annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 1179 gæster og 495 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Helligånden

Det er selvbiografiske strøtanker som jeg intet har noget imod, men de hører ikke hjemme i seriøse oprettede tråde med et bestemt emne.

Jan ABC gjorde det samme med sine kæpheste i alle andres tråde.

Iøvrigt en af grundene til at Thomas og undertegnede og andre ikke kan tage stedet seriøst. Fordi Gerth spammer alle indlæg ved ikke at samtale og debattere seriøst om trådenes emner men kun skrive ret uforståeligt om sig selv.

Utallige gange har vi opfordret Gerth til ikke at spamme andre's oprettede seriøse tråde til at snik snakke om sig selv. Ikke at manden ikke må snik snakke om sig selv men så skal det være i fx Tråden, Gerth's Dagbogs strøtanker.

Mvh HansKrist


Du har altid holdt hånden over Gerth også da Admin smed ham ud på røv og albuer holdt du med Gerth - du kunne ikke se det forkerte i hans sex skriverier og du bebrejdede mig at jeg ville have dette stoppet.

Prøv nu at tænke klart og drop din antipati mod mig og din evindelige ukritiske sympati med Gerth.


Hvad er grunden til at du forsvarer at Gerth må ødelægge og spamme min seriøst oprettede tråd om Helligånden???

Jeg har begyndt med 2 meget seriøse indlæg om Helligånden og så kommer der 6 indlæg af Gerth der ikke er en samtale og debat/dialog om Helligånden. Hvordan kan du forsvare dette.

Min tråd er jo afsporet 100% og domineret af en debattør der kun skriver om sig selv - ovenikøbet på en uforståelig måde.

Igen Gerth må gerne skrive om sig selv - blot efter min mening ikke i andres seriøse oprettede tråde med et bestemt emne.
Seneste indlæg
Ved du hvorfor?
af somo
27/06/2026 07:57
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Ukraine melder: Ukrainsk energiselskab o..
27/06/2026 11:14
Skagen får en ny turistattraktion
27/06/2026 10:29
Ung mand røg ud af studentervogn
27/06/2026 09:10
Antallet af pensionsmillionærer steg si..
27/06/2026 08:08
Trump deler nyt billede af mindepas
27/06/2026 06:33
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Uheld forstyrrer trafikken på Fyn på t..
27/06/2026 09:25
DMI udvider antal strande i landsdækken..
27/06/2026 09:04
Dreng kom alvorligt til skade i ulykke m..
27/06/2026 08:39
USA anklages for aftalebrud efter angreb..
27/06/2026 08:17
Anklager: 49 kilo guld i sag om hvidvask..
27/06/2026 08:00