annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15865008
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2397656
Et andet syn 2002639
Åndelig Føde 1597839
Jesu ord 1533879
Galleri
Løve i egen hule nu.
Hvem er online?
0 registrerede 297 gæster og 132 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kristendommens ABChristus

Citat:
Gerth:

Jeg kender flere af værste typer mennesker, som for vredt eller hadefuldt ligesom herskende aber dominerer undertrykkende over andre voldeligt og/eller højtråbende (brøler-skriger-knurrer) ved destruktivt grim tale.


Noget lignende har du flere gange tidligere nævnt.

Vis mig hvem du omgås og jeg skal fortælle dig hvem du er

Nemlig opfører du dig ABE agtigt - du opfører dig skørt og grænseoverskridende som om du ingen menneskelighed og opdragelse er i besiddelse af

Også dit sex prostitution er dyrisk ABE agtigt (dyrisk bliver sex når det løsriver sig fra forelskelse og kærlighed og dybere mening = ånd)

Hvorfor omgås du sådanne mennesker? Bor du i en beskyttet bolig? - et Socialt Bosted? Ihvertfald har jeg tænkt på at din grænseoverskridende ABE agtige adfærd kunne skyldes at du omgås mennesker der opfører sig sådan - nemlig har du nævnt det mange gange.



Citat:
Gerth:

Derfor forhåbentligt i det nye år forlader jeg dette forum, når jeg der møder folket ved min rolle (kald) om blandt andet Frelserskikkelsen.


Jeg har sagt at jeg ikke tror du kan undvære Trosfrihed.

Fx hvad har jeg ikke lært dig er ikke småting og du ønsker næppe at gå glip af mine dybe originale indsigter i tingene.

+ du ved godt jeg taler direkte til dig fordi jeg ønsker dig et godt liv

+ du får meget mere opmærksomhed på Trosfrihed end du får andre steder såvidt dine idéer og tanker om dig selv


-0-0-0-

Du mangler struktur over dit liv - et arbejde og et studie mangler du - derfor du ikke bliver dygtigere ikke gør fremskridt men sejler rundt i dig selv og skøre tanker om dig selv der ikke holder i virkeligheden


Derfor forhåbentligt i det nye år forlader jeg dette forum, når jeg der møder folket ved min rolle (kald) om blandt andet Frelserskikkelsen.Gerth

Uha Uha gys gys - gad vide hvad du forbinder med at møde folket i din frelserskikkelse - jeg har set dine videoer og de gør mig urolige

Der er virkelig noget desperat over dig

Du kører ting ud til den yderste grænse

Og dine tanker er jo indimellem virkelig langt ude - hvor du virker små psykotisk

Du burde hjælpes til et bedre liv - men det får du ikke før du får jordforbindelse - selv holder din lejlighed - gør rent og sådan og selv køber ind og laver mad og du får et arbejde

Du ville vokse gevaldigt ved at du magter at klare dig selv og kunne klare et job - nogle praktiske pligter

Dit virkelighedsbillede er jo ret meget forstyrret men gennem at du lærer at klare dig selv - være selvhjulpen og du også får et arbejde - du vil langsomt begynde at finde ud af hvordan virkeligheden ude i verden ser ud for almindelige mennesker


-0-0-0-0-0-

Virkelig svært at vurdere dig - 1): hvor syg rask og store udfordringer du har og 2): hvor meget der skyldes provokerende barnlig umoden narcissistisk ABE opførsel

Nogle gange virker du bestemt ikke til at have rundet de 40 år - du virker overhovedet ikke på nogen måde at være voksen og forstandig

En mand på din alder skulle jo ikke opføre sig som du gør


-0-0-0-0-

Citat:
Gerth:

Du virker falsk ligesom alle de andre profiler her



Tikka siger det samme

Hvad pokker det er du/I mener med falsk forstår jeg ikke

Det kunne være at vi få der er her ikke lever op til jeres forventninger

Men at de få aktive debattører på stedet ikke lever op til jeres forventninger gør dem vel ikke til falske profiler

At min profil ikke er falsk kan enhver forsikre sig om da jeg altid har været selvbiografisk ærlig - samme profil HansKrist siden 2002 eller var det 2003 - I ved stort set alt om mit liv hvis I har fulgt med.

Arne ved vi også rigtig meget om.

Så ihvertfald kan de to jo umuligt være falske profiler (og troll er vi ikke i nærheden af at være og den der vil mene det burde læse op på hvad troll er (troll virksomhed der står bag Trump og Brexit er en meget mere alvorlig sag)


-0-0-0-

Citat:
Gerth:

Rosemarie profilen mødte ikke på til date


Jo det gjorde hun da - det var vist dig der kom ret meget for sent
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
13/05/2024 13:21
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Statsministeren frygter russiske hybrida..
13/05/2024 16:16
26-årig får otte års fængsel og udvi..
13/05/2024 16:09
To afdøde havnede i de forkerte kister
13/05/2024 16:00
Childish Gambino kommer til Danmark
13/05/2024 15:29
20 jægere sat ind i kampen mod larmende..
13/05/2024 15:00
Nyheder fra Religion.dk