Tillykke Jeppe.
For en gangs skyld var indlægget ikke mine egne ord. Det var udelukkende et citat af professor i genetik ved Galton Laboratory of University College London, Steve Jones, forfatter til "The Language of Genes", internationalt berømt biolog med flere banebrydende forskningsresultater, medredaktør af
The Cambridge Encyclopedia of Human Evolution, plus en hel del mere.
*)Jeg tænkte nok, at du også følte dig klogere på biologi og genetik end ham. Er der overhovedet nogle områder, hvor du (og Sørlander) ikke føler jer klogere end verdens forskere? Hvor er det dog trist, at ingen af dem gider at beskæftige sig med jeres begrebsfilosofi, men i stedet "spilder" deres tid med at forøge den menneskelige viden.
De kunne jo bare i stedet sætte sig ned på Costa del Loco med en Campari i hånden og udtænke det hele, og så ville de ovenikøbet have tid til at se på damer i bikinier.
Jeg skylder at fortælle, at den sidste linie havde jeg selv forfattet. Professor Jones har nemlig aldrig hørt om en Jeppe, der skulle have mere forstand på genetik og evolution end ham.
Mvh
Ole Bjørn ;)
*) Oversat fra John Brockman: "The Third Culture", en samling essays af verdens førende forskere med gensidige kommentarer.