annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
SÃ¥ er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Limfjorden Nørresundby siden
Hvem er online?
0 registrerede 2660 gæster og 341 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 6 af 9 < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#15949 - 30/07/2013 08:38 Re: Smukkeste måned i år [Re: somo]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 3512

"Medicinske fordele ved fasten".

- Der er forskel på medicinske og helsemæssige fordele ved at faste - du har fået forskellen galt i halsen Somo. Medicinsk har det ingen fordele at du faster - heller ikke mindre brug af medicin, det er bare endnu en helsemæssig fordel.

mvh
Simon
Top Svar Citer
#15958 - 31/07/2013 11:16 Re: Smukkeste måned i år [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1486
Top Svar Citer
#15959 - 31/07/2013 12:59 Re: Smukkeste måned i år [Re: somo]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 3512
Tråden her er slut Somo. Der er ikke mer at sige, du gentager bare dig selv - men tak fordi du stod model, og fortsat god sommer ;)

mvh
Simn
Top Svar Citer
#15968 - 02/08/2013 10:42 Re: Smukkeste måned i år [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1486
Wassam Azaqeer, en libanesisk, som bor i et land omgivet af isbjerge kaldt "Grønland", er den eneste muslim i denne stat, som er fastende dagligt i 21 timer med fuld beslutsomhed.
Grønland er den største ø i verden, ligger mellem Nordatlanten og det Arktiske Ocean, en selvstyrende provins Danmark.
Ifølge en arabisk TV-rapport Wassam Azaqeer, der bor i Grønland fra de sidste mange år, og er blevet kaldt "arabisk Columbus", som han er den eneste arabiske muslim, der ikke kun formået at leve i Grønland-på trods af den lange og vanskelige rejse , men også kører en succesfuld virksomhed i hovedstaden for Grønland kaldes Nuuk.
Wassam, der kører sin egen restaurant, hvor han modtager 200 kunder hver dag.
Den måned, Ramadan, dette år, kom i sommer, så Wassam har at faste i 21 timer, og efter Iftaar han kun fik 2 timer til at forberede Suhur - før daggry måltid til at starte næste hurtigt.
I disse to timer Wassam, også har at tilbyde Maghrib og Isha bønner.
Wassam siger, at han er meget stolt muslim at leve på en tilstand, hvor han er den eneste faste og bede i Allahs navn.
Han siger, at han nogle gange tænke på at gå til Libanon i denne hellige måned, men han stopper selv ved at tænke, at hvis venstre Grønland, plejer der ikke være nogen til at faste og bede om dette land
Top Svar Citer
#15974 - 04/08/2013 13:14 Re: Smukkeste måned i år [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1486
Top Svar Citer
annonce
Side 6 af 9 < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >


Seneste indlæg
Ved du hvorfor?
af somo
27/06/2026 07:57
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
USA angriber igen Iran: 'Sker som svar p..
27/06/2026 23:57
Trump udnævner ny direktør for ICE
27/06/2026 22:03
Yngre mand svært tilskadekommen efter k..
27/06/2026 20:49
Serbiens præsident vil trække sig og u..
27/06/2026 19:45
Politiet var talstærkt til stede ved Is..
27/06/2026 18:46
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Trump udpeger ny chef til udskældt immi..
27/06/2026 23:17
USA's militær udfører nye angreb mod f..
27/06/2026 21:58
Cirkusgæster kan have drukket rensevæs..
27/06/2026 20:51
Netanyahu ønsker bred regering efter nÃ..
27/06/2026 20:24
Titusinder går i første Pride-march ef..
27/06/2026 19:48