0
registrerede
2
gæster og
257
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Til Arne fra Heidegger
|
Hanskrist, du skrev til mig
- og kan de ikke forstandigt til andre mennesker fortæller om disse oplevelser og inspirationer lider de enten af - (Har tolket "fortæller" som "fortælle") Jeg svarede dig, at jeg finder det umuligt, hvis det virkelig er åbenbaringer - og dine mange, mange ord om dine åbenbaringer, synes jeg, bekræfter det.
Din opførsel her på Trosfrihed.dk vil jeg ikke karakterisere, men den giver mig indtryk af, at du ikke har det godt. I givet fald er er jo imidlertid ikke noget, jeg kan eller vil blande mig i - ligesom jeg ignorerer dine utallige uforskammetheder.
Jeg kan dertil - for mit vedkommende - sige, at jeg har det rigtig godt - efter direkte at have mødt kristendommens næstekærlighed - og efterfølgende direkte at have oplevet det modsatte af det absolutte intet: Sandhedens mirakel: Verdens væren.
Fortsæt du bare med dine uforskammetheder mod mig. Min reaktion er blot et overbærende smil - og lidt tanker om, hvad det er, der plager dig i din "i Kristus væren" - tanker, som jeg ikke finder det passende at præsentere 
M.h. Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, indsigt, medfølelse, omsorg, kærlighed
|
|
|
|