annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
SÃ¥ er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
0 registrerede 683 gæster og 1163 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Helligånden

Det er selvbiografiske strøtanker som jeg intet har noget imod, men de hører ikke hjemme i seriøse oprettede tråde med et bestemt emne.

Jan ABC gjorde det samme med sine kæpheste i alle andres tråde.

Iøvrigt en af grundene til at Thomas og undertegnede og andre ikke kan tage stedet seriøst. Fordi Gerth spammer alle indlæg ved ikke at samtale og debattere seriøst om trådenes emner men kun skrive ret uforståeligt om sig selv.

Utallige gange har vi opfordret Gerth til ikke at spamme andre's oprettede seriøse tråde til at snik snakke om sig selv. Ikke at manden ikke må snik snakke om sig selv men så skal det være i fx Tråden, Gerth's Dagbogs strøtanker.

Mvh HansKrist


Du har altid holdt hånden over Gerth også da Admin smed ham ud på røv og albuer holdt du med Gerth - du kunne ikke se det forkerte i hans sex skriverier og du bebrejdede mig at jeg ville have dette stoppet.

Prøv nu at tænke klart og drop din antipati mod mig og din evindelige ukritiske sympati med Gerth.


Hvad er grunden til at du forsvarer at Gerth må ødelægge og spamme min seriøst oprettede tråd om Helligånden???

Jeg har begyndt med 2 meget seriøse indlæg om Helligånden og så kommer der 6 indlæg af Gerth der ikke er en samtale og debat/dialog om Helligånden. Hvordan kan du forsvare dette.

Min tråd er jo afsporet 100% og domineret af en debattør der kun skriver om sig selv - ovenikøbet på en uforståelig måde.

Igen Gerth må gerne skrive om sig selv - blot efter min mening ikke i andres seriøse oprettede tråde med et bestemt emne.
Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Roskilde Festival bliver første svanemÃ..
24/06/2026 08:28
Mand alvorligt forbrændt under optændi..
24/06/2026 07:48
Staten dropper at indkræve små gældsp..
24/06/2026 07:20
Fejl i kommunikationssystem lammede togt..
23/06/2026 23:45
Dronning Margrethe deltog i studenterfej..
23/06/2026 21:56
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Salget på tankstationer falder for tred..
24/06/2026 06:31
Højreorienteret præsidentkandidat stå..
24/06/2026 06:10
Roskilde Festival bliver første svanemÃ..
24/06/2026 06:00
SAS-afgange aflyses under norske overens..
24/06/2026 05:57
Løkke venter at arbejdsgruppe om Grønl..
24/06/2026 05:52