annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Tålmodighed belønnes.
Hvem er online?
1 registreret somo 363 gæster og 123 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 43 af 245 < 1 2 ... 41 42 43 44 45 ... 244 245 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#33101 - 23/08/2021 13:44 Re: Åndelig Føde [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Rolig Arne - hvad sker der for dig - pas nu på dit blodtryk



Dine aversioner imod mig vil ingen ende tage


Hvad pokker har jeg skrevet der berettiger dig til den svada du pludselig gi'r mig?


Var det ikke bedre du påpegede det - end alle dine personfnidder intimiderende injurier du altid skal rette imod mig. Ja i tidernes morgen der er ikke den ting du ikke er lykkedes med at få mig skudt i skoene.

Du fandt en anledning til at gå amok - spørgsmålet er om du bevarede fatningen og læste hvad jeg skrev.

Hvorfor tror du Gerth vil slettes??? Næppe fordi han er stolt af hvad han har skrevet. Har du overhovedet læst Gerth's indlæg?

Men nu må Gerth til at blive voksen og opdage at det man sender ud får man tilbage.

Gerth kunne jo starte med lidt mere selvrespekt som også ville komme os andre til gode med respekt for os. Næsten hvert indlæg er jo fyldt med disrespekt for Trosfrihed og os debattører her. Og det til trods for at "vi" aktive her aldrig har taget så godt imod nogen som Gerth.

Han har fået lov at spille bold op ad os og han har fået masser af opmærksomhed og feedback. Men han virker umætteligt - stedet er ikke go nok og vi er ikke gode nok for ham.

Sådan en opførsel er jo ikke ligefrem smart.

Der er masser af andre unoder som at han ikke refererer os korrekt eller tager kopier korrekt af hvad vi har skrevet.

Sidste nye er at han har fået mig til at fremstå som om jeg har rost hvad Somo repræsenterer og præsenterer os for og intet kunne være mere usandt. Jeg står for det stik modsatte - en fuldstændig anderledes forståelse og opfattelse af det religiøse spirituelle. Nøjagtig som jeg intet har til overs for kristen bibelfundamentalisme eller "bibel religiøsitet" hvor ens tanker er syltet ind i referencer til noget i Bibelen uden at meningen hermed er forklaret eller uden at der bliver talt nudansk. Alt dette har jeg redegjort for som ingen andre.


-0-0-0-

Du er en sjov fætter Arne - du vil gerne have mig jordet (hængt ud og skammet ud) det har du alle dage ønsket og givet stærk udtryk for.

Nå men det siger mere om dig selv end om mig hvad du skriver om mig.

Også de ord du bruger - meget stærke vendinger du bruger om mig. Nede i dig bor der et fuldstændig ude af proportioner had til det kristne.

Mine "I Kristus -giftigheder" - godt nok et sjovt udtryk. Især når man medtænker på hvor højt et fagligt niveau jeg har forklaret betydningen af at være i KRISTUS og det at være KIRKE i verden.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#33102 - 23/08/2021 15:28 Re: Åndelig Føde [Re: Hanskrist]
ABC Offline
veteran
Registeret: 09/08/2015
Indlæg: 5368
Sted: Vanløse
Kære HansKrist

Har du gjort noget galt? For mig er der bare tale om konstruktiv kritik. Håber Gerth tager det i den ånd...

Your friend forever

Jan
_________________________
I Vandrer mod Lyset står der, at kun de tålmodige er brugbare, og det kan jeg godt følge...
Top Svar Citer
#33103 - 23/08/2021 15:50 Re: Åndelig Føde [Re: ABC]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Gerth er en sjov fætter 😍💙

Og på mange måder I to ligner lidt hinanden selv om jeg tror Gerth mener du pjatter (og ja patter) lidt for meget Jan. Måske du er både et pattedyr og et pjattedyr? Og din SPIRITUALITET er en slags spiritusialiti'genialiti spiritualitet.

Men bemærk dig hvor dybt involveret Gerth allerede i 2008 var i Unity-Onenesss (1)* SPIRITUALITET, hvorfor vi må anerkende vi står overfor en mand med stor erfaring, som dig Jan. Et par sværvægtere.

Men Gerth ham kunne vi godt bruge fremover såvel som Tikka.





(1)*:

Positive People
Gerth Drost 28 april 2008


IDENTITY? SOCIAL INHERITANCE AND ENVIROMENT? REALITY?

I am a consciousness-a spirit with no names, no terms, no personal identity. I am like an endless orgasm in the now.
I am in one with everything and everyone and you also. I am with you all with an unconditional love.
I know who you are in reality.
Everything is an illusion like a dream, a film-movie, a story in a book, a computergame, a painting, a phantasy, an adventure for entertainment and fun.
It all happens in one mind, and its creativity is unlimited. Wake up!!!!!
Rediscover on your journey, that you are forver " God "-the spirit-the light.
Free your mind from egoism and its patterns.
The new evolution is about a big leap in the consciousness and transforming the world to a new dimension. Are you free now in your mind. Remember again, who you really are ?
Unity-Onenesss............No differences, no sepparatements, no opposites.
Everything is the same existens............Surprise????
I am with you all. The figure- Gerth Drost, Denmark who writes this message does not exist. He is an illusion, which i use like a doll-puppet in this story.
I am " God " and very soon a happy ending is near!!!
Use Phones-Television-Internet-News papers etc. to debate, discuss, to help and gather the world to a new unity with peace.
LOVE from one.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#33106 - 23/08/2021 16:59 Re: Åndelig Føde [Re: Hanskrist]
ABC Offline
veteran
Registeret: 09/08/2015
Indlæg: 5368
Sted: Vanløse
Kære HansKrist

Mon vi er ude med riven blinker




Your friend forever

Jan
_________________________
I Vandrer mod Lyset står der, at kun de tålmodige er brugbare, og det kan jeg godt følge...
Top Svar Citer
#33113 - 23/08/2021 22:21 Re: Åndelig Føde [Re: ABC]
ABC Offline
veteran
Registeret: 09/08/2015
Indlæg: 5368
Sted: Vanløse
Kære HansKrist

Jeg vandrer videre med en øl i hånden ler

https://pov.international/naerdodsoplevelser/

Hvad laver vi i denne verden...




Your friend forever

Jan
_________________________
I Vandrer mod Lyset står der, at kun de tålmodige er brugbare, og det kan jeg godt følge...
Top Svar Citer
annonce
Side 43 af 245 < 1 2 ... 41 42 43 44 45 ... 244 245 >


Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af somo
28/03/2024 16:34
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Frankrig genoptager støtte til palæsti..
28/03/2024 15:25
Letlands udenrigsminister trækker sig e..
28/03/2024 14:45
FN: Flere end 1.500 dræbt under bandevo..
28/03/2024 13:27
Nyheder fra Religion.dk