annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Nørresundby Rødhus
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 370 gæster og 318 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#20223 - 08/02/2016 13:18 Frustreret helligkriger
Mofoe
Uregistreret

John Kerry, 2016:

”Everybody here knows that Boko Haram, al-Shabaab, al-Quida, Daesh have northing to do legitimately with Islam.”

For præcis 10 år siden skrev jeg nedenstående. Det er desværre mere aktuelt end nogen sinde:


”Billedet ser ud til at være det samme i hele den vestlige verden – politikere og journalister af stort set enhver observans, der ikke kan eller vil fatte, at der findes mennesker, der har religiøse motiver til at dræbe og terrorisere.

Senest oplevet i Canada, hvor ”man” ikke kan finde nogen fællesnævner for 17 personer, der er anholdt for planlægning af omfattende terrorhandlinger.

Fællesnævneren burde ellers være til at få øje på – alle 17 er muslimer.

Terroristerne lægger aldrig skjul på, hvad der driver dem, men deres flittige brug af Koran-citater er åbenbart ikke nok til, at budskabet fattes.

Det må faktisk være enormt frustrerende for helligkrigere, at ingen vil tro dem på deres ord – nemlig at de kæmper for islam.

De er Muhammads soldater – det råber de, når de skærer hovedet af bagbundne gidsler, når de sprænger sig selv i luften.

Alligevel vil ”vi” ikke give dem den kredit for det, som de kræver.



Helligkriger: -Jeg kæmper, og jeg dør for islam!

Politiker: -Nej, du gør ikke. Du er bare kriminel.

Helligkriger: -Hvad mener du med det? Jeg bærer profetens sværd, din hund! Jeg kæmper for islam!

Politiker: -Nej, du gør ej. Du er bare forvirret med hensyn til din religion. Ellers ville du aldrig sige sådan.

Helligkriger: -Forvirret med hensyn til islam?! Hvor vover du, din uforskammede vantro! Jeg er islam! Islam vil erobre verden!

Politiker: -Det mener du slet ikke. Du er bare fattig og bitter over din fattigdom.

Helligkriger: -Hvad for noget?! Jeg kommer fra et godt hjem. Min far var læge. Vi tjente mere end dig, dit svin! Jeg er ikke fattig. Jeg giver mit liv og min rigdom for Allah!!

Politiker: -Vel gør du ej! Du har bare gjort dette, fordi du er forvirret over dit nye hjemland.

Helligkriger: -Siger du, at jeg ikke kender min egen religion?! Ønsker du at dø? Hvor vover du fornærme mig på den måde?!

Politiker: -Det er ikke nogen fornærmelse. Din religiøse tro har ikke noget med dine forbrydelser at gøre. Og det har den aldrig haft. Du har aldrig begået forbrydelser på grund af Allah. Allah ville aldrig beordre dig til at dræbe vantro. Allah beordrer dig til at elske de vantro.

Helligkriger: -Hvad siger du??!! Det skal du dø for! Jeg skal vise dig islams sværd! Allah Snackbar!


Helligkrigeren hugger hovedet af politikeren. Hovedet ruller hen over gulvet.


Helligkriger: -Nu har du smagt Allahs vrede – den eneste sande Gud og Muhammad var hans budbringer. Og jeg er Muhammads budbringer.

Afhugget hoved: -Nej, du er ikke. Du er bare forvirret.

Helligkriger: -Jeg bliver sindssyg!!!! I fjolser driver mig til vanvid!! Hvad skal jeg gøre, for at I tager mig alvorligt? Jeg kan ikke være mere radikal, end jeg er! Hvad skal jeg gøre? Svæve?! Helt ærligt, jeg er lige ved at give op. Det er SÅ frustrerende!

Jeg gør alt, hvad jeg kan for at være Allahs soldat, men I vantro fjolser vil ikke anerkende det! I nedgør hele tiden mine anstrengelser. Jeg hænger faktisk for enden af et reb. Hvis jeg ikke snart får noget respekt fra jer dhimmier, så kan jeg lige så godt pakke sammen.

Tag jer sammen! Jeg er klar til at dø for Muhammad, og så kalder I mig bare almindelig kriminel. Det er ikke retfærdigt! I forstår slet ikke det her jihad, vel? Hvad skal jeg gøre? Jeg har lyst til at give op.

Afhugget hoved: -Hvad mener du med at give op? Du har aldrig tilskyndet til vold på islams vegne. Hvordan kan du opgive noget, du aldrig er begyndt på?

Helligkriger: -ARRRRRHHHHH!!!


Helligkrigeren stikker en kniv i sig selv: -Jeg kan ikke leve i et samfund, der nægter at anerkende jihad og helligkrigeres indsats.”
Top Svar Citer
#20225 - 08/02/2016 13:49 Re: Frustreret helligkriger [Re: Anonym]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Og så brokker du dig over politisk ”tiktak” på området? ;)

mvh
Simon

Top Svar Citer
annonce


Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Ramadan-måneden
af ABC
26/03/2024 19:13
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
FN: Flere end 1.500 dræbt under bandevo..
28/03/2024 13:27
Efter sygdom: Paven prædiker igen til p..
28/03/2024 13:19
Visitationszone forlænges yderligere ef..
28/03/2024 12:50
Menneskerettighedschef i FN advarer: Sul..
28/03/2024 11:40
11 mennesker dræbt af cyklon på Madaga..
28/03/2024 10:29
Nyheder fra Religion.dk