Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
En person på Kristendom.dk mener ikke, at ligesom Indre Missionsk (nok også Jehovas vidner), at ´missionen´ kræver livet som indsats i Danmark selvom, at her sker hadoverfald og fordomme ligesom fordømmelser. Han siger, at her sker om dette ikke faren, hvilket er anderledes i verden andre steder, men da Facebook fjerner ´mit´ budskab til menneskeheden undtagen i Danmark, betyder det så, at jeg har en ligegyldig rolle? Jeg tror et nej om det. Ligesom generelt livet finder jeg en vej igennem den slags modgang til idag med fremgang, hvor illusionen dør... Selv i Danmark synes jeg, at folks telefoner virker ligesom et falsk afgudsbillede, fordi hver dag er de til fare for omgivelserne, når man sådan som så mange ikke ser virkeligheden og mig på grund af deres blik på det istedet for trafik og os i butikken. Heltens rejse var farefuld, men vi bør ikke kun have vores egen mageligt selvfede overforbrugs tryghedsbobel her - Blander et land sig ikke i verdenssamfundet, så kan andre landes elendighed sprede sig til os. Men faren sker jo idag på verdensplan vedrørende ligesom de fire i Biblen ryttere økonomisk krise, pandemi, krig og naturkatastrofer - Viser det moderne ikke ved Ordet en støtte til alverdens ægte rebeller og oplyste nok personer, så hvorfor som dem elske os her. Jesus elskede dem, som ikke elskede ham, men idag elsker mange ham. Nyhederne i Danmark oplyser sjældent om mirakler og tro...
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
p.s.
Om ´min´ her førnævnte forsvundne gruppe: Ok, men Facebook plejede hurtigt via notifikation advarsel, restriktioner og/eller karantæne i en periode? Bevares den ikke, så er det jo alligevel ikke en del af Riget idag ligesom om ´renselsen´...