annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703106
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383522
Et andet syn 1992819
Åndelig Føde 1529116
Jesu ord 1524604
Galleri
Gymnasie billede
Hvem er online?
2 registrerede somo ,(1 usynlig), 426 gæster og 44 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Tidsånd - de 12 Trin

Citat:
Arne:

Hej Gerth.
Jeg skrev #38302 - 07/01/2023 15:53 i denne tråd, at jeg ikke finder dig åben og ærlig, siden du ikke vil forholde dig til mit forsøg på at opfatte dig ret.

Jeg kan så nu tilføje, at jeg tillige får det indtryk, at du føler dig højt hævet over "folket" og derfor ignorerer mine forsøg på at opfatte dig.

Dette blot for at du kan vide, at det er dét indtryk, du giver mig - og dermed mister du min interesse.


Endnu værre end Gerth ignorerer dig har du ignoreret og endda hånet mig nu konstant i 20 år.

Så jeg tænkte at nu fik du smage din egen medicin af arrogance og hån.

Hvor arrogant du har været overfor mig er alle disse eksempler hvor du stiller mig spørgsmål til mit spirituelle virkeligheds billede eller forståelse tingene. Når jeg så igennem 20 år gang på gang har svaret dig så har du ALDRIG nogensinde bearbejdet og kommenteret indholdet i mit svar. Ofte har du bare ignoreret og ikke kommenteret med et eneste ord på mit svar. Og har du endelig sagt noget har du bare afvist det som svulstige intetsigende ord og at ingen forstår mig.

At du aldrig har kommenteret på indholdet i mit svar gør at du er så forskellig fra Kræn-p som et menneske kan være (og Fl Vang og ALH og Disciple med flere andre der gjorde at Trosfrihed var et yderst interessant Debat Portal). Kræn-p gennemgik altid indholdet i mine indlæg. Han tog et kopi af hvad jeg skrev, redegjorde for sin forståelse af hvad jeg skrev og derefter gav han mig ris og ros.

Åh det var så godt så godt dengang.

Jeg skrev faktisk privat med Kræn-p (og ja Anne ALH og Fl Vang og lidt Disciple).

Da min mor læste noget af min korrespondance med Kræn-p var hun stærkt bevæget rørt over at to voksne mennesker kunne have så dybe samtaler med hinanden.

Anne ALH og jeg vi skrev også en del sammen. Fl Vang lidt også.

Ville jeg have haft disse samtaler, private korrespondance, hvis jeg var umuligt at forstå og ingen forstod mig. Ville Internet redaktør for Kristeligt Dagblad skrive til mig om jeg ville BLOGGE på deres Blog Univers fordi nogen havde prikket ham på skulderen at HansKrist skrev fremragende om det kristne trosliv og dets spiritualitet.

Nå egentlig burde jeg slet ikke fremhæve mig selv - men Arne's nedgørelse og ignoreren og hån og konstante gøren grin med mig i samtlige 20 år stort set gør at jeg bliver tvunget til at forsvare mig.

-0-0-0-

Det er træls ikke at blive behandlet bare med en lille smule retfærdig og med en lille smule respekt.

Havde du Arne gjort det ville vi to aldrig være kommet til at stå i en så stejl og uforsonlig opposition til hinanden.


Så Arne du har noget at lære med eksemplet her hvor du føler Gerth ignorerer dig.

Har jeg ikke både ignoreret og hånet HansKrist helt systematisk igennem 20 år???

Ihvertfald har du ikke været fair og en smule retfærdig og respektfuld overfor mig som du har været overfor alle andre debattører.

Nå jeg har overlevet selv om jeg har rykket mig selv i håret af frustrationer over din udspekulerede ondskabsfulde leg med mig.


Jeg glemmer aldrig da du religions debatten skrev højt og spurgte om folk dog ikke havde blokeret HansKrist for det havde du gjort for længst.

Da du skrev det var jeg i livlig privat korrespondance med Kræn-p og ALH og Fl Vang og Disciple.

Det var så komisk så komisk så komisk hvordan du levede i din egen lille verden og overhovedet ikke opfattede hvad der foregik lige foran din næse.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 08:48
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Lun lørdag i vente
27/04/2024 08:50
Hjelme for millioner fra Hövdings konku..
27/04/2024 07:54
Israelsk ambassadør er bekymret for sik..
27/04/2024 07:20
Rusland har ramt energianlæg i tre ukra..
27/04/2024 07:18
Russiske natangreb på Ukraine sender po..
27/04/2024 05:40
Nyheder fra Religion.dk