annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703952
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383598
Et andet syn 1992859
Åndelig Føde 1529334
Jesu ord 1524630
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
0 registrerede 437 gæster og 46 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Denne her gjorde indtryk på mig ...

Kære Treram:

Mon ikke det er klogt at holde sig til det, man ved, når man har de meninger, du og Simon er i besiddelse af?

En snak omkring, hvad I betegner som mirakler og det, som mennesker med en tro på et højere væsen tænker, var måske formålstjenligt?

Mirakel er for mig, at hele verden forandres blot ved at tro ... OGSÅ, når/hvis man rammes af svær sygdom. ,,,

I øvrigt har jeg oplevet et af børnene fra dengang i Medjugorje i levende live, ... og Jomfruen meddeler sig stadig til hende, som gennem alle årene hver måned har modtaget budskaber, som hun videreformidler til de, som er interesserede. ...

Budskaber, som er tålmodige, kærlige og overbærende. ... Kan læses på profeti´s hjemmeside. ...

Måske har du lyst til at læse mere omkring det, børnene oplevede dengang i Medjugorje. ...

Det var jo en tid, hvor kommunismen regerede i landet. Ingen troede børnene - ikke engang deres højt elskede præst, og de blev isoleret fra hinanden og truet med, at hvis de blev ved med deres løgne, ville man slå deres familie ihjel. ...

Ingen af dem veg en tomme og har holdt fast ved troen igennem alle årene, og mig bekendt lever de alle endnu?

Mødte i ørigt også deres skriftefader fra dengang, som i dag er en fransiskansk munk, verden også valfarter til. ...

Denne munk fik i en vision besked på at passe på børnene, da det så allermest sort ud for dem. ...

Dette omvendte ham til at tro på dem, og i den anledning havnede han selv i fængsel i lang tid. ...

Kan sagtens forstå, at meget "fornuftige" mennesker må tage afstand til sådanne beretninger, men mit råd vil være: Tag derned - oplev det selv - og bliv forandret. ... Hvis man da føler det relevant i sit liv. ...

God søndag
Zenia

NB: Læste forleden, at det hjerte, du betegner som en "simpel pumpe" af nogle amerikanske videnskabsmænd er i besiddelse af hjerneceller? Spørgsmålet, du stiller, om man som troende ønsker et nyt hjerte, hvis det gamle er slidt op, kan jo kun blive et helt personligt anliggende, men selv bekender jeg mig til et NEJ tak. ....

Så hellere sige tak til det gamle og alt, det har lært mig (!!!) ... komme "op" og blive udstyret med et nyt og friskt. smiler (Smiler)
Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 16:10
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:03
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
20 soldater dræbt i Cambodja ved eksplo..
27/04/2024 15:51
Støttedemonstration vil have Spaniens p..
27/04/2024 15:26
Danske badmintonkvinder åbner Uber Cup ..
27/04/2024 15:24
Svensk politi siger, at de besøgende ti..
27/04/2024 15:05
Dansk stortalent vinder for tredje gang ..
27/04/2024 13:37
Nyheder fra Religion.dk