annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15800742
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2393585
Et andet syn 1999643
Åndelig Føde 1564720
Jesu ord 1530613
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
3 registrerede Hanskrist, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 93 gæster og 31 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: MYTENS MAGT

Hej Arne.
Oproeret i Thailand er udledt af at den tidligere premierminister, er blevet doemt i korruptionssager og regeringen har beslaglagt 46 mia. thaibath og samtidig foreloebig doemt ham til 2 aars faengsel, han betaler demonstranterne nogle smaapenge for at demonstrere for sig, han har stadigvaek masser af penge, farer verden rundt i sit private store jetfly og investerer penge tyvstjaalet fra det fattige thailandske folk, saa man kan just ikke kalde ham for en Robin Hood, men en gemen tyv, der har misbrugt sin stilling som PM.
Der er vel omkring 10 - 15 mill.daf 65 mill. der tilbeder ham og hans tyvestreger, og disse kraever regeringens afgang, den nye regeringschef som er valgt af flere partier som har lavet en samlingsregering, har startet med at bekaempe korruptionen, noget der er yderst besvaerligt da alle har sugeroeret dybt i statskassen.

Dette galt saerdeles meget i Thaksins regeringstid, alle hans familiemedlemmer, venner og militaerkolleger blev milliardaerer, fik arbejde for regeringen, levering af div. udstyr, en soester fik lov at levere komplet nyt edb udstyr til regeringen, selvom hun ikke havde noget firma, det blev hurtigt oprettet saa hun kunne faa del i pengene og saadan var det hele vejen igennem.

Hvis Thaksins roede lejesvende kommer til roret, vil de faa Thaksin tilbage til Thailand og vil have hans retssager kraevet ulovlige og give ham "hans" penge tilbage--Amazing Thailand.

Med i demonstrationerne var der adskillige munke som blev gennet hen i foerste raekke som menneskeskjolde, men kvindelige policer gik frem i foerste raekke fra modsatte side og da munkene ikke maa roere kvinder, fortrak munkene hurtigt.

Rent muslimsk er vi ikke helt paa boelgelaengde, du har jo en hvis "kaerlighed" for det muslimske, det ved jeg godt, en "kaerlighed" jeg ikke deler med dig, erfaringen viser jo at det er en kvindefjensk religion og det kan du saa godt leve med.

"hvor fanden var din gud henne" nej jeg ved heller ikke hvad for en gud, og du har forladt ide'en om en menneskelignende gud, men du har ikke forladt ide'en om en anden form for en gud, men han er saa heller ikke i stand til hjaelpe, det taenkte jeg nok.
Om jeg forstaar at man kan tilbede noget, uden at faa den mindste respons er mig en gaade, store verdensherskere med masser af blod paa deres haender, katolske praester, biskopper, cardinaler o.s.v.der har oedelagt hundredtusinde af boerns liv, er ikke blevet straffet af en "retfaerdig" gud
og alligevel tror de hellige tosser stadig paa at han eksisterer.

Meget pudsigt saa sidder jeg er ved siden af en engelsk thaimunk, der ogsaa er paa nettet, maerkeligt nok taler han ikke thai, saa maa det skisme vaere svaert at begaa sig i et Wat (Tempel).



Seneste indlæg
Min ”religion”
af Tikka
07/05/2024 18:40
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Stormy Daniels vidner nu i tys-tys-sagen..
07/05/2024 17:49
Mange til møde ved lejr på Københavns..
07/05/2024 17:34
Hajmysteriet fra Ringkøbing er nu opkla..
07/05/2024 17:26
40-årig dømt for at besidde 75 kilo am..
07/05/2024 16:49
Vejdirektoratet forudser kø i Kristi hi..
07/05/2024 16:47
Nyheder fra Religion.dk