Arne: Og jeg tænker på, hvorfor mine ord i øvrigt ophidser dig så meget, at du angriber mig - endda personligt som bl.a. "idiotisk", "uudholdeligt selvforherligende" og "falsk ydmyg".
Hvad er det mon ved min måde at opleve verden, det guddommelige og livet på, der provokerer dig så meget?
Spørgsmål:
Betyder det, at du ønsker mig udelukket fra Trosfrihed.dk?
Nej selvfølgelig ønsker jeg dig ikke udelukket fra Trosfrihed.
Men jeg ville ønske ihvertfald to ting:
1):
At du kom ud af din konstante frelsthed og konstante selvforherligelse - fremhæver dig selv som så ydmyg at alle andre dumper.
2):
At du dropper dine konstante trusler om injurier søgsmål. Det er fuldstændig ude af proportioner og ovenikøbet fra dig der ikke sparer på injurier påstande om andre, fx undertegnede.
Arne:
"Hvad er det mon ved min måde at opleve verden, det guddommelige og livet på, der provokerer dig så meget?"Det der ophidser mig er fx din ukritiske brug af et JESUS KRISTUS IKON - når stort set ALT du skriver er en forfølgelse og latterliggørelse og det stik modsatte af hvad JESUS KRISTUS er kendt for at have bragt i spil i verden.
DU PRÆDIKER KONSTANT DET STIK MODSATTE AF HVAD JESUS KRISTUS STOD FOR. - helt fint - hvis du så ikke pludselig flager med et JESUS KRISTUS IKON --- i den sag får du ALDRIG lukket munden på mig.
Det er det mest absurde og nonsens meningsløse og uhæderlige uredelige trick jeg nogensinde har oplevet fra et reflekterende tænkende menneske. Man kan gøre sig mange tanker om hvorfor du gør det og hvorfor du ikke engang selv opdager den uoverensstemmelse - det groteske meningsløse misforhold.
-0-0-0-
Du ser splinten i din broders øjne men du kan ikke få øje på bjælken i dit eget øje. Du kan ikke se dig selv udefra - du mangler i den grad at være selvkritisk og at interessere dig for hvad andre skriver. Visse andre's indlæg ignorerer du fuldstændig, det er så også okay hvis du så ikke ville gøre dig klog på tingene, men du vil gerne kloge dig på fx Paulus og undertegnede helt uden at læse os og forstå os.
Det er simpelthen intellektuel dovenskab og gør at vores debatter bliver idiotiske, hvor vi ingen INGEN fremskridt formår at gøre.