annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15538991
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372510
Et andet syn 1980929
Jesu ord 1518467
Åndelig Føde 1466259
Galleri
Rødhus i januar
Hvem er online?
0 registrerede 269 gæster og 127 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Fodbold -tossernes 3. halvleg

Ja Michael, AaB ligger nu godt til at ta det Danske Mesterskab.


Vi er igang med 3. sidste spillerunde, og AaB har vundet deres igår over FCN. Og der venter FCM et brav af en kamp på Brøndby Stadion iaften, hvor kun en sejr kan bringe dem lige i point med AaB (men grundet bedre målscore vil FCM dog i så fald stå bedre end AaB).

Derefter har FCM hjemme FCK den 11 maj (og til slut møder de Sønderjyske ude den 18 maj (Sønderjyske der er uhyggelige stærke når de kæmper om overlevelse i superligaen, hvilket de uden tvivl gør den 18 maj)).

AaB kampprogram ser på papiret lettere ud, nemlig 11 maj FC -Vestsjælland ude og den 18 maj svage AGF hjemme, der måske har udspillet deres rolle i superligaen på det tidspunkt og derfor intet har at spille for.


Se kampprogrammet, de 3 sidste runder her:

http://www.ligafodbold.dk/?cat=statsResultsSeason



Hvad drejer alt det her sig om, ud over at blive Danske Mestrer, jo eventuelt at kunne kvalificere sig til Champions League's gruppespil til efteråret og de over 100 millioner kroner dette giver til klubben.

Det drejer sig også om at jeg har mine rødder i Herning (kørte for Herning Cykle Klub fx). Det drejer sig også om at jeg nu bor i Nørresundby/Aalborg. Så på den måde er jeg lidt priviligeret iår, hvor de sjællandske hold har udspillet deres rolle om det danske mesterskab såvel som at komme i Champions League gruppespillet med den økonomiske gevinst på 100 millioner kroner.


mange sportslige hilsner HansKrist

PS:

jeg ser frem til mange spændende timer her i Fodbold -tossernes 3. halvleg, med dig Michael hvor vi vil gå efter bolden/fodbolden og ikke manden.

rockon yeah tunge hvor vi vil se fodbold lige til vi segner


Der venter os:

1):

en sindsoprivende spændende afslutning på Superligaen, Det Danske Mesterskab.


2):

Champions League finalen 2013/2014 den 24 maj mellem Real Madrid og Atletico Madrid


3):

Fodbold VM fra Brasilien om godt en måneds tid.


4):

Som efterårets kvalifikationskampe til Champions League for FCM og AaB. Hvor vi selvfølgelig begge krydser fingre for at både de danske mester (hvem der så end bliver det, af AaB og FCM) og nr 2 fra superligaen, kvalificerer sig til Champions League gruppespillet og de ca 100 millioner.




ja med de 4 punkter vil jeg sige at det aldrig har været skønnere at være fodboldtosset end lige nu. Er ved at sprænges af spænding herover, går konstant rundt med en jublende lykke følelse i maven.

at kunne glædes og begejstres med folket, det forlanger Paulus af de første kristne at de skal kunne. Sekterisk hængehovede apati i forhold til omgivelserne, ville han ikke tolerere.

Mit temperament, spontanitet, begejstring og entusiasme og robuste psyke til at kunne glædes med alle mennesker, som at blive revet med i en fodboldrus, det har jeg altsammen fra Paulus.
Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af Anonym
29/03/2024 03:03
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Luftalarmer over hele Ukraine i nat: Én..
29/03/2024 02:41
Økonomisk hjælp på vej til amerikansk..
29/03/2024 02:03
Verdens glemte konflikt: FN-opfordring o..
29/03/2024 01:28
Stormen Nelson raser flere steder i Euro..
29/03/2024 00:31
Israelsk militær: Højtstående Hamas-m..
29/03/2024 00:25
Nyheder fra Religion.dk