annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15775428
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2391687
Et andet syn 1998015
Åndelig Føde 1554150
Jesu ord 1529775
Galleri
Rødhus strand
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 54 gæster og 185 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Præster der lyver

hej Arne.

Og velkommen tilbage to the real world. Jeg blev skisme lidt bange da du pludselig forsvandt fra debatten, det må du inte gøre igen uden at meddele det ha ha.

Det glæder mig at du kan finde behag i din lille drømmeø, hvor du åbenbart møder forhistoriske personager, det er så iorden med mig, jeg kan ikke have og har ikke have noget imod hvad folk så end dyrker, det burde du også vide af vore mange debatter.

Det er religionernes higen efter magt over menneskene jeg har noget imod og især mod religionernes missioneren overfor vores børn fra barnsben der falder mig for brystet.

Du har lært noget nyt denne gang, harmoni mellem menneskene, med kloden og os selv, det kan jeg godt følge dig i, det mener jeg også at jeg selv i mit dagligliv lever op til, her på debatten vil jeg nok sige, at der trækker jeg linierne noget stærkere op, ellers ville vi ingen debat have, men bare klappe hinanden venskabeligt på ryggen.

De/den anonyme jeg har debateret med i den sidste tid, du "svigtede " mig, ser mig nærmest som et flerhornet monster, der er ude efter at alle mennesker, det er virkeligt morsomt som mennesker tror de kender een, jeg kan fortælle at jeg er yderst afholdt allevegne og korrekt i min optræden, ikke fordi jeg bryder mig om at omtale mig selv, men det kan være nødvendigt for de som tror noget helt andet.

Du har ændret din mening om religionernes råddenskab, det betyder ikke så meget mere, ja det er jo kedeligt at høre, så du er blevet lidt smittet af "virusen" på drømmeøen. bank

Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
04/05/2024 13:32
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
Hilsner
af Tikka
03/05/2024 09:21
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Borgere hoppede i vandet for at redde am..
04/05/2024 13:27
Vej spærret på grund af brændende bus
04/05/2024 12:52
89 værelser på kollegie evakueret: Bra..
04/05/2024 11:53
Over 100 varmerekorder slået i Vietnam ..
04/05/2024 11:09
Italien forbyder hvalpe-yoga
04/05/2024 08:58
Nyheder fra Religion.dk