1
registreret Arne Thomsen
198
gæster og
245
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvis et menneske mister TROEN
|
Nu stopper du øjeblikkeligt og forsvinder herfra Gerth
Nu er nok nok - du er gået over stregen
Gerth:
Tikka: "Frihed i ånden er en højre bevidsthedstilstand, som kristne ikke har patent på, og hvad der er bevidst er altid ,,født,, af ,,noget,, udefra." tosset Hvor er egentligt spas mager narren ABC?
SANDHEDEN SKER IKKE DERUDE OM GUDSRIGET
Ligesom i skrifterne skændes en´ guddom ikke om humor, hvilket kan forstås og misforstås på forskellige måder ligesom følgende og de to forskellige slags tugt!:
Jesus kom ikke kun fra Gud men også af i Marias mave med hellig ånd ved både hende og igennem ham - Ikke ligesom det ved ting livløs religiøse ritual om dåbens due. Desuden har også ´jeg´ Helligånden i mig, så derfor er Det guddommelige med mig! tommelop
Og foresten: Gudsmeditation og åbenbaring sker jo som lykkeligt velvære ligesom analsex. Sådan ligner det også den snævre port igennem mig i Himlen som enhed/helhed om alt. En sammenhæng hvor det´ af nede samtidigt kommer (årrh) oppefra og omvendt, hvor inde og ude også ligeledes er et/en´ gudsbevidsthed istedet for aggressioner ligesom fredeligt kærlig elskov. yeah
Ligesom ud af Jesu ord - Hvad der kommer i munden gør dig ikke uren ligesom traditioners seksuelle safter, ædelse og rødvin! griner
Jeg ønsker ingen ´derude´ om verden dårligt, fordi kun det gode er ´i´ mig, hvor kraften iblandt os omhandler Det guddommelige os! Dog er også naturen ligeså vigtigt som mennesket om livet, men vi har et selvbevidst ansvar anderledes end dyr og miljøet. Dette betyder Ordet om skabelsen.
|
|
|
|