annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Paul Tillich
Hvem er online?
0 registrerede 1025 gæster og 343 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 11 af 603 < 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 602 603 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#15581 - 29/04/2013 17:43 Re: Mellemrummet [Re: RoseMarie]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 3512
Årh jo, såmænd, vi futter gerne lidt trolderi af på denne årstid, og varer os i øvrigt jævnligt for de lumske møer med udstrakte kløer, for som én (Drachmann) engang sagde i et af sine forårsluner, jah...

I stilhed tænker en gammel fyr
når om kvinder han filosoferer:
Katten er vel et lidet dyr,
men har ganske en tigers manerer.
Og når du klapper som ung, min gut,
de kælne fruer og møer,
så husk at legen ender til slut,
med en tiger, der viser kløer.

...så tænker man jo lidt på sine egne hormoner, når de leger i græsset, men jeg har jo én der passer på at blikke ikke kommer i klammeri, ja hun trommer såmænd bare med neglene på bordet, så plejer jeg at blive blid som et lam ;))

Hva’ med dig, ska’ du futte en Helle af eller kigge i skovsøer med ham du har kær? ;)

mvh
Simon
P.s.: dén med Drachmann ka’ du finde på s. 144 i Ole Wivels ”Rejsen til Skagen”, som bare er et must på natbordet – det er forøvrigt også altid i foråret genlæsning af Aksel Sandemoses ”Varulven”..;)


Redigeret af Simon (29/04/2013 17:43)
Top Svar Citer
#15599 - 04/05/2013 15:33 Re: Mellemrummet [Re: RoseMarie]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 3512
Ska' vi ægge lie' ta' ham her i armen?

http://www.youtube.com/watch?v=CG-6ETUy8dU

mvh
Simon
Top Svar Citer
#15604 - 05/05/2013 12:18 Re: Mellemrummet [Re: Simon]
RoseMarie Offline
bor her
Registeret: 02/05/2009
Indlæg: 1029

Ja, ham ta'r jeg gerne i den anden arm tommelop
Top Svar Citer
#15610 - 07/05/2013 16:22 Re: Mellemrummet [Re: RoseMarie]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 3512
Ohøjsa RM..

Her lidt mer til favnen - en lille fin debat..;)

http://www.youtube.com/watch?v=-hnqo4_X7PE

mvh
Simon
Top Svar Citer
#15613 - 07/05/2013 19:59 Re: Mellemrummet [Re: Simon]
RoseMarie Offline
bor her
Registeret: 02/05/2009
Indlæg: 1029

Åh nej, ååååh nej gaber ... det her gi'r ikke altså ikke nogen mellemrumspoint ... gaber

Kom igen ... og væk mig søvnig
Top Svar Citer
annonce
Side 11 af 603 < 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 602 603 >


Seneste indlæg
Ved du hvorfor?
af somo
27/06/2026 07:57
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Serbiens præsident vil trække sig og u..
27/06/2026 19:45
Politiet var talstærkt til stede ved Is..
27/06/2026 18:46
1.600 redningsarbejdere er ankommet til ..
27/06/2026 16:48
Letbane holdt stille i Odense - midt i T..
27/06/2026 15:54
Studentervogn ramt af genstand - muligvi..
27/06/2026 15:50
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Yngre mand er svært tilskadekommen efte..
27/06/2026 18:27
Dansk varmerekord ender på 37,0 grader
27/06/2026 18:21
Serbiens præsident går af efter halvan..
27/06/2026 18:04
Dødstal efter skælv i Venezuela stiger..
27/06/2026 17:50
Turistpræst om tyske gudstjenester: Vi ..
27/06/2026 16:00