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1442
Dette er ikke had til nogen,
men hvad vil Kristus, fred være med ham, gøre i fremtiden, når han vender tilbage for anden gang

Kristus, fred være med ham, vil herske efter islamisk lov, loven fra de tidligere profeter

Dette er et af tegnene på, at opstandelsens dag nærmer sig

Kristi anden nedstigning er ikke en fordel i forhold til profeterne, men en opgave fra Gud til Kristus
At fortælle de mennesker, der sagde om ham, at han er en gud eller Guds søn
Han er ikke en gud, men kun en Guds profet
og islam er alle profeternes religion


og

Han vil dræbe antikrist, bryde korset og regere i henhold til den islamiske sharia,
profeten Muhammeds sharia fred være med ham

Dette tilhører Kristus, som vil kæmpe i fremtiden

Men muslimer har intet at gøre med, hvad Gud har befalet ham, og hans krig mod dem, der er imod ham
Top Svar Citer
#34790 - 12/02/2022 11:21 Re: tegn og begivenheder / beviser på islam [Re: somo]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Citat:
Somo:

Dette (1)* er ikke had til nogen,


(1)*:

Somo:

Dommedag kommer når.....



1. The Muslim conquest of Jerusalem.
Allahs sendebud (saw) sagde: "Dommedagen vil ikke komme før muslimerne kæmper imod jøderne. Muslimerne vil slå dem ihjel i en sådan grad at jøderne vil gemme sig bag træer og sten, og så vil træer og sten sige: Oh muslim, oh Allahs slave, der er en jøde bag mig, kom og slå ham ihjel, med undtagelse af Garkadtræerne, som er jødernes træer.


2. "Han (Jesus) vil komme ned fra Himlen
… Derpå vil han dræbe alle svin og smadre alle kors, ødelægge alle synagoger og kirker og dræbe alle kristne, som ikke tror… Han vil ikke lade en eneste af skriftfolket (de kristne) tilbage, således at der opstår en enhedsreligion, hvilket er islam.

Jesus vil dræbe antikristen ved porten til Ludd (Lod i nutidens Israel, stedet for en lufthavn og en stor israelsk militærbase).


Det er meget værre end had Somo

Vil du bede moderator om at få dit indlæg fjernet?

Jeg håber ved Gud ikke der er nogen der følger dig og læser hvad du skriver?

Du er jo ikke bare fundamentalist men radikaliseret og med sådanne tekster er du med til at radikalisere dine eventuelle læsere.

Jeg vil personligt ikke optræde på samme internet portal hvor der fremkommer tekster som du har skrevet. Mener også du bryder loven.

Hvad vil du selv gøre? Ved tingene?

Ingen mennesker skal være her og i fuld alvor - fundamentalistisk religiøs alvor skrive sådanne tekster.

Du skriver det ikke er had, nej det er meget meget værre end had.

Hvornår er du blevet radikaliseret? Har du altid været det eller er det noget der har grebet dig hvor det ene ord har taget det andet, næste ord for dig?

Håber ikke der er nogen der lytter til dig og gør de håber jeg du bliver overvåget - der er nogen der holder øje med dig og dine skriverier og dine eventuelle læsere og lyttere på youtube.

Det er så grotesk at vi skal finde os i hvad du skriver - og jeg VIL IKKE finde mig i det!

Hvad vil du selv gøre? Vil du kontakte moderator og bede om at få dit indlæg fjernet?

Og hvad vil du gøre overfor dine eventuelle læsere? Og lyttere på youtube hvis du også har udtrykt det samme der?


-0-0-0-0-0-

Og iøvrigt digter du og fabulerer du fuldstændig vilkårligt. Men det værste er at du som fundamentalist mener man skal tro hvert ord du skriver.

Du har overskredet en grænse
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#34791 - 12/02/2022 12:10 Re: tegn og begivenheder / beviser på islam [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hanskrist.
Censur løser ikke problemer.
Indsigt og forståelse kan måske.
Så vidt jeg forstår Somo's ord, er det en profeti, ikke et ønske, men hvor har han den fra? - eller er det hans egen?

M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
annonce
Side 15 af 42 < 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 41 42 >


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Endnu en busulykke i Tyskland - 21 perso..
29/03/2024 09:27
Støtteforening til overvægtige: 'Børn..
29/03/2024 09:05
Grønland har inviteret dansk sundhedsmi..
29/03/2024 09:04
Nyheder fra Religion.dk