annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703952
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383598
Et andet syn 1992859
Åndelig Føde 1529334
Jesu ord 1524630
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
0 registrerede 438 gæster og 37 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Denne her gjorde indtryk på mig ...

moron Arne.
"ingenting her og ingenting der og så-- pludselig trækker en gud et univers op af hatten, og heriblandt en lille klode kaldet jorden, her får han den gode ide at drysse lidt fisk, dyr og mennesker ud over landskabet, så de kan gå og hygge sig der, jo det er da indlysene at det er foregået på den måde, der er ingen anden forklaring.

Jamen hvis denne skaberkraft er the Big Bang-hvad så??Kan det så stadig henføres til et guddommeligt væsen, der tryllede universet op af hatten??.

Jeg tror ikke det varer så længe igen før man har en fornuftig bevislig forklaring hvordan det hele blev skabt, men er da helt sikker på, at et videnskabelig bevis ikke vil blive accepteret af den religiøse skare, de troende vil til enhver tid ty til deres "egen skaber", intet andet kan godtages, just ikke imponerende.

Du har et megaproblem med min "vrede" over religionen, jeg er både vred og forarget og det tror jeg mange andre også er, nok især over alle de katolske håndlangeres uhyrligheder.

Jeg mener at religionerne er som en kræftsvulst i den menneskelige hjerne, når du ser hvad den kan få mennesker til, især den muslimske verden, men det vil du ikke kommentere, og hvad med de tusindtals misionærer der igennem tiderne har tvunget både fysisk og psykist millioner af uskyldige mennesker i de underudviklede lande med, og som stadig pågår selvom det kun er i mindre målstok nu, det er fuldt lovligt at pådutte mennesker noget der ikke kan bevises på nogen måde overhovedet, ja selv i vore skoler har præsterne adgang til at inddoktrinere børnene med deres minikonfirmationer, hvilket du godt nok påstår du heller ikke synes om.
Og sørgeligt nok, så er vores kongefamilie 100% tvunget til at tro på den folkekirkelige evangeliske gud, ihvertfald offentligt, det kan så være de i virkeligheden er ateister ha ha.

Jeg læste lige at i USA, er en republikansk præsident-kandidat blevet angrebet for ikke at tilhøre den "rigtige" trosretning og der er stor opstandelse over dette, han bliver muligvis af den grund udelukket fra at komme på valg.
Det er da topmålet af idioti, men ok det er jo guds eget land-vor herre bevares.

Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:03
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Dansk stortalent vinder for tredje gang ..
27/04/2024 13:37
Lastefolk i Københavns Lufthavn strejke..
27/04/2024 13:10
Den olympiske flamme fortsætter rejsen ..
27/04/2024 12:22
31-årig anholdt efter at have været p..
27/04/2024 12:20
Ukraines udenrigsminister om manglende l..
27/04/2024 11:40
Nyheder fra Religion.dk