annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15881791
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2399018
Et andet syn 2003686
Åndelig Føde 1604019
Jesu ord 1534505
Galleri
Efterårsjævndøgn Rødhus
Hvem er online?
0 registrerede 580 gæster og 108 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Guder eksisterer ikke, det er sund fornuft!

Kære disciple.

Papiret er jo taknemligt, men din lille historie tyder ikke på, at der er tale om en rigtig videnskabsmand, men det kan selvfølgelig være mangler ved din oversættelse. Det lyder mere som noget, JV'erne kunne finde på at skrive.

Du nævner omhyggeligt, at hun er biolog, men ikke hvad han er af fag, blot det autoritære "videnskabsmand".

Det er svært at få tilladelse til at besøge Galapagos øerne, og turister har ingen kontakt med forskerholdene der. Man må derfor formode, at hvis din historie er sand, så har han været der i embeds medfør. Men selv kristne forskere "tror" ikke på evolutionsteorien. De ved, at den i princippet er rigtig.

Hvis en videnskabsmand, som beskæftiger sig med evolutionen, ikke er klar over, at Big Bang ikke er en skabelsesteori, og tror den handler om en singularitet, så giver jeg ikke meget for hans kvalifikationer.

Du kører fortsat frem med dit tåbelige argument om, at jeg ikke forstår de troende. Men de troende forskere, jeg lejlighedsvis har truffet gennem livet, har aldrig sat spørgsmålstegn ved min forståelse af dem og deres tro. Så det er nok snarere dig, som savner en forståelse af ateisters forståelse.

Det er så ikke det eneste faktum, du har fået galt i halsen. Jeg kommenterede primært din "videnskabsmands" fejlagtige oplysninger.

Din historie lugter nu mest af en gang ID propaganda.

Mvh

Ole Bjørn ;)

Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
For tredje gang ligger der en haj på fo..
15/05/2024 00:41
Tidligere advokat for Trump grillet unde..
14/05/2024 23:47
Heftige kampe tvinger Ukraine til at fly..
14/05/2024 23:38
Manchester City besejrer Tottenham og sp..
14/05/2024 23:20
Kong Frederik peger på ny teknologi som..
14/05/2024 21:32
Nyheder fra Religion.dk