annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15845536
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2396318
Et andet syn 2001504
Åndelig Føde 1591110
Jesu ord 1533122
Galleri
Mad for sjov
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 278 gæster og 177 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 27 af 245 < 1 2 ... 25 26 27 28 29 ... 244 245 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#32391 - 02/06/2021 17:09 Re: Åndelig Føde [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7233
Sted: Sydsjælland
Hanskrist.
Du skriver:
Citat:
Du aner dog ikke hvad jeg "græder over, ærgrer mig over, og hidser mig op over" - simpelthen at du ikke gir mine indlæg den opmærksomhed de også fortjener.
Mit svar:
Hvornår mon det går op for dig, at du absolut ikke har nogen som helst ret til krav om opmærksomhed - på samme vis som dette naturligvis også gælder for alle os andre?

Noget kunne vist tillige tyde på, at du aldrig har læst Paulus' brev til Galaterne - din adfærd taget i betragtning tommelop

Hvorfor er det så vigtigt for dig at påvirke andre til din tro?

M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ærbødighed, harmoni og kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
#32392 - 02/06/2021 17:47 Re: Åndelig Føde [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3687
Sted: Nørresundby
Citat:
Arne:

Hvornår mon det går op for dig, at du absolut ikke har nogen som helst ret til krav om opmærksomhed -



Du er ikke skarp i pæren - lyspæren - længere -

hvis du missionerende smider om dig med usandheder om Paulus og undertegnede og stiller kristendommen i et urimeligt dårligt lys, ude af proportioner historisk lys - eller du stiller mig spørgsmål - så må jeg vel dog forvente at du læser de svar på tiltale jeg gi'r dig såvel som du læser mine svar på de spørgsmål du stiller mig i fuld offentlighed.

Sværere er det ikke Thomsen -

Jeg piver skam ikke over at blive ignoreret - det er jo værst for de der ikke læser mig, alt det de går glip af

Havde du læst mig havde du været rigtig meget klogere på Paulus og en lang række andre forhold - og vi undgik alle dine gentagne misinformation om Paulus, som er trættende at se når du så mange gange er blevet korrigeret -- her er det jeg ikke ved om jeg skal græde eller grine - og så vælger jeg noget helt tredje at hidse mig op over din under al kritik debat optræden overfor mig mest, de andre behandler du meget anderledes,

Hvorfor jeg er træt af din horn i siden på mig, og dine idiosynkratiske aversioner imod mig, de fylder alt alt for meget - æv æv æv æv - du er trættekær at have siddende der konstant - og det må også være trættende for de andre du sådan gør dig til overfor mig hele tiden (de har da for længst opdaget at det kun er mig du gi'r den hånlige behandling)


Hvis du konstant vil gå så meget efter mig, efter Paulus og kristendommen, så må du fandeme følge op på efterspillet, at du får svar på dine spørgsmål og at du får svar på tiltale med al din missionerende misinformation du ynder at sende i æteren, ud på internettet
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#32393 - 02/06/2021 19:17 Re: Åndelig Føde [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7233
Sted: Sydsjælland
Men du svarer jo ikke Hanskrist!

Jeg gentager:
Citat:
Noget kunne vist tillige tyde på, at du aldrig har læst Paulus' brev til Galaterne - din adfærd taget i betragtning tommelop
Hvorfor ignorerer du Paulus her?

Citat:
Hvorfor er det så vigtigt for dig at påvirke andre til din tro?
Du ignorerer dette spørgsmål igen og igen!

M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ærbødighed, harmoni og kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
#32394 - 02/06/2021 20:21 Re: Åndelig Føde [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3687
Sted: Nørresundby
Citat:
Arne

Citat:
Noget kunne vist tillige tyde på, at du aldrig har læst Paulus' brev til Galaterne - din adfærd taget i betragtning


Hvorfor ignorerer du Paulus her?


Selv om det hører udenfor vores drøftelser, men pludselig blev opfundet af dig har jeg endda til trods været så venlig at svare på det (06/02/21 11:59 AM) så der er givet svar, men når du ikke læser mine indlæg hvordan skulle du så også vide noget om det.

Det kræver du læser mine indlæg Arne


Citat:
Arne:

Citat:
Hvorfor er det så vigtigt for dig at påvirke andre til din tro?


Du ignorerer det spørgsmål igen og igen!


Nej det har jeg svaret på i nærheden af ti gange de sidste par dage (så det må du have set selv hvis du kun har skimmet mine indlæg). Det er forklaret uddybende i næsten hveranden af mine indlæg de sidste dage.

Det kræver du læser mine indlæg Arne


Vil du noget min ven må du til at læse mine indlæg.

Ikke mere bøvl med dig, vil du være med må du læse hvad folk skriver.

Du har jo så også for gud hvilken gang råbt ud til folk at du slet ikke læser mine indlæg, det har jeg jo også selv hævdet måtte være tilfældet da du aldrig gir mig feedback - du bliver tavs som graven når du bliver svaret og så går der lidt tid og du spørger om det samme igen.


PS:

Du ville få et chok hvis du vidste hvor mange gange jeg har læst Galaterbrevet (og ja iøvrigt alle de andre 6 ægte Paulus breve + Efeserbrevet og Kolossenserbrevet der vurderes af efterhånden mange for også at være ægte, altså i så tilfælde 9 styks, men alt hvad der står i Efeserbrevet og Kolossenserbrevet er i overensstemmelse med de 7 ægte. Hvorfor så i tvivl, jo fx noget med skriftlige formulering og opstilling mener jeg at huske (men det kan undersøges).
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#32395 - 02/06/2021 21:56 Re: Åndelig Føde [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7233
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, du har ikke skrevet noget 06/02/21 11:59, i så fald ville det fremgå af listen over dine indlæg, men du har skrevet et indlæg 06/02/21 10:59 til Gerth og et 14:53 til Tikka.
Her ser jeg ikke at du forholder dig til Paulus' opfordring til: kærlighed, glæde, fred, tålmodighed, venlighed, godhed, trofasthed, mildhed og selvbeherskelse.

Og spørgsmålet:
Hvorfor er det så vigtigt for dig at påvirke andre til din tro? Det har du heller ikke givet noget svar på.

Jeg har omhyggeligt ledt efter svar fra dig om disse to emner, lige siden du blev konfronteret med dem, men intet fundet, og jeg er ikke i tvivl: Du forsøger at knibe udenom!
Set med mine øjne gør du dig derved totalt utroværdig - medmindre du nu - omsider - kommer med klare svar.
Gætter, at det kan du ikke.

M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ærbødighed, harmoni og kærlighed smiler heart


Redigeret af Arne Thomsen (02/06/2021 22:04)
Top Svar Citer
annonce
Side 27 af 245 < 1 2 ... 25 26 27 28 29 ... 244 245 >


Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af Anonym
11/05/2024 17:29
Kristi himmelfart
af Anonym
11/05/2024 13:55
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Gode vejrmæssige betingelser for at se ..
11/05/2024 17:09
Miljøministeren vil gøre noget ved for..
11/05/2024 17:08
Team Esbjerg er millimeter fra DM-finale..
11/05/2024 15:38
Irsk deltager misser generalprøven til ..
11/05/2024 15:26
300.000 palæstinensere er berørt af ev..
11/05/2024 14:58
Nyheder fra Religion.dk