annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15806345
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2394025
Et andet syn 1999973
Åndelig Føde 1568085
Jesu ord 1530762
Galleri
To verdener så forskellige
Hvem er online?
0 registrerede 58 gæster og 36 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Præsteløftet er mere værd end et barns liv.

Kære Peter.

Rart at høre fra dig, der er jo ikke så mange der tør tage bladet fra munden, her.
Desværre så jeg ikke den udsendelse på tv2, men jeg mener at der bliver svaret forkert, idet det er de pædofile præster der skal anmeldes til politiet som de simple forbrydere de er, de skal IKKE beskyttes af et præsteløfte og det var jo hvad idioten Kresten Drejergaard mente, altså er et præsteløfte mere værd end et barns liv, et liv der kan være ødelagt for evigt, netop fordi disse "kære" præster jo tror de befinder sig hævet over os andre dødelige på et forgyldt piedestal.
Der er sikkert begået mange forbrydelser mod børn i kristne skoler,børnehjem o.s.v.flere af disse har været påvist.

Jeg mener ikke at forbrydere skal beskyttes af hverken præste, læge eller advokatløfte, jeg kan slet ikke se nogen grund til dette, har man begået en forbrydelse, må man tage sin straf, ikke noget med at få "syndsforladelse" og give lidt penge til kirken, her har den italienske mafia jo givet store beløb til den katolske kirke, for at få syndsforladelse og præsterne giver det uden at kny, en flok hjernedøde idioter, de tænker ikke på hvor pengene stammer fra, er jeg overbevist om.

"Hvordan skal kirken/præsten forholde sig til synderen der oprigtigt angrer sin synd?"

Hvordan skal den misbrugte forholde sig til præsten der angrer sin synd?, er jo hvad vi i virkeligheden snakker om og ikke det omvendte, så please kom med et svar kære Peter.

Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 16:32
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
Nyheder fra DR
Nogle dømte i Ukraine får mulighed for..
08/05/2024 16:45
EU-lande vil sende milliard-afkast fra i..
08/05/2024 16:43
Fejlramt sygehusbyggeri undersøges for ..
08/05/2024 16:09
FC København laver nyt selskab til klub..
08/05/2024 15:59
Ligestillingsminister sår tvivl om egen..
08/05/2024 15:58
Nyheder fra Religion.dk