annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703952
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383598
Et andet syn 1992859
Åndelig Føde 1529334
Jesu ord 1524630
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
0 registrerede 438 gæster og 37 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Replik til Kristian.

Kære Kristian.

Jeg kan ikke se, at din private mening om mig har noget med bestyrelsesarbejdet at gøre, og det fremgår da heller ikke af referaterne, at din kritik af mig har været behandlet som et bestyrelsesanliggende.

Derimod har du offentligt bedt mig holde kæft, da jeg replicerede på en nedsættende bemærkning om mig fra Jeppe.

Igen viser du, at du føler dig hævet over den gemene hob, som vi alle åbenbart er en del af i dine øjne.

Du udviser den samme maniske angst for at tabe ansigt, som visse muslimers angst for at tabe ære. Jeg finder det latterligt og selvhøjtideligt.

Du har vist, at du er villig til at gå mange år tilbage i tiden for at finde oplysninger til sværte en "debatkollega", så du kan triumfere. Det var også grunden til, at du googlede for at finde noget på mig. Men du fandt ikke noget, Kristian, for jeg blev udsat for den slags svineri som ganske ung, så jeg drog den lære at holde mig udenfor offentlighedens søgelys og undgå at få lig i skabet.

Herregud, hvad vil du med den magtkamp og med dine omgivelsers agtelse. Det sætter blot grænser for dine muligheder for at leve frit. Jeg giver fanden i den offentlige mening, så jeg har råd til at tage fejl og sige undskyld, uden at det forstyrrer min nattesøvn.

Jeg har fået al den faglige respekt og medmenneskelige respekt jeg behøver, blot ved at være mig selv, og jeg har ikke noget kunstigt ry, som jeg hele tiden må forsvare, og jeg gider heller ikke bære nag.

Mvh

Ole Bjørn ;)

P.S. Underligt at den "retfærdige" Arne Thomsen ikke har fundet anledning til at kritisere din opførsel som formand, når han kritiserede en tilsvarende opførsel hos mig som formand. Der har du altså din respekt i behold. Tillykke. griner

Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:03
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Dansk stortalent vinder for tredje gang ..
27/04/2024 13:37
Lastefolk i Københavns Lufthavn strejke..
27/04/2024 13:10
Den olympiske flamme fortsætter rejsen ..
27/04/2024 12:22
31-årig anholdt efter at have været p..
27/04/2024 12:20
Ukraines udenrigsminister om manglende l..
27/04/2024 11:40
Nyheder fra Religion.dk