0
registrerede
49
gæster og
237
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Dumme svin
|
det er ikke der skoen trykker
vi to har kendt hinanden i over 20 år, endda et ret nærgående kendskab har vi til hinanden
problemet er kvaliteten af debat og hvor hurtigt du altid overfor mig bringer personfnidder på banen
vi drøftede det du kalder åndelighed og folkekirken, og da jeg viste dig hvad der foregår indenfor folkekirken mht åndelighed så forsvandt du, du ville ikke engang svare på det,,,, og hvorfor det, jo fordi så passede dine ider om folkekirken jo ikke til virkeligheden
men du skifter jo konstant emne og lave nye tråde når du bliver skak mat i gamle tråde og din nye tråd, "Egen tro - og andres" gik det da helt galt for dig,,,, du gad slet ikke debatten men begyndte med at skyde mig noget i skoene der overhovedet ikke var belæg for og ud fra det begyndte du igen igen igen dit evindelige personfnidder,
problemet er din debatadfærd,,, du ødelægger debatten ved ikke at ville læse og forstå hvad dem du debatterer med skriver, dette er i ekstrem grad udtalt overfor mig,,,
et andet problem er at du ikke vil efterstræbe sandheden, hvad der er op og ned i det vi drøfter og debattere med hinanden,,, at du har det sådan medfører jo en useriøs debat,,, og er meget værre end at du bliver tituleret på vestjysk eller jord og beton arbejder jagon
mange kærlige hilsner HansKrist
|
|
|
|