annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 16093047
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2421261
Et andet syn 2018438
Åndelig Føde 1687023
Jesu ord 1546330
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 81 gæster og 103 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Skal folkekirken fornyes...

Citat:
Arne:

Hvis ikke det egentlig var så trist at se, hvad der kommer fra Hanskrists "i Kristus væren", ville jeg smile - ja grine - ad, hvad der kommer fra ham af tilsviningsforsøg rettet mod mig



Nu holder du fandeme kæft du gamle


Jeg skriver et meget venligt brev - meddelelse - til dig der indeholder så meget af almen interesse og rigtig mange informationer.


Hvad får jeg tilbage

Lille kort ondskabsfuld perfid svar

Der intet - som i INTET - overhovedet relevans havde for hvad jeg skrev.

Du udviste kun ondskab - ingen empati ingen social intelligens - du udviste kun umenneskelig uforståelig ondskab.


Du befinder dig i et mørke der totalt har slukket lyset for dig - ingen venlighed ingen empati ingen social intelligens - ingen naturlig normal omgangsform med et medmenneske.

Du er syg i sindet.

Kom ud af dit mørke og dit ondskab og dit hykleri og farisæer optræden.

Citat:
Arne:

Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, indsigt, medfølelse, omsorg, kærlighed



Det er til at brække sig over

Og at det er dine egne ord om dig selv fortæller ligesom alt om jordens største hykler

Føj



Hvis du ikke fjerner alt det ondskab der bor i dig og det er det eneste du har at byde ind med --- så gider jeg dig ikke mere Arne

Og det med fed kommer lige fra hjertet

Det var nok dråben (hvordan du svarede mig på min meddelelse om en præsts virke her og nu i folkekirken) der fik bægeret til at flyde over - du er simpelthen gået for vidt - det er blevet for meget du gamle


Du er et lille menneske - så lille menneske her i dit livs efterår -- hvilket indtryk og stempel du ikke der efterlader dig

Det sidste indtryk var ikke smuk - men tegn på et formørket sind hvor ondskab var det eneste det kunne blive til i kommunikation med et medmenneske


Du er en gammel indestængt "tumpe"/nørd blottet for social intelligens og empati og kærlighed - hvad du ellers fremhæver du står for din selvretfærdige hykleriske farisæer du er


Jeg er ligeglad jeg kalder en spade for en spade - når dråben der får bægeret til at flyde over igen igen igen igen igen kommer fra dig af.


-0-0-0-

2 ting jeg ikke gider

1):

Din dumsmarte måde med Christian Braad Thomsen at drøfte kristendom på der gør os alle dummere her på Trosfrihed - simpelthen du sætter niveauet for debat på et latterligt lavt niveau

2):

Og så din evige ondskab og altid på nakken af HansKrist og slikken alle andre i røven - det er så rådden og kvalm at se på - hvad fanden har jeg gjort dig mand???


Nå men jeg vil ikke være med i 1) og 2) mere - dertil er min tid mit liv for kostbar --- jeg har så mange konstruktive skriverier med andre mennesker at jeg kan undvære dig uden det betyder et tab


Men hvor jeg dog ønsker for Trosfriheds skyld at du blev konstruktiv debattør igen som vi så for bare et par år siden tilbage
Seneste indlæg
Valg - demokrati - Jesus
af Tikka
09/06/2024 14:14
Adskille stat og kirke?
af Tikka
09/06/2024 12:47
Hvad sker der i disse dage?
af somo
08/06/2024 08:18
Vigtige præciseringer
af somo
04/06/2024 14:04
Spiritualitet
af Arne Thomsen
30/05/2024 16:33
Nyheder fra DR
Mette Frederiksen sender hilsen med opfo..
09/06/2024 13:28
Både Trump og Biden jagter kampagnemill..
09/06/2024 12:33
Lig skyllet i land på strand: Politiet ..
09/06/2024 12:32
Kræftens Bekæmpelse uddeler 99 million..
09/06/2024 11:14
Lig af forsvunden tv-læge fundet på gr..
09/06/2024 10:26
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Stemmeprocenten halter efter rekordvalge..
09/06/2024 12:54
Trump vender på en tallerken og opfordr..
09/06/2024 12:54
Valgets vinde blæser ind over Danmark. ..
09/06/2024 12:54
Statsminister deler billede af sig selv ..
09/06/2024 12:54
EU-glade Radikale kan miste begge mandat..
09/06/2024 12:54