annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 1179 gæster og 495 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: En frelser er født...

Citat:
Tikka:

Dårlig stil!

Man opretter ikke tråd for at debattere profil som er på sitet.

Håber tråden bliver fjernet!!



Først er jeg glad for at se du ikke er konfliktsky Tikka (eller hvad man skal kalde det helst ikke at turde/ville blande sig i "konflikterne" på Trosfrihed). Godt du åbner din mund og gør din demokratiske stemme gældende.

Jeg kan delvist følge dig i din kritik af Jan ABC - jeg blev også lidt skuffet over denne nye tråd - især når en af vores debattører HansKrist har oprettet tråden

Selvjustits og Debatregler

Virkelig skuffet over at ingen har reageret på den nye tråd

Jeg ved godt at Arne der har bevæget sig over i sindssygen, ihvertfald er blevet så optaget af at træde HansKrist under fode, at han helt har mistet overblikket over hvad han skriver såvel som sin sunde dømmekraft ALDRIG ville nedværdige sig selv til på en seriøs måde at deltage i tråden Selvjustits og Debatregler - som er både SPOT ON og det mest konstruktive der nogensinde er skrevet om hvordan vi gør Trosfrihed til et sted der kunne tiltrække nye debattører.

Med Gerth's dominans siden folk løber skrigende bort og det ved jeg fra flere kilder.

Så derfor skal vi igennem SELVJUSTITS altså det Paulus opfordrede sine menigheder til - ikke at føre retssager imod hinanden - imod en broder søster i Kristus - men igennem at stå hinanden nær i Kristus at nå frem til en løsning på stridigheder.

Kom nu folkens



-0-0-0-

Jeg kan sige jer at folk i de urkristne paulinske menigheder var mere multi kulturelle og religiøse og troende end vi er her på Trosfrihed

Og alligevel formåede de at holde sammen i 2000 år op til idag ved netop at respektere disse forskelligheder som for Paulus var var af sekundær betydning i forhold til vores samhørighed i Kristus som brødre og søstre

Læs Troels Engberg Pedersen bog om Paulus og Identitet mener jeg det er.
Seneste indlæg
Ved du hvorfor?
af somo
27/06/2026 07:57
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Ukraine melder: Ukrainsk energiselskab o..
27/06/2026 11:14
Skagen får en ny turistattraktion
27/06/2026 10:29
Ung mand røg ud af studentervogn
27/06/2026 09:10
Antallet af pensionsmillionærer steg si..
27/06/2026 08:08
Trump deler nyt billede af mindepas
27/06/2026 06:33
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Uheld forstyrrer trafikken på Fyn på t..
27/06/2026 09:25
DMI udvider antal strande i landsdækken..
27/06/2026 09:04
Dreng kom alvorligt til skade i ulykke m..
27/06/2026 08:39
USA anklages for aftalebrud efter angreb..
27/06/2026 08:17
Anklager: 49 kilo guld i sag om hvidvask..
27/06/2026 08:00