1
registreret Arne Thomsen
187
gæster og
260
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Diverse
|
Hej Tikka. Du spørger: Citat:1. Hvilken universel gud er der tale om? og 2. Hvilken guddommelig kristen kærlighed er der tale om som opleves Mine svar: 1. At beskrive det absolut overordnede guddommelige svarer nærmest til at besvare spørgsmålet...
Se mere
|
|
Diverse
|
Citat:Arne: Jeg føler ikke, at jeg blev kontaktet. Vi mødtes - til min totale overraskelse - og det var og er for mig universets guddommeligheds kærlighed (indsigt - omsorg) her til os mennesker - netop her til mig - via Kristus - en meget, meget...
Se mere
|
|
Diverse
|
Indsendt af: Arne ThomsenCitat:Ja, så må jeg jo bøje mig, og se det som, at den Gud du ikke anerkender åbenbart kontakter dig.Min kommentar: Jeg føler ikke, at jeg blev kontaktet. Vi mødtes - til min totale overraskelse - og det var og er for ...
Se mere
|
|
Diverse
|
Citat:Ja, så må jeg jo bøje mig, og se det som, at den Gud du ikke anerkender åbenbart kontakter dig. Citat:Arne tror ikke på Gud ,,,, Det jo ingen hemmelighed. Derfor kunne det også være interessant, at få forklaret, hvordan man kon...
Se mere
|
|
Diverse
|
Tikka, du skriver: Citat:Ja, så må jeg jo bøje mig, og se det som, at den Gud du ikke anerkender åbenbart kontakter dig.Min kommentar: Jeg føler ikke, at jeg blev kontaktet. Vi mødtes - til min totale overraskelse - og det var og er for mig un...
Se mere
|
|
Diverse
|
Citat:Arne: Men her står kristendommens guddommelige kærlighed stærkt i min tro. Jeg har oplevet den - og gør det stadig - det er det mest vidunderlige i mit liv. Det er umuligt for mig at fornægte. Hvad Arne forbinder med "kristendommens...
Se mere
|
|
Diverse
|
Arne:Citat: Men her står kristendommens guddommelige kærlighed stærkt i min tro. Jeg har oplevet den - og gør det stadig - det er det mest vidunderlige i mit liv. Det er umuligt for mig at fornægte. Ja, så må jeg jo bøje mig, og se det som, a...
Se mere
|
|
|
|