annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15963918
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2407059
Et andet syn 2010232
Åndelig Føde 1633537
Jesu ord 1537875
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
0 registrerede 79 gæster og 100 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde

Citat:
Gerth: "Det guddommelige, Helligånden og Mennesket er et".


Citat:
Arne:

Det får du ikke mig til at protestere imod - vil blot også inkludere resten af verden smiler


Ha ha - jamen så er det et spørgsmål om debat med dig overhovedet gi'r nogen mening Arne - ihvertfald kender vi ingen der har latterliggjort det med Helligånden mere end du har, og at mennesket ligefrem skulle være et med Helligånden det godkender agnosticisme Arne nu uden problemer - være i besiddelse af en 1-1 adgang hvad der her gives os af frugter, gaver, karismatiske åndsgaver, og gnosis.

Hvis du nu mener det, så er det den største OMVENDELSE jeg har set, men noget jeg har bedt om utallige gange for dig en dag måtte ske, så du kan komme ud af det og noget og op til JEG ER - (JEG ER - her og der, kløv træ (slå græsplænen) og JEG ER (nu når det er i HAM, i HELLIGÅNDEN, vi lever og røres og er (iøvrigt vores ENTUSIASME = "vores i Gud Væren").




Jeg kender ingen der er så langt fra hinanden som Gerth og så dig Arne.

Er Gerth "agnosticistisk" orienteret overhovedet? Har Gerth betænkeligheder overhovedet så vidt Helligånden? Nej, og du Arne har bekæmpet og bekæmpet at mennesket overhovedet var i nærheden af noget med Helligånden. Gerth baserer sit liv på Helligånden, sætter sig selv på spil i HELLIGÅNDENS navn.

Disse energier og kræfter og rørelser har jeg i al den tid jeg har kendt dig efterlyst og endda ønsket for dig dog måtte indfinde sig. Fordi du altid har været så langt hjemmefra dig selv og ude i spekulation om noget og aldrig hjemme i nærheden dig selv, så vi kunne sige at nu er Arne under Helligåndens indflydelse, nu sporer vi lidt det religiøse spirituelle rør sig hos manden, og ja hvis et menneske ikke har disse erfaringer hvordan skulle vedkommende overhovedet forstå Paulus (Helligåndens Apostel pr se), nej det er ganske umuligt.

-0-0-0-0-0-

Det med dig Arne, var egentlig at når vi svarer dig på dine påstande der ofte er lidt unuanceret og ligefrem misinformation, så ville vi gerne at du interesserede dig lidt for hvad vi skriver.

Ofte har jeg tænkt du slet ikke læser vores indlæg, fordi du er total opslugt af dig selv. Prøv indimellem også at give andres indlæg opmærksomhed, og prøv at forstå hvad de skriver, især når de faktisk forsøger at svare dig på din "misinformation missioneren" her på stedet.
Seneste indlæg
Spiritualitet
af Anonym
22/05/2024 23:32
Vigtige præciseringer
af somo
20/05/2024 13:44
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
Person anholdt for at forberede angreb m..
23/05/2024 10:55
Tivoli trækker sig som sponsor for Cope..
23/05/2024 10:41
Hjulmands tropper begynder EM-forberedel..
23/05/2024 10:29
Justitsministeren efter knivdrab på 15-..
23/05/2024 10:19
Kreditorernes krav til Nordic Waste stig..
23/05/2024 10:02
Nyheder fra Religion.dk