annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15678261
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381510
Et andet syn 1991201
Jesu ord 1523116
Åndelig Føde 1522482
Galleri
10 oktober Rødhus strand
Hvem er online?
3 registrerede Hanskrist, somo ,(1 usynlig), 250 gæster og 235 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde

Jeg har præcist svaret dig på det du spørger mig om.

Det er takket være Paulus at dogmatisk kristendom ikke har sin gang på jorden og jeg har kendt til Albert Schweitzer's Paulus forståelse i over 30 år.

Så selvfølgelig hidser det mig ikke op at du pludselig mener du har fået et budskab om at dogmer skal man ikke tage højtideligt.

Hvis der er noget i den sammenhæng der kan irritere mig, hidse mig op, er at du i årevis blev ved og ved med at påstå at dogmatisk kristendom og trostvang og endda inkvisitoriske former for kristendom hører Paulus til.

Det er sgu da idiotisk at du spiller dum i så mange år når du er på en debat hvor en af dine meddebattører har oplyst dig om at som du skriver sådan forholder det sig ikke.

Det er absurd du ikke læser hvad vi andre skriver.

Hvorfor er du her? Er du overhovedet ikke interesseret i at blive klogere?????


-0-0-0-

Egentlig burde jeg slet ikke svare dig da du slet ikke udviser den mindste tegn på du læser mine indlæg (en anden mulighed er at du ikke magte at forstå en tekst).


-0-0-0-0-


Du flager med et JESUS KRISTUS IKON samtidig med at du prædiker/skriver det stik modsatte af hvad JESUS KRISTUS stod for.

Det burde du få kigget på - da du spreder meningsløshed og nonsense hos den kvikke læser. Jeg vil sige at det er hovedrystende og gør dig utroværdig og gør at ingen mennesker kan tage dig alvorligt. Overbærende smil og rysten på hovedet er det at læse hvad du skriver når du samtidig flager med et JESUS KRISTUS IKON.

Jeg synes det er synd for dig at du udstiller dig selv som en der ikke ved hvad han snakker om. Ihvertfald når det gælder kristendommen og såvidt hvad JESUS KRISTUS stod for. Her er du jo total BLANK.


-0-0-0-0-0-

Det er dig der driver debat hvor du konstant truer med injurier retssag. Ingen mennesker skal leve med disse trusler konstant hængende over hovedet.

Og når jeg læser hvad du mener er injurier - så er der to ting der skriger til himlen:

Du hiver ord ud af sammenhæng.

Og hvis den smule du mener er injurier sendt fra mig af, så er hvad du har sagt og skrevet om mig bestemt ikke mindre injurier.

Men det er noget du skal stoppe med - det er et meget ubehageligt grimt afskyeligt og frastødende træk ved dig. En mørk ubevidst uhyggelig inkvisitorisk karakterertræk. For satan da hvis du havde levet i middelalderen du ville gøre hvad der stod i din magt til at få folk dømt og smidt på bålet. Du er virkelig et magt menneske og så dig der konstant taler om ydmyghed - ja her er igen noget der ikke hører sammen, stemmer overens som med hvad du skriver og din flagen med et JESUS KRISTUS IKON.

I stedet for ydmyghed - prøv så med humor og selvironi. Lad være med at tage dig selv så fandens højtidelig, og lad være med at være så krænkelses sårbar og parat hele tiden.

Vær lidt sundere - lidt mere frisk - ha lidt mere humor og selvironi.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
24/04/2024 00:33
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Ny rekord for antallet af lastbiler med ..
24/04/2024 01:13
Ukrainsk borgmester til indbyggere: Kraf..
24/04/2024 00:52
Sønderjyske-matchvinder i vild guldrus:..
23/04/2024 23:51
31-årig mand død efter skud fra tysk p..
23/04/2024 23:46
Modløse Chelsea får prygl af topholdet..
23/04/2024 23:04
Nyheder fra Religion.dk