annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Lidt billeder fra min sidste tur til Israel
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 483 gæster og 51 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 24 af 34 < 1 2 ... 22 23 24 25 26 ... 33 34 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#17236 - 04/05/2014 09:43 Re: Debat-etik? [Re: Hanskrist]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Prøv nu at forstå, Hans brøleabe, at der er ingen her, der er interesserede i at debattere dit privatliv, citater fra dine yndlingsforfattere, din mening om filosofi, om kristendom og om akademikere og om poesi, kort sagt, ingen her er interesserede i din mening.

Du tilfører derfor ikke debatterne noget af værdi for andre debattører, præcis som alle andre internettrolde, der hver har deres egen agenda og metode til at sabotere seriøse debatter.

Hvis du gerne vil have respekt, må du først og fremmest respektere andre debattører, og du respekterer helt åbenlyst kun dine medtroldes forsøg på at forhindre en meningsudveksling mellem os andre, fordi ingen anser din mening for at have nogen værdi for dem.

Køb dit eget domæne, hvor du kan prale så meget, du har lyst til, uden at ødelægge det for andre. ler

Jeg lover dig, at hverken Simon eller jeg eller andre af dine påståede forfølgere vil kritisere din opførsel der, og skulle andre gøre det, kan du jo bare slette dem. griner

Ole Bjørn :o)

P.S. Mit løfte gælder også for Arne og hans "hemmelige" meninger. ler


Top Svar Citer
#17237 - 04/05/2014 09:59 Re: Debat-etik? [Re: ole bjørn]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3676
Sted: Nørresundby
det er dig Bamse med din:

OS IMOD DEM (troldene) personforfølgende intimiderende fanatiske automatisme destruktive dagsorden.

der ikke hører hjemme på trosfrihed debatportalen

som du i din Kain Abel skinsyge er ved destruere, men jeg kan sige dig (og ja simon og din uselvstændige lakaj michael) at sålænge jeg lever så vil det ikke lykkes jer.

yeah

pas nu på amygdala kredsløbet, for din hippocampus tåler ikke at skrumpe mere,, det er allerede galt fat med din hukommelse mand,

så hvis du mentalhygiejnisk vil yde dig selv en tjeneste, så stop din debatterroriseren dem du fuldstændig tilfældigt har defineret som trolde,,,

men det er måske en bjørntjeneste du gør dig selv
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#17240 - 04/05/2014 11:19 Re: Debat-etik? [Re: ole bjørn]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7211
Sted: Sydsjælland
Ole skriver:
Citat:
Prøv nu at forstå, Hans brøleabe, at der er ingen her, der er interesserede i at debattere dit privatliv, citater fra dine yndlingsforfattere, din mening om filosofi, om kristendom og om akademikere og om poesi, kort sagt, ingen her er interesserede i din mening.
"der er ingen her, der er interesserede"

Hvor min debattøren, kommunikationsforskeren/eksperimentatoren, Ole mon har dét fra?

Hvis den slags skal forestille på én gang at være et debat-indlæg, videnskabelig kommunikationsforskning samt et derfra opnået forskningsresultat, så foresvæver det mig, at det måske kniber en anelse med troværdigheden blinker

Arne smiler
Top Svar Citer
#17241 - 04/05/2014 13:27 Re: Debat-etik? [Re: Arne Thomsen]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Ser du nogen her, Arne, som viser interesse for Hansetroldens pralerier, eller erklærer sig enig i hans udlægning af kristendommen? Er du selv enig i, at den "kontinental europæiske teologiske tradition", er den "sande" udlægning af kristendommen, inklusive din egen forståelse af den, så fortæl os det endelig. Vi ved jo fortsat ikke, hvad du tror på, da du har givet så mange modstridende meddelelser om din tro.

Har du i øvrigt et positivt bidrag til, hvordan man skal forholde sig til demente, så lytter jeg gerne til det. Det finder jeg vigtigere end ordkløveri og anden troldevirksomhed.

Ole Bjørn :o)


Top Svar Citer
#17244 - 04/05/2014 14:53 Re: Debat-etik? [Re: ole bjørn]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7211
Sted: Sydsjælland
Ole skriver:
Citat:
Ser du nogen her, Arne, som viser interesse for Hansetroldens pralerier -
som svar på min bemærkning om Oles påstand ovenfor om samme emne som jeg fandt utroværdig, og som var:
Citat:
"der er ingen her, der er interesserede"
Og - hokus pokus! yeah - hermed er Oles (forskningsvidenskabelige?) påstand bevist!
Troværdigt? blinker

Herefter stiller Ole mig nogle spørgsmål om noget helt andet samt fremsætter en ny ikke-underbygget påstand om mig:
Citat:
Vi ved jo fortsat ikke, hvad du tror på, da du har givet så mange modstridende meddelelser om din tro.
Nu er Ole, mig bekendt, kun én - og ikke flere - personer, så spørgsmålet ligger jo åbent: På hvis vegne - udover egne - er det mon, at Ole debattøren/kommunikationsforskeren/eksperimentatoren udtaler sig?
Er det god debat-etik?
Ikke set med mine øjne! blinker

I øvrigt tror jeg ikke, der er så megen tvivl om, hvor jeg står, nemlig (helt kort - og så enkelt som muligt sagt): en agnostiker (klik), der især er fascineret af den ufattelige virkeligheds inderste væsen, som begejstrer mig og vækker min kærlighed.
(Dette har jeg efterhånden udtrykt så mange gange og med forskellige formuleringer, så enhver - også Ole - skulle kunne forstå det, og bl.a. med det resultat, at Simon gentagne gange har beklaget sig over gentagelserne) blinker

Angående Oles invitation til at deltage i tråden om demens overvejer jeg stadig.
Er det debattøren eller kommunikationsforskeren Ole, der har startet denne tråd?
Er der en skjult dagsorden?

Hvis jeg beslutter at bidrage, vil det nok være med mine erfaringer som frivillig gennem flere år i en demenscafé (som vi gav det mere medmenneskelige navn Samværscaféen) og som har til formål at give de demente (og deres pårørende) nogle hyggelige, trygge og glade stunder i veltilpashed.
Dertil et spørgsmål om den påviste skabelse af nye hjerneceller v.hj.a. elektrochok, men som vist nok - i hvert fald foreløbig - ikke er forsøgt på demente - og måske heller ikke skal - det ved jeg alt for lidt om.

Arne smiler
Top Svar Citer
annonce
Side 24 af 34 < 1 2 ... 22 23 24 25 26 ... 33 34 >


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Den irske regering vil sende asylansøge..
28/04/2024 17:02
Ukrainske tropper falder tilbage flere s..
28/04/2024 17:00
Talsmand for Det Hvide Hus: Israel vil ..
28/04/2024 16:36
MitID er oppe og køre igen
28/04/2024 16:28
Alle beboere fra sammenstyrtningstruede ..
28/04/2024 15:14
Nyheder fra Religion.dk