annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648006
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379315
Et andet syn 1988792
Jesu ord 1521942
Åndelig Føde 1510991
Galleri
Tålmodighed belønnes.
Hvem er online?
2 registrerede ABC, Arne Thomsen 222 gæster og 30 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: per
Emne: Re: Lidt af hvert

Hej
Dette bliver mit definitivt sidste indlæg for min(e) mission(er) er nu opfyldt her på dette forum. Tak for nu og vil slutte med noget musik forneden smiler
Vil lige tilføje at jeg engang stod med en bibel, der cirkulerede i visse kredse, inden der var internet, mobiltelefoner og sådan. jeg måtte låne den i 30 dage og skulle så sende den tilbage. Bogen var Det Nye Testamente skrevet 2-3 år efter Jesu død (1. edition urkristendom)!! Jeg burde helt klart have kopieret den, inden jeg sendte den videre, men var kun 12 år, katolsk opdraget med ønsket om at blive munk .... Ved godt det er et yderst kontroversielt udsagn, men jeg ønsker ikke yderligere kommentarer dertil.
B Klein argumenterer for, at alle omkring Jesus ikke var helt rene i deres chakrasystem og derfor var det altså mørkets første adgang til at forvanske Jesu ord og gerninger, ingen undtaget !
At elske naturen og mineralriget. Sendte en fra familien til et kursus hos Eskild Tjalve, hvor hun lærte at kommunikere med naturen. Bla sagde et træ dette til hende : Prøv at mærk denne følelse, ved du hvad det er ? Det er den rislen, der er i min top, når det blæser ! (nogle gange sker kommunikationen med et træ også gennem en natur-deva, hvilket hun i ovennævnte tilfælde også mente var det, der faktisk skete).
Selv om UFO aktivitet ikke er den hyppigste transportmulighed her i Universet, så er her 2 forskellige udsagn fra nogle UFOer :
1 Vi forstod intet af aktiviteten på Jorden og forlod den hurtigt igen.
2 Vi blev indfanget af især musikken og blev længere tid end forventet.
Her er min afskedssalut med musik, da det er en universel måde at connecte på - Take it or leave it :
An international band based in Copenhagen - Heilung
https://www.youtube.com/watch?v=3Z-WZoNihBk

An old danish band based in Copenhagen - Mercyful Fate
https://www.youtube.com/watch?v=Thw5jM-T4ic

Sidste video er en musikstil, jeg først lige fornylig med stor glæde har fundet. Måske er manden med kasketten selveste Jesus i forklædning smiler
https://www.youtube.com/watch?v=A99sZ0ngd_U

Please enjoy smiler

Må Centralsolen lyse ! Mvh ""Per""
Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
Stor kranindsats sættes i gang ved Bør..
18/04/2024 15:56
Politiet forlænger opholdsforbud
18/04/2024 15:40
Teenager fængslet i drabssag i bandemil..
18/04/2024 14:58
Børsens brand får Herregårdsmuseet mi..
18/04/2024 14:43
11 nye uddannelser er blevet godkendt: F..
18/04/2024 14:38
Nyheder fra Religion.dk