annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15881791
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2399018
Et andet syn 2003686
Åndelig Føde 1604019
Jesu ord 1534505
Galleri
To verdener så forskellige
Hvem er online?
0 registrerede 560 gæster og 213 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Den store reformation...

Hvorfor har du ikke sat dig ind i tingene?


Spørger du - det har jeg da netop - du kunne jo læse mine indlæg


At hver fjerde tror på reinkarnation hvad har det med kristendommen at gøre

Der findes lande hvor næsten 100% er muslimer og lande hvor ca 60% er ateister - men for ind i helvede hvad har det at gøre med kristendommen må jeg spørge???

Skal kristendommen af disse grunde skiftevis være islam og så ateistisk og så gå ind for reinkarnation????

Nej selvfølgelig ikke

Jeg forstår simpelthen ikke din argumentation

Fred være med jer der går ind for reinkarnation og forbliv I dog bare i jeres tro - som ingen vil tage fra jer


Men at lave kristendommen om til noget den ikke er kaldes ikke en reformation

Så forstår du overhovedet ikke ordet reformation hvad det dækker over


Det er jo ikke en reformation du taler om og som Lau Sander Esbensen taler om - det er en total destruktion og ødelæggelse kristendommen og så at bygge noget helt andet op der aldrig har haft noget som helst at gøre med kristendom

Dette vil ALDRIG kunne lykkes og det er naiv af jer at tro


Men jeg går ind for den reformation som Ny Himmel er et ægte udtryk for og dem bakker jeg op. Og de smider ikke barnet ud med badevandet. De smider ikke Guds Kærlighed Kristus ud med badevandet.


Og i det hele taget kan vi kristne "i Kristus" ikke smide Guds Kærlighed Kristus udgydt i vore hjerter ved Helligånden der er os givet på porten - det er en umulighed.

Og uanset hvor meget du og Lau Sander Esbensen vil forsøge herpå så er det en umulighed - det kan ikke lade sig gøre - Kristus er vores liv fordi vi har mødt den levende Gud i Kristus og den Guds Ånd der gør levende.

Så uanset hvor meget I forsøger kan I ikke ændre hvad vi kristne lever i og står i har vores liv i og ved.

Alle kristne er parat til at betale med deres eget liv som offer for ikke at blive udsat for din og Lau Sander Esbensen's reformation og derfor ved jeg det aldrig vil lykkes for jer og at I tale i vildelse når I som Lau Sander Esbensen påstår at kristendommen "uddør" snart.

Kristendommen "uddør" aldrig kan jeg fortælle Lau Sander Esbensen. At læse hans dommedags prædiken om at hvis kristendommen ikke gør som han siger den skal så uddør den om få år. Sjældent har jeg rystet så meget på hovedet og trukket på smilebåndet.
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
15/05/2024 03:47
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Boeing i nyt stormvejr: Anklages for at ..
15/05/2024 02:59
Efter brokollaps i Baltimore: Containers..
15/05/2024 01:41
For tredje gang ligger der en haj på fo..
15/05/2024 00:41
Tidligere advokat for Trump grillet unde..
14/05/2024 23:47
Heftige kampe tvinger Ukraine til at fly..
14/05/2024 23:38
Nyheder fra Religion.dk