annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
Rødhus i januar
Hvem er online?
0 registrerede 323 gæster og 303 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Paulus's FLOW SPIRITUALITET

Læs mit forrige indlæg igen - i slutningen er der blevet tilføjet noget du bør læse - de sidste to afsnit drejer det sig om.


-0-0-0-

Citat:
Gerth:

Jeg er jo ikke kristen


Nu taler du nøjagtig lige så skråsikkert dumt som Tikka og Arne gør i jeres store usikkerhed og egoistiske selvhævdelse - hvor I vil udarbejde jeres egne tanker og ideer om Gud og det guddommelige i stedet for i KRISTUS at tage imod at Gud nu er kommet os nær som VIRKELIGHED .

I tre, dig Gerth og Arne og Tikka, må lære at forstå at det ikke er jeres tanker om Gud og det guddommelige det drejer sig om - hvor I sætter Gud og det guddommelige på plads - den plads I mener det skal have og kun må have (Arne har smidt Gud væk og ud af menneskets liv og Tikka siger der i Bibelen slet ikke bliver talt om den virkelige Gud da den Gud jøderne og de kristne har er HJERNESPIND og Gud derfor kun findes i New Age Buddhismen - at mennesket kan bevidstheds udvikle og frelse sig selv udenom INKARNATIONS BEGIVENHEDEN GUDS KÆRLIGHED KRISTUS - GUD HELLIGÅNDENS VIDUNDERLIGE FORUNDERLIGE GERNINGER MED OS.

Vigtigt at forstå er at vi skal have Gud med ombord i vores liv - så vi i et dynamisk kreativt SPIRITUELT samarbejde med GUD i KRISTUS udvikler os.

Jeres forlegenhed overfor kristendommen der er Gud som virkelighed i vores liv må I alle tre se om I kan vokse fra.


Citat:
Gerth:

Der er noget medmenneskeligt ved dine ord fortid og nutid ved jeg, men fremtiden? ja, Hvem gider kram, kæl, nus, og berøring med mig, men måske dette også kræver min åndeligt åbenhed... Men, de kan måske ikke li min uerfarenhed om dette ?



Du skal ikke blive så DESPERAT omkring det spørgsmål med at du opfatter og føler dig selv seksuelt uerfaren og du tror dette er jordens undergang for dig.

Få nu en rolig afslappet holdning til det spørgsmål i dit liv. Her skal du ikke forecere noget frem.

Du vil igennem at du tager åndeligt arbejde seriøst op i dit liv få den selvrespekt og det selvværd der er nødvendigt for at du kan blive forelsket og møde kærligheden i et andet menneske, hvor også jeres kærlighed på et tidspunkt i forelskelses processen får et seksuelt udtryk.

Det skal helst ske naturligt ellers må du henvende dig på Sexologisk Klinik på Odense Sygehus og bede om terapi fordi du gerne vil have hjælp til at komme videre i livet - hjælp til at komme over din seksuelle jomfruelighed - uerfarenhed.
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Verdens glemte konflikt: FN-opfordring o..
29/03/2024 01:28
Stormen Nelson raser flere steder i Euro..
29/03/2024 00:31
Israelsk militær: Højtstående Hamas-m..
29/03/2024 00:25
Pavens tætpakkede påskeprogram: Vasker..
28/03/2024 23:53
Instruktør bag 'Oppenheimer' bliver rid..
28/03/2024 21:53
Nyheder fra Religion.dk