Stop nu, det har jeg dokumenteret et utal af gange
Også overfor dig
Og med din fortid og dine bibel konkordantiske værker du har til rådighed og er klar til at fedte samtalen ind i,
Du er ikke et øjeblik i tvivl om hvor det findes
Men jeg orker ikke at køre rundt i bibelfundamentalistiske trivielle logiske betragtninger der aldrig får ende fordi det ikke er forankret til virkeligheden nogen steder men stritter med begge ben ud i den himmel blå = jeres overtroenhed
som jeg bare ikke gider blive fedtet ind i mere
JV erne, mine naboer har forstået det, men du Tikka nægter at opgive dit gamle erhverv eller er det en uvane du har som du ikke kan få stop på fordi du vil kloge dig konstant på hvordan kristendommen skal forstås,
og i samme åndedrag tilføjer du lige at jeg tror ikke en skid på hvad jeg skriver, men det skal alle I andre tvinges til og I skal tvangsfodres med min bibelfundamentalistiske version
PS:
Takket være det psykiske bevidsthedsmæssige og sproget kan vi have forestillinger og fantasier og ja tro på en masse der ikke eksisterer
Men det spirituelle har intet at gøre med disse ovenfor nævnte forhold
Det spirituelle er skjult eller ukendt virkelighed og kræfter, energier og ja arketyper fx der åbenbares for os
Det kan også være blokeringer og fortrængninger der ophæves, så energierne og minderne om kræfterne igen får adgang til os.
PPS:
Det er mange år siden jeg afviste alle bibelfundamentalister straks de begyndte at prædike for mig, som sagt jeg orker ikke mere at det jeg betragter som nonsens og tidsspilde skal have nogen indflydelse på mit liv, alt det ævle bævle som kun kan komme i stand fordi man har antaget tro at være overtro på alt der står i Bibelen uanset hvad vores forstand siger om tingene gider jeg ikke mere bruge tid på
Ej heller Tikka når hun/han begynder på det samme sjov
Jeg vil slet ikke ind på hvad manden (måske kvinden) der forsøger at fedte mig ind i