annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Himmellandskab
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 158 gæster og 52 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Ordene - bogstaverne er ikke nok.

Bjørn var en hård debattør (og jeg har også været dette og beklaget det (Arne og Simon er subtile i deres ondskab og negative agenda - den negative dagsorden bliver pakket ind))

Jeg opdagede hvad der gjorde Bjørn så ophidset og hård i tonen - det var når han skrev fremragende indlæg og folk ikke forstod at værdsætte og påskønne disse hans indlæg af så høj kvalitet

Det samme led jeg under - hvis folk udviste tydelige tegn på at de havde læst og forsøgt forstået mine tekster og gav feedback ved at gennemgå mine tekster - så var jeg bestemt ikke hård - mine debatter med ALH Anne og Flemming Vang og Disciple og Kræn-p med flere var nok kontante, ja vi "sloges" gennem argumentation og ikke ved at være personlige.


Dette at kunne argumentere for sine synspunkter er det jeg mangler - som er en mangelvare her - ihvertfald i forhold til mine tekster - jeg får overhovedet ikke et modspil

Og ja til sidst mister man tålmodigheden over at lave kvalitative indlæg og trådstarter der aldrig bliver kommenteret


Derfor jeg har udviklet den skrivestil at mine tekster skal give den intelligente begavede eventuelle læsere et udbytte - jeg forlanger der gemmer sig i mine indlæg:

Tværvidenskabelig erkendelse - hvad jeg skriver skal kunne være i overensstemmelse med al den nye viden indenfor filosofi teologi og psykologi og neurovidenskab

Der skal være et udbytte i alle mine indlæg - hvorfor skulle jeg ellers skrive dem.

Men Trosfrihed i sin nuværende tilstand (med de debattører der er her) reagerer overhovedet ikke på nogen som helst substans og væsentlighed

Alle mine indlæg står blot - bliver aldrig kommenteret seriøst overhovedet

Dette var udmærket i "Hvad HansKrist dog skrive" - fordi disse indlæg er indlæg der virkelig kan stå alene --- men pludselig var I alle derover uden at I overhovedet relaterede til noget som helst af hvad jeg havde skrevet derover -- spam var det

Også derfor Simon smuttede da Mellemrummet blev spammet og jeg forstår det godt

Hvis det her skal være en god debat portal må vi opføre os fair overfor hvad hinanden skriver

Simpelthen sætte tempoet ned (som jeg har bedt Arne om utallige gange - men han kan overhovedet ikke gøre ophold ved noget som helst der ikke er hans egen agenda)

Ja jeg har bedt om utallige gange at vi sætter tempoet ned - men lige lidt hjælper det - folk kan åbenbart kun forholde sig til dig selv og deres egen agenda

Ingen kan det jeg lærte på mine studier også forholde sig til faglig saglighed - aldrig er ens subjektive meninger noget værd hvis de ikke bliver sat op imod hvad fagfolk og videnskaben idag mener om det vi gerne vil kloge os på

Også det jeg mangler ved Gerth - han skriver om Helligånden men laver overhovedet ingen studier i hvad Helligånden er og hvor begrebet stammer fra og i hvilken kontekst dette begreb giver mening

Sådan som jeg er skolet og opdraget og dannet er min subjektive meninger om dit og dat fuldstændig ligegyldige og ja endda uinteressante hvis de ikke bliver kontekstet til hvad de moderne relevante videnskabelige fag discipliner siger til det jeg har en mening om

Gerth vil ovenikøbet have dette fjernet at hvad vi subjektivt mener bliver stillet op overfor hvad videnskab og vores sprog fællesskab mener om tingene --- hvis vi gør som Gerth ikke laver en "sparring" med hvad man (vores kultur og sprog) objektivt fagvidenskabeligt tænker om tingene - så er det at mennesker får deres egne private og det kan ende i skizofren tankegang som Gerth tydeligvis frister af en eller anden grund - om der også er alkohol med i billedet og dovenskab og falske idéer om egen betydning og genialitet ved jeg ikke
Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
USA nedlægger veto mod fuldt palæstine..
18/04/2024 23:42
Omkring halvdelen blev sorteret fra: 12 ..
18/04/2024 23:15
Atalanta sender Liverpool ud af Europa L..
18/04/2024 22:54
Tre mænd varetægtsfængslet efter poli..
18/04/2024 21:15
Tagbrand i Nordvest i København: Tre op..
18/04/2024 20:36
Nyheder fra Religion.dk