1
registreret Arne Thomsen
8
gæster og
157
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#16490 - 28/12/2013 12:24
Fortæl mig sandt eller falsk?,,,,,, Hvorfor
|
bor her
|
Registeret: 14/07/2012
|
|
Allah says (Ye who believe intoxicants and gambling, (dedication of) stones, and (divination by) arrows, are an abomination, of Satan's handiwork: eschew such (abomination), that ye may prosper. - Satan's plan is (but) to excite enmity and hatred between you, with intoxicants and gambling, and hinder you from the remembrance of God, and from prayer: will ye not then abstain?) 90-91]. Allah forbød drikke vin profeten Muhammed , fred være med ham forbød drikke vin selv små mængder , bekræftes dette af de vers og hadith af en tusind og 400 år Men nogle læger påstod , at en lille vin kan være en kur, og helbrede, og nogle har hævdet, at en smule af det animerer Fouad , hvad siger den nyeste undersøgelse om emnet vin ? I en undersøgelse foretaget af Dr. Sarah Lewis af Institut for Social Medicin , University of Bristol fundet en stærk sammenhæng mellem alkoholforbrug og mellem højt blodtryk, og sagde, at drikke alkohol påvirker blodtrykket meget mere, end vi troede tidligere. Har gennemført en undersøgelse af et specifikt segment af mennesker, der lider af deres krop ' s manglende evne til at fjerne virkningerne af alkohol efter at have spist . Men det betyder ikke, at skaden er begrænset til disse, men hver dag afslører en ny videnskabsfolk om skaden alkohol. Antallet af forskere bekræftede, at en mand, selv hvis man spiser en lille mængde vin det ville indvirke negativt på sundheden og gradvist føre til en stigning i blodtrykket , der forårsager pludselige død af sin ejer, hvis ikke slippe af med den endelige alkoholmisbrug . Dr. Sarah siger: Denne undersøgelse viser, at forbruget af alkohol kan øge blodtrykket til en meget stor grænse mere , end vi troede , og selv hvis en person drikker alkohol i små mængder. Og bekræfter forskerne, at hvis en person drikke vin , selv en lille mængde af det og derefter lade det forblive i hans krop , er mængden af alkohol ikke forsvinder først efter snesevis af dage , ikke angav forskerne nøjagtigt, hvor meget rester af alkohol i menneskelige celler efter at have spist , og der er ingen præcise undersøgelser om det , men profeten ham og fortalte os, at den, der drikker ikke acceptere hans bøn Gud 40 dage ! ! ! Ære være Gud ! Hvis den Hellige Profet vil have os til at være hver eneste celle i vores krop ren , ren , forskning har vist medicinsk gennemført på søvn , er hjernen udstedt bølger langsom under søvn rettigheder, og disse bølger bidrage til produktionen og frigivelsen af væksthormon er vigtigt for mennesker , har forskere fundet noget overraskende er, at et menneske har spist beløb , selv om et par stykker molekyler af vin, vinen rejser gennem blod til hjernen og forblive i lange perioder af tid og arbejde for at forvirre hjernen ikke er i stand til at lancere elektromagnetiske bølger under søvn og dermed produktionen af væksthormon afhænger ikke i stand til at få til at sove naturligt. Forskerne kommer i dag til den samme tale og med tillid : Selv lille mængde skade på mennesker og helst permanent tilbage! ! ! Det er videnskaben altid kommer til at bære vidnesbyrd om sandheden af denne sande religion , og at profeten Muhammed , fred være med ham, da han forbød drikke vin eller noget berusende Vi siger til dem, der misbruger til profeten Muhammed , fred være med ham hvad ikke-muslimer sige læse og tænke over det, hvis du følger den videnskabelige metode for tænkning er , at få dette resultat .... Du har måske hørt om bogen, skrev en forsker fra Vesten om " hundrede mest indflydelsesrige mennesker i historien ," The 100: en rangordning af de mest indflydelsesrige personer i historie , og hvad jeg har bemærket er, at denne klassifikation selv overraskede forfatter , før alle andre ! Denne forfatter har at holde sig væk stor indsats fra denne klassificering , lavet , og især , fordi billedet af islam er blevet fordrejet i Vesten dårligt, og fordi det kunne skade bogen, men han var i stand til at undslippe denne sandhed, at Muhammad " fred og velsignelser af Allah på ham var den mest indflydelsesrige mand "i menneskehedens historie er ! Michael H. Hart, forfatter af bogen siger: Kære læsere , kan de spekulerer på, hvorfor jeg har navnet " Muhammed " er placeret på toppen af listen i denne bog, men der er tvingende argumenter for, at Muhammed er den eneste mand, der lykkedes på begge niveauer , religiøse og verdslige er . Indflydelsen af Muhammads stadig som strak trods passage af 14 århundreder , og Muhammed er den eneste politiske leder, som har formået at skabe en suveræn , som var meget religiøs og videnskabelig succes, så han fortjener den mest indflydelsesrige person i historien til at være: Det er denne enestående kombination af verdslig og religiøs indflydelse, som jeg føler giver Muhammad skal betragtes som den mest indflydelsesrige eneste figur i menneskehedens historie. og sige til mine brødre og søstre i Gud være med dig ! Denne profet værd os at offentliggøre hans mirakel at kende hele verden er vores profet , og hvad der er vores religion ? ! Derfor beder jeg dig om at offentliggøre de mirakler af Den Hellige Profet http://www.youtube.com/watch?v=RE9Oj_UQQuI
|
|
Svar
|
|
|
#16496 - 31/12/2013 09:54
Re: Fortæl mig sandt eller falsk?,,,,,, Hvorfor
[Re: somo]
|
bor her
|
|
|
I Australien , et land med en befolkning på omkring 20 millioner, omkring 3000 mennesker dør hvert år af alkoholmisbrug , mens 65.000 andre er indlagt. Undersøgelser har konsekvent vist en sammenhæng mellem druk og hjerneskader og omkring 2500 australiere behandles årligt for alkoholrelaterede hjerneskader . Forskning i Det Forenede Kongerige viser, at 6% af kræftdødsfald er relateret til alkoholmisbrug og Harvard Center for Cancer Prevention siger, at drikke øger risikoen for mange kræftformer. Alkohol anses for meget kræftfremkaldende, hvilket øger risikoen for mund , svælg , spiserør , lever og brystkræft. Indtagelse af alkohol under graviditeten kan føre til Føtalt Alkohol Syndrom , forårsager barnet til at være lille ved fødslen, har nogle facial misdannelser , små øjne åbninger, svømmehud eller endda manglende fingre eller tæer , orgel deformiteter , indlæringsvanskeligheder , mental retardering og meget mere. Forskere i Australien har også skønnet, at 47% af alle dem, der begår voldelige forbrydelser , og 43% af alle ofre for disse forbrydelser blev drukket forud for hændelsen . Alkohol er ansvarlig for 44% af brand skader , 34% for fald og drukneulykker , 30% af bilulykker , 16% af børnemisbrug tilfælde og 7% af arbejdsulykker. Selvom det er klart, at alkohol er ansvarlig for en lang række onder er det lovligt , og endda opmuntret i de fleste samfund . I muslimske lande, hvor alkohol er forbudt mange mennesker stadig finde det svært at modstå fristelsen og blive offer for den sygdom, der er alkoholisme. Forbløffende selv i lyset af en sådan opsigtsvækkende beviser mod alkohol , mennesker over hele kloden fortsætter med at indtage alkohol i stadigt stigende mængder http://www.youtube.com/watch?v=uPTkBX3AhGshttp://www.youtube.com/watch?v=Nls4YC5OpTE
|
|
Svar
|
|
|
#16499 - 04/01/2014 11:19
|
bor her
|
|
|
Præ-islamiske arabere havde barske liv og følte, at alkohol var en uundværlig måde at håndtere deres problemer. Blandt de problemer, som de arabiske folk havde før Islam var: stammekrige , overdreven stolthed og konkurrence , prostitution , usikkerhed, brudte hjem , og pigebørn . Kvinder blev behandlet som slaver , og børn blev frataget hengivenhed , mens mændene var forventet at være hård og konkurrencedygtige. Disse var alle faktorer, der tvunget folk til at drikke . Salg af alkohol var så almindelige, at navnet på handelsskibe , tajir , blev synonym med sælgeren af khamr . Khamr butikker og barer var åbne 24 timer i døgnet . Den første Koran- vers ( kronologisk ) at beskæftige sig med alkohol blev afsløret i Mekka før hijra : "And from the fruit of the date-palm and the vine ye get out wholesome drink and food: behold in this also is a Sign for those who are wise." (16:67) Efter dette vers , nogle muslimer begyndte at undre sig over rigtigheden af at tage khamr.Revealed i Madinah et par år senere , var dette vers : "They ask thee concerning wine and gambling, say: "In them is great sin, and some profit, for men; but the sin is greater than the profit..."(2:219) De fleste muslimer fortsatte med at drikke, men nogle begyndte at afholde eller reducere deres indtag . Visse muslimer var afholdende selv i de præ -islamiske dage , især, Uthman Ibn Affan , som senere var den tredje Khalifa . Uthman sagde, " Al- khamr ' fratager ' sindet helt , ! Og jeg har endnu ikke set noget , der når helt " røvet " eller afkortes vil komme tilbage i sin oprindelige intakt form" Nylige undersøgelser har vist , at drikke alkohol kan faktisk forårsage permanent skade på hukommelsen og indlæringsevnen . Den tredje omtale af alkohol af Allah ( swt) i Koranen skete som følger: "O ye who believe! Approach not prayers with a mind befogged, until ye can understand all that ye say, ..." (4:43) Nu var der en stor vanskelighed i at være beruset , da en muslim skal bede fem gange om dagen. Profeten (SAW) er rapporteret at have sagt: " Bøn er den søjle af religionen. Den, der udfører det har rejst religion og den, der opgiver det har ødelagt (hans ) religion. " Da bønnerne er fordelt over hele dagen , er det vanskeligt , hvis ikke umuligt, for en god muslim at nogensinde få drukket. Hvis en muslim udeblevet i moskeen i disse dage, ville hans venner tror, at han var syg . Han ville så føle sig skyldig, at virkelig, det var bare hans fuldskab , der forhindrede ham i at komme . Den religiøse broderskab af muslimer hjalp fremme afholdenhed fra alkohol i disse dage. Det er stadig sandt i dag , at muslimer hjælper hinanden være stærk til at modstå sådanne fristelser. Den muslim, der falder væk fra resten af samfundet bliver som en tabte får blandt ulve , og risikerer at blive opslugt af syndige måder. Da der var ingen stoffer i disse dage for at hjælpe med at lette smerten for abstinenssymptomer , begyndte alkoholiske muslimer langsomt at reducere deres indtag. Honning blev givet til disse alkoholikere til at hjælpe dem med at genoprette vitaminer til deres krop og lette afgiftning proces . Disse to teknikker ( langsom tilbagetrækning og honning ) er blevet vist i den seneste tid for at være effektiv og nyttig i behandling af alkoholikere. I denne periode af afvænning fra alkohol , khamr sælgere også begyndte at lede efter et nyt middel til levebrød. "...The devil wants only to cast among you enmity and hatred by means of strong drink and games of chance and to turn you from remembering Allah and from prayer. Will you then desist." (5:90-91) Disse vers er dem, der er erklæret totalt forbud mod alkohol til muslimerne. Efter dette vers blev åbenbaret, de muslimske borgere i Madinah begyndte straks at spilde deres lagre af vin i sandet og gader , så vinen løb gennem gaderne i Medina . Personer, der indtil dette tidspunkt var nyder guiltlessly et glas vin , hurtigt tømt deres kopper på jorden og spytte alkohol fra munden. De skyndte sig at gøre afvaskninger for at rense sig selv. Alkohol skadelige virkninger Alkohol er et centralt nervesystem depressivt , men i mindre mængder , kan det synes at have en mild stimulerende effekt . Den vigtigste psykoaktive ingrediens i alkoholholdige drikkevarer er ethanol , produceret ved gæring af sukker gær . Alkoholiske drikkevarer varierer i styrke, fx øl og alkoholholdige sodavand ( 1-9 % alkohol) , vine ( 10-15 %) og spiritus ( 35-55 %). http://www.youtube.com/watch?v=PA-0FfiKds0http://www.youtube.com/watch?v=-4b7vUWNibY
|
|
Svar
|
|
|
#16502 - 07/01/2014 11:41
|
bor her
|
|
|
Skader inkluderer alkohol øger risikoen for mavesår , osteoporose, leversygdom , mave og halsbrand , fedme og kræft. Når Menneske sipping vin de absorbere meget hurtigt fra mave-tarmkanalen i maven og tyndtarmen, hvor de går med blod og gå omkring 95% af det til leveren, Det resterende beløb går til hjertet og derefter til lunge, nyre , hud, hvor han dimitterede fra kroppen Med ånde og urin og sved .. Og en del af det går direkte til hjernen ... Akutte symptomer omfatter midlertidig drikker alkohol: 1 - tilstand af trance og diastole er Når en person forekommer i form af ikke - anstændigt. 2 - ændre sproget og måde at tale og udtale ord og bogstaver , der Tale synes farce . 3 - Til en følelse af overbelastning plus løbere pludseligt og uden rimelig grund Den brister i gråd uden grund . 4 - uforeneligheden af bevægelsen af at gå .. Visser fordrukken Indflydelse lillehjernen , som er ansvarlig for den balance. 5 - visuelle hallucinationer og en defekt i vision -enhed 6 - svær opkastning \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ Han gjorde distriktet hospital ( Cook) i ( Chicago) fremsatte følgende erklæring: Opsummeres andelen af dødsfald blandt alle dødsfald i 3422 af lungebetændelse som følge af skaden . 78,49 % af dem er mellem overdreven drikkeri . 40,34 % af dem er mellemliggende mellem alkoholforbrug . 45.22% af dem er blandt dem, der aldrig drikker, eller drikke lidt . Og svarer til disse numre og denne procentdel anden tilladelse til hospital ( Bellevue ) i staten (New York) . « I et tusind tilfælde af lungebetændelse var fem hundrede af dem er afhængige af alkohol , mens 24 % af dem, der drikker » http://www.youtube.com/watch?v=YJf6k7dXE64
|
|
Svar
|
|
|
#16511 - 11/01/2014 09:17
|
bor her
|
|
|
Nogen fortalte mig, alkohol , min bedstefar døde af kræft forårsaget af at drikke, og min yngste bror blev dræbt af et hit og køre chauffør (de fleste hit and run drivere er beruset ) . Min bedste ven fra high school brugt 150,000 dollars om kreditkort på heroin. Jeg kan ikke tænke på nogen mennesker , der ikke kender nogen meget negativt påvirket af alkohol og / eller stofmisbrug. Alkohol og stofmisbrug er særdeles stærkt corrolated med kriminalitet, mord , vold, voldtægt , børnemishandling samt socialt destruktive adfærd som seksuel promiskuitet . De er en pest. Fordi alkohol fungerer ligesom andre lægemidler, der påvirker dom , bevidsthed , glæden centre i hjernen , afhængighed osv. Desværre vil en stor minoritet (måske 20-30% ?) Har betydelige problemer på grund af alkohol-og stofmisbrug , og en mindre del (5% ?) Vil forårsage umådelige sorg og hjertesorg for utallige andre. Jeg står ved min kommentar : alkohol og narkotika er en pest for samfundet. 60% af amerikanske voksne indtaget alkohol i det sidste år . Multiplikation at ved fraktionen jeg nævnt af mennesker, for hvem drikke er et problem , ville jeg være behageligt at sige 12-18% af amerikanske voksne har mindst en vis grad af problemer drikke ( eksempler : druk fører til seksuelle møder , som senere fortrød , manglende arbejde på grund af tømmermænd , penge problemer på grund af penge brugt på barer, ægteskabelige slagsmål næres af alkohol , frarådes samtaler på et kontor fest, hvor en alt for mange drikkevarer var bundet på , kørsel under påvirkning (men ikke fanget ) , etc.) Og selvfølgelig 5 % eller deromkring , for hvem alkohol er et meget alvorligt problem (3% af amerikanske voksne , da 40% ikke drikker ) gå derefter på at gøre ting som at slagte min bror fra bag rattet , dø af leversvigt , seksuelt misbruger deres stepdaughters , mister deres job, og ellers skabe ravage på samfundsstrukturen . Selvfølgelig blandt nogle undergrupper såsom indfødte amerikanere, disse procentsatser er langt, langt højere. Sure . Men folk gør dumme ting på egen hånd uden at røre en dråbe hele tiden. Jeg er bare ligeglad , hvis folk ønsker at drikke . De er voksne, og de gør en beslutning om at gøre noget . Jeg var et barn og et offer for en voksen drikke. http://www.youtube.com/watch?v=5PHb8MILVnghttp://www.youtube.com/watch?v=QVyYjSvEVAU
|
|
Svar
|
|
|
#16526 - 14/01/2014 08:48
|
bor her
|
|
|
Profetens fødselsdag Sunni-muslimer observere profeten Muhammeds ) fødselsdag den 12. dag i den islamiske måned Rabi 'al - awwal , Profeten Muhammed blev født i Mekka, en by i Saudi-Arabien det. Hvad gør folk gør ? Mawlid eller Milad , bliver fejret med store gade parader i nogle lande. Boliger og moskeer er også dekoreret. Nogle mennesker donere fødevarer og andre varer til velgørenhed på eller omkring denne dag. Andre lytter til deres børn oplæste digte om begivenheder, der fandt sted i profeten Muhammeds liv . Mawlid fejres på denne måde i mange samfund på tværs af USA , Storbritannien , Canada eller Australien . Men mange muslimer heller ikke deltage i festlighederne på denne dag. I stedet kan de markere begivenheden ved at bruge mere tid til at læse Koranen. Muhammed siges at have været født på en mandag og nogle forskere ser fastende i løbet af de timer med dagslys på mandage som en anden måde at fejre hans fødsel. Afgørelse om Fejring af Profetens fødselsdag Fejring i anledning af fødselsdagen af profeten , fred og velsignelser Allah være med ham , er forbudt og skal afvises af en række årsager : Det er ikke en del af Sunnah af Messenger , fred og velsignelser Allah være med ham , eller af kaliffer , der efterfulgte ham. Da dette er tilfældet, så er det en forbudt innovation, fordi Profeten fred og velsignelser Allah være med ham , sagde: "Jeg opfordrer jer til at følge min Sunnah , og den måde de retledte kaliffer efter mig ; overholde den og klamrer sig til den fast Pas på nyligt opfundet ting , for hver nyligt opfundet ting er en innovation ( bid'ah ), og enhver innovation er en going afveje " [ Berettet af Ahmad , 4/126 , . . at- Tirmidhi no. 2676 ] Fejring af Mawlid er en nyskabelse indført efter de tre bedste århundreder for at korrumpere religion muslimerne. Hvis en person gør noget for at komme tættere på Allah , som ikke blev udført af Messenger , fred og velsignelser Allah være med ham , eller pålagde ved ham , og var det ikke gjort af kaliffer , der efterfulgte ham , denne handling indebærer, at han beskylder budbringer ikke forklare religion til folket, og at han vantro i Allahs ord ( fortolkning af meningen ) : "This day, I have perfected your religion for you.. " [Al -Qur'an 05:03 ] Fordi han tilføjer noget ekstra og hævder, at det er en del af religionen , men Messenger , fred og velsignelser Allah være med ham , ikke bringe dette. Udover at være bid'ah og en efterligning af de kristne , som begge er haram , fejrer fødselsdag af profeten , fred og velsignelser Allah være med ham , er også et middel , der fører til overdrivelse og overskydende Hvad skete der før og efter fødslen dag Profeten fred og velsignelser Allah være med ham Nogle mænd i byen Mekka gik på en tur til Syrien . På vejen mødte de en munk . Fire af disse Makkis besluttet at stoppe for et stykke tid til at tale med munk. Dengang levede munke på steder, hvor der var meget få mennesker , så de kunne få helt at tilbede Allah. De var også folk, der læser bøger og vidste mange historier . Kun et par Makkis vidste om læsning. Alt, hvad de vidste om var handel og morer sig. De vidste, de ville høre interessante og underholdende historier fra munken . Efter at have talt et stykke tid spurgte munken mændene , " hvor er du fra? " De svarede : "Vi er fra Mekka. " Munken fortalte dem , "Allah vil sende en profet til Mekka snart. " De fire mænd fortsatte deres rejse at tænke på de ting, munken havde sagt. Hver af dem ønskede, at den nye profet ville være hans egen søn . Abdulmuttalib sov i Kaaba . Han havde en mærkelig drøm . Han så et træ vokser , indtil den nåede himlen. Træet havde grene , der spredes mod øst og vest. Det viste sig , at en meget skarpt lys skinnede på træet. Abdulmutalib oplevede araberne og ikke-arabere bøje sig for træet. Træet fortsatte voksende større , højere, og lysere. Så han så nogle folk fra Quraysh holder til grenene af træet, mens andre Qurayshis forsøgte at fælde træet. En meget smuk ungdom stoppet dem fra at hakke ned i træet . Abdulmuttalib så sig selv lagde sin hånd ud for at få fat i træet, men han kunne ikke nå det. Han vågnede op fra sin søvn bange . Abdulmuttalib sad tænker på drømmen , og hvad det betød , men han kunne ikke finde en forklaring på det. Næste morgen gik han til præstinde Quraysh at bede hende om at forklare drømmen. Araberne altid spurgt præsten eller præstinde for den forklaring af drømme. Når præstinde så Abdulmuttalib , hun så tegn på bekymring på hans ansigt , så hun spurgte, " Hvorfor ser du så bekymret : " Abdulmuttalib svarede , "Jeg havde en drøm, der skræmte mig . " Så fortalte han hende alt om drømmen . Da han var færdig , sagde hun, " hvis din drøm nogensinde kommer sandt, så en af dine sønner vil styre Øst og Vest . Alle de mennesker vil følge ham . " Abdulmuttalib var tilfreds med, hvad præstinde havde fortalt ham. Senere, da han mødte sin søn Abu Talib han fortalte ham om drømmen , og hvad præstinde havde sagt. Så sagde han til sin søn , Abu Talib , "Jeg håber du er den ene præstinde betød i hendes forklaring. " Men den tiltænkte ikke var Abu Talib . Den ene præstinde middelværdi var den endnu ufødte barnebarn Abdulmuttalib . Abdulmuttalib havde barnebarn ved navn Abdullah , der var gift med Amina , datter af Wahb . Amina ventede et barn. Før barnet blev født, var Abdullah gået på en handel tur. Han blev syg på turen og var døde. Abdullah har aldrig set sin søn. Under hendes graviditet , Amina følte ingen smerte eller ubehag. Hun havde altid hørt kvinder klager over de prøvelser af graviditeten, men hun følte sig meget godt. I løbet af disse måneder havde Amina mange drømme . En nat i en drøm, hun så et lys, der kommer ud af hende. Lyset skinnede på slotte i Syrien. En anden nat hørte hun en stemme i hendes drøm. Stemmen sagde, " Amina , du bærer den største mand i verden. Når du føder , give ham navnet Muhammed og fortælle nogen om denne drøm. " Amina vågnede og kiggede rundt , men der var ingen i værelset. Hun forsøgte at gå på vågeblus igen, men hun var stadig tænker over, hvad hun havde hørt i drømmen . Det var tid til Amina baby at blive født. Hun fødte en smuk, ren lille dreng. Da drengens far var død måneder tidligere , Amina sendt nyheden til hendes søns bedstefar, Abdulmuttalib . Abdulmuttalib sad i Kabaen , da nyheden kom. Han var glad. Han gik til Amina og gennemført drengen lykkeligt til Kabaen . Da han bragt barnet tilbage til hende, sagde han: " Jeg har kaldt ham Quthm . " Abdulmuttalib havde en dreng ved navn Quthm men han døde, da han var ni år gammel . Det gjorde Abdulmuttalib meget trist. Så når Amina fødte en dreng , Abdulmuttalib ønskede at navngive ham efter den døde dreng. Amina måtte fortælle ham: "Jeg blev beordret i en drøm at kalde ham Muhammed. " Abdulmuttalib hentede barnet, kyssede ham og sagde: "Jeg håber, at mit barnebarn , Muhammad , vil være en stor mand. " På den syvende dag efter Muhammeds fødsel , Abdulmuttalib beordret dyr, der skal slagtes , og spurgte folk i Mekka for at komme til en fest . Efter alle havde spist , Abdulmuttalib bragt ud hans barnebarn , Muhammad , for at vise folk. Alle sagde , at han var sådan en smuk baby. De mennesker følte også trist for barnet, fordi han var forældreløs. Hans far var død før at se ham. En af mændene spurgte Abdulmuttalib "Hvad gjorde du navngive ham? " Abdulmuttalib svarede: " Jeg har kaldt Muhammed. " En anden mand spurgte forundret , "hvorfor gjorde du ham navnet Muhammed? Ingen i din familie eller folk blev aldrig navngivet Muhammed. " Abdulmuttalib ønskede ikke at afsløre, at Amina blev bedt i en drøm til at navngive ham Muhammad , så sagde han , "Jeg ønskede Allah at prise ham i himlen og jeg ønskede folk til at rose ham på Jorden. " Når gæsterne forlod , ikke én af dem indså, at dette forældreløse barn var den ene valgt til at lede dem fra mørke til lys . De vidste ikke, at han var svaret på Ibrahims bøn dagen Ibrahim blev beordret til at bygge Kabaen : "Our Lord, send unto them a messenger from among themselves to show them your signs, to teach them the Qur'an and wisdom, and to purify them. You are All-Mighty and All-Wise." " ( Koranen Al- Baqara 128) http://www.youtube.com/watch?v=kjp6e2OwZFw
|
|
Svar
|
|
|
#16533 - 18/01/2014 09:33
|
bor her
|
|
|
Hvorfor stigende antal unge, der drikker alkohol 1 - som et resultat af gruppepres og tradition (indflydelsen af venner). 2 - nogle mennesker har falske overbevisninger, at drikke alkohol gør dem føle sig glade og hjælper dem til at tilbringe en god tid og eliminerer skam. 3 - som et resultat af at være keder sig og leder efter spænding i livet. 4 - Nogle mennesker tror, at alkoholmisbrug vil bidrage til at løse de problemer, 5 - rollemodeller dårlig unge mands familie, der misbruger alkohol og fremme det. http://www.youtube.com/watch?v=bYCoyeQXty8
|
|
Svar
|
|
|
#16544 - 21/01/2014 09:41
|
bor her
|
|
|
1) næse: Og forårsage vinen Også forårsage skade på næsen i vinen tumor bullosa (Rhinophyma), eller hvad der er kendt som næse drukkenbolt, hvor deformation forekommer dybt i næsen kan forlange, at gøre det til en ansigtsløftning. (2) svælget: Er en korridor, som gaffel til hver af spiserøret (fødevarer, der forbinder til maven) og strubehovedet og luftrøret Og forårsage vinen til den side af skaden tilbagevendende betændelse svælget (Pharyngitis), hvilket gør at patienten hader sit liv som et resultat af gentagen hvor inficeret med synkebesvær permanent, i tillæg til andre symptomer. Videnskabelig forskning har vist, hvilken rolle alkohol i kræft i svælget. http://www.youtube.com/watch?v=dNGTYzWe1KAhttp://www.youtube.com/watch?v=22tFGT1lnMY
|
|
Svar
|
|
|
#16554 - 25/01/2014 09:35
|
bor her
|
|
|
Hvorfor Islam forbyder alkohol? Jeg har Islam forbyder alkoholforbrug i ord den Almægtiges højre: { O you who have believed, indeed, intoxicants, gambling, [sacrificing on] stone alters [to other than Allah ], and divining arrows are but defilement from the work of Satan, so avoid it that you may be successful.} Al-Mā'idah 90 Moderne videnskab er kommet til at bekræfte og bevise, hvad Koranen Quon længe siden. Det er blevet bevist videnskabeligt mange ulemper forårsaget af misbrug af alkohol , selv i små mængder. Stien af alkohol i kroppen , når det tages 1 ) Mouth : alkohol ind i kroppen gennem munden. 2 ) Mave : nogle alkohol ind i blodet . 3) tyndtarmen : op til tyndtarmen , O Tag vejen til kredsløbssygdomme. 4) Hjerte : Hjertet pumper vinen til kroppen. 5 ) hjerne : Da vinen op til hjernen. De virkninger forårsaget af alkohol på nervesystemet , er: Indflydelse af alkohol med en lille mængde : 1 ) forårsager afslapning. 2 ) forringe evnen til at koncentrere sig. 3) langsom neurologiske konsekvenser. 4) forringe motorik . Medium mængde: 1 ) Talk inconspicuously . 2 ) også forårsage svimmelhed . 3) og fører til en følelse af følelsesmæssige ændringer. En stor mængde : 1 ) forårsager opkastning 2) åndedrætsbesvær. 3) tab af bevidsthed . 4) fører til koma. Alkohol påvirker cerebellum , cerebral cortex, hjernestammen og rygmarven. http://www.youtube.com/watch?v=ay2jkJQ7Avk
|
|
Svar
|
|
|
#16556 - 28/01/2014 10:15
|
bor her
|
|
|
Nogen fortalte mig, Everytime ive fået anholdt øje var beruset .. Nå jeg gik til fængsel to gange ædru, det var, da jeg fik plukket tilfældigt for at have warrants. Jeg har prøvet at stoppe med at drikke, det er svært. Jeg kan, men så hvad skal jeg gøre .. Så jeg gav ham råd til at forsøge at holde sig væk fra alkohol gradvist, men hurtigt Nogen fortalte mig, Alkoholisme plaget min familie så godt. Min far var alkoholiker og alle mine søskende havde alkohol-eller stofmisbrug problemer på et tidspunkt i deres liv. http://www.youtube.com/watch?v=IqmWESqWb6Y
|
|
Svar
|
|
|
#16563 - 01/02/2014 09:55
|
bor her
|
|
|
Spred bakteriel lungebetændelser når afhængige af alkohol som et resultat af følgende årsager: 1 berøres af processen rense lungerne af ufoer. 2 svagt immunforsvar narkoman i sygdomsresistens . 3 påvirket munden med alkohol og især tandkød og tænder , hvilket fører til en spredning af bakterier, der finder grobund på hendes rådnende tænder og Almtsush og dermed skabe mulighed for at nå dem bakterier i lungerne og betændelse gentagne skader. 4 fejlernæring er forbundet med afhængighed af alkohol . Ifølge medicinske kilder , forekomsten af dødsfald som følge af bakterielle lungebetændelser når misbrugere overstiger tre gange den hastighed, andre ikke- misbrugere. Som rapporten fra Royal College of Physicians i Storbritannien i 1987, som følger: ( skal være rettet læger til at sætte spørgsmålstegn alle patienter , der lider af lungeinfektioner , er du der bruger alkohol eller ikke ?) . Shopping og vores Medical Journal of North America nogle statistikker og undersøgelser på dette område , herunder: * Form lungebetændelser forårsaget af Streptococcus pneumoniae ( Streptococcus pneumoniae ), ca ( 80%) af en gruppe af bakterielle lungebetændelser . En undersøgelse har vist , at alkoholisme var årsag til dødsfald i tilfælde af mellem tredive og syvogtredive tilfælde af lungebetændelse i en af de stater . * Forskerne fandt ( Schmidt) og ( de Lint ) gennem en opfølgning på omkring ( 6478 ) afhængig og afhængige lidt lungebetændelse og i en periode (14) år, og i løbet af deres modvilje mod at Clinic Narkotikamisbrug i Toronto, Canada , fandt, at den andelen af dødsfald fra lungebetændelse mere end tre gange , når mænd og syv kvinder, når sammenlignet med ikke - misbrugere. * Forskerne fandt ( CAPS ) og ( Coleman ), at andelen af dødsfald som følge af lungebetændelse på dem, der misbruger alkohol i store mængder anslået ( 49,9 %), mens de, der stod ved stofbrugere i moderate mængder (ca. 34,4 %) , mens de, der er stofmisbrugere mængder få procentdelen af disse dødsfald (ca. 22,5 %). * I en undersøgelse foretaget af en forsker ( Dorf og sine kolleger ) til ca (148) inficeret med lungeinfektioner behandlet på et amerikansk hospital viste, at alkoholisme var årsag til skaden (35% ) af det samlede antal patienter. Forskerne ( topmål) og ( Jach ) har en rapport om situationen og (37) kroppen af ejerne døde på grund af lungeinfektioner er fundet , at ( 30) krop blev afhængige af alkohol , og at 22 af dem døde i den første dag at komme ind på hospitalet. * I en undersøgelse foretaget af (og Antrbawir og kolleger ) i ca 158 patienter en gentagelse Tnoimam i amerikanske hospitaler på grund af gentagne skade af pulmonal inflammation, hvor det blev konstateret , at 63 af dem ( 40%) havde alkohol er årsag til at have gentagne infektioner . * Bekræfter forskerne ( Adams ) og (Jordan) fra det medicinske fakultet ved University of California , at en række af de smittede pulmonal inflammation har misbrugt alkohol kraftigt før skaden et par dage eller uger. Det er værd at nævne, at der er flere andre typer af bakterier kan inficere misbrugere betændelse pneumoniae , herunder: Klebsiella ( Klebsiella ) og Escherichia coli ( E. coli) n og bakterier Pseudomonas ( Pseudomonas ) , og bakterierne Proteus ( Proteus ) og Staphylococcus bakterier ( Staphyl0ococcus ) og Haemophilus influenzae (H. influenzae ) og Allijrnala ( Ligionella ) og anaerobe bakterier ( anaerobe bakterier ). På trods af de imponerende fremskridt i anvendelsen af antibiotika til behandling af pulmonale infektioner, men dødeligheden er stadig høj blandt alkoholikere. Og tilskrives årsagen til, at symptomerne på sygdommen ikke viser tydeligt, når misbrugere , men tests viser tegn på uklar og usikker , hvilket gør diagnosen med dem umulig , hvilket giver mulighed for forværring af sygdommen , foruden til misbrugeren ikke estimere sværhedsgraden af sygdom, fordi det er næppe kølvandet på fuldskab endda komme tilbage til det en anden gang uden at vide , hvad der foregår i hans lunger. Og alvorlige lungeinfektioner det kan forårsage alvorlige komplikationer , herunder: depression og respirationssvigt , og være bylder, meningitis og endocarditis ( Endocarditis ) http://www.youtube.com/watch?v=liarCOULXNA
|
|
Svar
|
|
|
#16571 - 04/02/2014 09:39
|
bor her
|
|
|
|
|
Svar
|
|
|
#16581 - 08/02/2014 09:31
|
bor her
|
|
|
jøder Jøder er ingen undtagelse, og forbrug af alkohol er forbudt for dem også . Ifølge Moseloven ikke gærede drikkevarer er tilladt under påskefesten . " Syv dage skal du æde usyret Brød , og på den første dag , skal du lægge væk surdej ud af jeres huse , for hvis nogen spiser noget syret fra den første til den syvende dag , skal den pågældende være afskåret fra Israel. " Exodus 12 : 15 ( RSV) " Syv dage skal du spise usyret Brød , og på den syvende dag skal der være en fest for Herren. Usyret brød skal spises i syv dage, og ingen syret Brød skal ses med dig , og ingen surdej , skal ses med dig i al territorium " . Mos 13: 6-7 ( RSV) Som vi kan se er der ingen omtale af vin eller gærede drikkevarer i Moseloven citeret ovenfor. Bacchiocchi ( Ibid. ) støtter det synspunkt, at jøder er forbudt at drikke alkohol , og han siger " Talmud forbyder at drikke alkohol til akkompagnement af musikinstrumenter ved festlige lejligheder såsom bryllupper . Dette forbud bekræftes af senere vidnesbyrd om rabbinere . For eksempel S.M. Isaac , en fremtrædende nittende århundrede rabbiner og redaktør af The Jewish Messenger siger: " Jøderne ikke i deres fester til hellige formål, herunder bryllupsfesten nogensinde bruge nogen form for gærede drikke . I deres offergaver og Drikofre , både private og offentlige de beskæftiger frugten af er, friske druer - ugæret druesaft og rosiner , som symbolet på velsignelse . Gæringen er for dem altid et symbol på korruption. " Selvom Rabbi Isaac erklæring er ikke helt nøjagtig, da jødiske kilder er ikke enstemmig af den type vin, der skal bruges på hellige festivaler , er det stadig ikke tyder på, at nogle jøder brugte ugæret vin ved brylluppet fester. http://www.youtube.com/watch?v=_PlCQYwbpt8
|
|
Svar
|
|
|
#16616 - 15/02/2014 10:52
|
bor her
|
|
|
Alkohol er nummer et narkotikaproblem i Amerika. Der er mere end 12 millioner alkoholikere i USA Tre fjerdedele af alle voksne drikker alkohol, og 6% af dem er alkoholikere. Amerikanerne bruger 197 millioner dollar hver dag på alkohol. I USA, er en person dræbt i en alkohol-relateret bilulykke hver 30 minutter. En 2000 undersøgelse fandt næsten 7 millioner mennesker alder 12 til 20 var binge drikker. Tre fjerdedele af alle gymnasieelever rapporterer at være beruset mindst én gang. Unge, der begynder at drikke før en alder af 15 år er fire gange mere tilbøjelige til at blive alkoholikere end deres kolleger, som ikke begynder at drikke indtil en alder af 21.. Folk med en videregående uddannelse er mere tilbøjelige til at drikke. Højere indkomst mennesker er mere tilbøjelige til at drikke. http://www.youtube.com/watch?v=N1DSdqMycEQ
|
|
Svar
|
|
|
#16631 - 18/02/2014 10:05
|
bor her
|
|
|
Nogen fortalte mig, Everytime ive fået anholdt øje var beruset .. Nå jeg gik til fængsel to gange ædru , det var, da jeg fik plukket tilfældigt for at have warrants. Jeg har prøvet at stoppe med at drikke , det er svært . Jeg kan , men så hvad skal jeg gøre .. Så jeg gav ham råd til at forsøge at holde sig væk fra alkohol gradvist, men hurtigt Ikke en skam , så vidt jeg er bekymret . Min far var alkoholiker og alle mine brødre og søstre havde problemer med druk og stoffer . Jeg er med. Jeg er meget ked af at høre om dine dårlige erfaringer med alkohol . Jeg kan forstå, hvorfor du ville undgå det . . Folk under indflydelse af alkohol og andre rusmidler forårsager næsten halvdelen af den voldelige kriminalitet , mord , voldtægter og auto dræbte. Så det er ikke bare et problem for alkoholikere. Desværre gør de det alles problem. Spørgsmålet er: er et produkt, der kan bruges ansvarligt af mange mennesker , men kan ikke ved et stort mindretal , og forårsager den samlede mængde af lidelse og elendighed , at alkohol gør, værd de sociale omkostninger ? Bahá'u'lláh vejes beviserne og sagde : nej , hans tilhængere er ikke at drikke alkohol. Det forekommer mig, at han gav en meget stor nettofordel for sit samfund i at gøre det . Jeg er ikke sikker på , hvordan du kan argumentere ellers givet de katastrofale resultater tjente op de mennesker, der ikke kan håndtere alkohol. Det er ikke som om der ikke er nogen andre glæder i livet end at blive summede ... Jeg mistede min bror i 2012 til en hit-and- run chauffør, der aldrig blev fanget . To tredjedele af hit-and- runs er spritbilister ... == Fra min erfaring , marihuana mest regelmæssigt brugere har negativ konsekvens af anvendelsen. Jeg dunno . Jeg kender forbud virker ikke. måske mere alvorlige straffe for alkoholrelaterede forbrydelser er det næste skridt for et samfund . Jeg tror ikke, der vil have megen effekt . Jeg er meget glad for, at islam, forbyde brugen af alkohol. Det virker som den bedste måde at reducere negative bivirkninger. Som jeg sagde , at problemet er der en procentdel af mennesker, der ikke kan bruge alkohol ansvarligt, og generere forfærdelige bivirkninger for resten af os . meget ked af at høre . Jeg går helt ind for hårdere straffe til folk, der kører beruset. Nogen fortalte mig, Alkoholisme plaget min familie så godt. Min far var alkoholiker og alle mine søskende havde alkohol-eller stofmisbrug problemer på et tidspunkt i deres liv. http://www.youtube.com/watch?v=046t-xBpOIs
|
|
Svar
|
|
|
#16641 - 22/02/2014 09:33
|
bor her
|
|
|
Nogen fortalte mig, As- salamu Alaykum Brother Somo Tak for at dele this.Alcohol og narkotika er onde værktøjer, der anvendes for profit med en regering skat og segl. Dine videoer er sande disse ting spise løs på hjerte, hjerne , lever, lunger osv. .. og er en falsk trøst i de øjeblikke af sorg, sorg eller skuffelse. Det er en anden ting , der holder os fra at nå "at være alt man kan være . " Sindet har til at klare. De problemer i livet , uanset hvor ubehagelig eller grim . Skal anerkendes først , så på i nogle detaljer og taget på en sådan måde at eliminere eller i høj grad minimere så tingene bliver overskuelige. Narkotika og alkohol sky dømmekraft og disorients mennesker. Fortæl mig sandt eller falsk? ,,,, ,, Hvorfor? Du giver en meget afbalanceret omrids af undervisningen i Koranen og Bibelen. Du forudsat statistik, og selvfølgelig oplysninger om alkohol-og stofmisbrug , jeg ved er sandt . Jeg blev undervist og lærte i en meget tidlig alder, at det ikke er rigtigt at være fordømmende , hvad andre gør , eller tænke. Min mor lærte mig det. Jeg sad med hende muligvis mere end mine andre søskende og snakkede. Jeg ønskede at virkelig kender min mor. Jeg spurgte hendes spørgsmål , fordi jeg kunne som barn fornemmer hendes smerte . Hun ville ikke gerne mange andre viser det direkte på hendes ansigt eller i ord. Jeg fornemmede det. Jeg vidste , så jeg ville spørge. Hun delte hvad hun vidste og forstod min far. Hun fortalte mig om hvordan de mødtes , hvor meget han egentlig elskede hende og nogle af de ord, han brugte at fortælle hende , hvor smuk hun var. Hvordan han kæmpede en god kamp, og bed en politimand på benet . Han kæmpede på hans fødder og på jorden. Men en fysisk kamp er forskellig fra en psykologisk . Jeg tror, efter han gjorde sin turné i WWII i Tyskland. Han kom muligvis tilbage anderledes. Racisme i Amerikas militære, tolerere mishandling hjemme i Amerika og i udlandet som mindre end . Kan tage det vejafgift . Gjorde ham bitter noget, og han mistede synet af ydmyghed . Mænd har ofte ingen anden mand, han kan faktisk tale med . Ikke på en måde , hvor han kan sige . At såre mig. Det er sårende og uacceptabelt. Det eller det er ikke fair. Du får at vide, "livet er ikke fair" vænne sig til det . Vær en mand, suge det op . Dit handler som en girly - mand stuff. Så mænd holder i disse smerter , og det materialiserer andre steder i deres liv. Ingen mand eller kvinde kan flasken op ulykkelighed , smerte og mishandling og forventer, at det ikke er åbenbart på anden adfærd eller måde. Ved ikke at have forretninger , være i stand til at sige eller dele dine følelser forårsager flere problemer. når en dame forsøger at dele hende. Nogle mænd vil gøre det samme for hendes. Lukke dem ned . Jeg tror, det er en falsk forestilling og forståelse , at mænd ikke skal føle smerte , føler sig dårligt, bliver bange som en mand . En mand med visdom og forståelse af sig selv og livet ( øjnene åbne og bevidst til sine påvirkninger ) naturligvis ved, hvordan man kan arbejde gennem disse følelser og kanalisere dem på en ordentlig måde , så der ikke mere tab eller skade er sket . Mens min far var i live , jeg talte med ham så meget som muligt . På mange måder ( følelsesmæssigt ) han var fraværende. Han lo og han havde visdom. Han overleves af min mor, fem søstre og fire drenge .. dette inkluderer mig. Vi alle taler godt om ham. Ære vores far og mor. Vi elskede ham, indtil hans sidste dage, og han vidste det, fordi vi sagde til ham, at vi elskede ham. Han lærte mig ydmyghed. Som er baseret på ikke bliver centreret på selv. Tænk på hvordan en anden person ville reagere , reagere eller føle om nogle af de ting, du gør . Men alkohol holdt ham fra at praktisere , hvad han prædikede . Min far var alkoholiker. Sober under sine arbejdstider , men beruset efter . Han holdt en masse smerte i hans forståelse og i livet . Racisme jeg kender spillet en del . Presset på arbejde eller bare det ansvar det kræver at være en mand kan være skræmmende for nogle. Hvordan han forsøgte at forblive ydmyg , skulle være ydmyg og stadig være en mand i Amerika . For afroamerikanere er det stadig et problem. Mange drink i overskud for at undslippe smerten af fattigdom og mishandling oplevet. Trække sig tilbage til denne falske verden føler sig godt, god følelse under indflydelse . Kun for at vågne til mere eller andet stressende mareridt . Lykke som tid er flygtig . Du kan jage dem, kan ikke indeholde enten, men vil have mere. Dette førte til ham at bruge mere tid i gaderne drikke med sine Fair- vejr venner - En ven, der er kun en ven, når omstændighederne er behagelig eller rentabelt for dem . Hvem støtter andre kun når det er nemt og bekvemt at gøre det. I stedet for at komme hjem , hvor han kunne lukke døren . Ikke forvente at blive dømt. Hvor han kunne have udtrykt , hvad han følte og blev stærkere mod det, der stod imod ham. Støttet af dem, han brød sig om , at brød sig om ham og var i hans liv. Men i sin generation , han blev undervist en mand har at flasken op alle dårligdomme . Ikke at være hjemme , hvor han kunne lukke døren og efterlade problemerne udenfor . Hans års misbrug fanget og alvorligt deaktiveret ham. Jeg har fem søstre, tre brødre . Vi elsker ham ikke mindre . Vi har et ordsprog i Amerika " en rullende sten samler ikke mos. " Min far var en rullende sten . Så dette fik mig tidligt i livet at virkelig være opmærksomme på adfærd og vide, hvornår der kan være usagte ting der sker i livet for dem omkring mig. Det kan være nødvendigt at behandle , diskuteres eller påpeget. http://www.youtube.com/watch?v=tD-62oEgFAM
|
|
Svar
|
|
|
#16642 - 22/02/2014 09:34
|
bor her
|
|
|
|
|
Svar
|
|
|
#16656 - 25/02/2014 10:04
|
bor her
|
|
|
|
|
Svar
|
|
|
#16679 - 01/03/2014 10:40
|
bor her
|
|
|
Fransk få en sober advarsel til at opgive vin for deres helbred Med mørke hele vejen rundt, kan præsident Sarkozys regering har valgt en anden øjeblik for sin seneste kampagne. Denne ene fortæller det franske folk til at stoppe med at drikke vin. Til vrede drikkevareindustrien og vantro af mange patrioter , har Sundhedsministeriet lavet alkohol en af de vigtigste skurke i et drev mod kræft.
" Forbruget af alkohol , og især vin , frarådes , " siger retningslinjer, der er udledt af resultaterne af National Cancer Institute ( INCA ) . En enkelt glas vin om dagen vil øge chancen for at få kræft med op til 168 procent , hævder ministeriets brochure.
Glem de 1980s resultater, at antioxidanter i vin var godt for helbredet , sagde de franske eksperter. " Små daglige doser af alkohol er de mest skadelige . Der er ingen beløb , uanset hvor lille , hvilket er godt for dig, "sagde Dominique Maraninchi , INCA præsident . Myndigheder andre steder har været at fortælle folk i de seneste år til at gå tør , hvis de ønsker at forblive sunde. Men det råd var især nedslående , der kommer fra den franske regering , et land, hvor vin er en del af livet, og den nationale kulturarv .
Det glædeligt illustreret ministerium brochure gør grim læsning. Inca samles hundredvis af internationale undersøgelser og sammenfattes forholdet mellem typer af kræft med mad, drikke og livsstil. Bortset fra vin , den farlige ting er rødt kød, charcuteri og salt. En pavé de rom - steakmight ikke lyder så mund - vanding efter læsning: "Risikoen for kolon - rektal kræft stiger med 29 pct 100 gram del af rødt kød om dagen og 21 procent 50 -gram del af charcuteri . "
Alkohol letter kræft i mund, svælg, spiserør, colon - rec - tum og bryst , siger retningslinjerne. De vinproducenter græder foul, beskylder sundhed lobby for at forsøge at dræbe en af de herligheder af nationen. De noterer den mistænkelige tilfælde, at Frankrig nu har sin første afholdsmand præsident . Sarkozy nipper mineralvand og appelsinjuice når alle omkring ham er banker tilbage champagne og bordeaux.
"Dette forfølgelse af vin har til at stoppe, " sagde General Association of vinproducenter. De avlere siger, at de videnskabelige beviser er selvmodsigende , og de peger på en WHO undersøgelse, som fandt, at moderat forbrug bidrog til at forebygge kræft.
Xavier de Volontat , formand for vinproducenternes Assocation i den sydvestlige Languedoc-regionen , sagde: " ekstremister må ikke få lov til at tage forbrugerne som gidsler. . . Vin forbrug er faldet med 50 procent i løbet af de sidste 20 år i Frankrig, men kræft er steget. Du er nødt til at indrømme , det er et paradoks. " "Vi har aldrig sagt, at alkohol ikke er farligt for sundheden ," Hr. de Volontat sagde. "Vi er for ansvarlig , fornuftig og moderat forbrug. . . Det er ikke i vores interesse at se vores forbrugere ved at dø af kræft eller i bilulykker. "
Reconstitution de la maison du Prophète de l'Islam Mohammed ? - YouTube
|
|
Svar
|
|
|
Array
|
|