annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15857041
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2397197
Et andet syn 2002226
Åndelig Føde 1595153
Jesu ord 1533599
Galleri
Heart Brain problematikker
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 277 gæster og 163 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kristendommens ABChristus

Ja så har jeg formuleret mig forkert da Jesus ikke provokerede - men omgivelserne blev provokeret af hans forsøg på samfunds ændringer.

"Jeg har ikke magt over dig. Er du besat af Paulinsk kristendom?" Gerth

Nej besat er nok så meget sagt da jeg har mange andre interesser og studier. Men jeg er virkelig fascineret af Paulus som iøvrigt moderne tænkere også er.

Nej vel har du ikke magt over mig - men du kan da godt nok ødelægge Trosfrihed for andre. Dine sex skriverier hører ikke til på Trosfrihed - det giver overhovedet ingen mening at du bruger Trosfrihed som kladderpapir for hvad der egentlig er tænkt til Facebook.

Meget af hvad du skriver gi'r overhovedet ingen mening.

Hvorfor kan du ikke bare stoppe med dine sex opslag???? Ihvertfald på Trosfrihed. Hvad du gør andre steder (fx Facebook) må du selv om.

Du er blevet smidt ud før fx SELVET.dk gør det slet ikke indtryk på dig?

Kan du overhovedet ikke se der er noget galt med din adfærd???

Fx dine sex opslag hører ikke til her på Trosfrihed.

Og du skriver mange totalt uforståelige indlæg - der er ganske ulæselige og endelig staver man sig igennem dit ukorrekte brug af det danske sprog så er der overhovedet ikke mening og sammenhæng og logik i hvad du skriver. Mange af dine indlæg stinker af skizofreni tankeforstyrrelse. Ikke alle men mange og derfor tænker jeg på at der er forskel på hvor "syg" du er i din tænkning - måske du ikke altid er lige meget skizofren tankeforstyrret i øverste etage. Nogle gange kan dine tekster virke næsten normale og de kan med god vilje læses og andre gange er det virkelig alvorlig skizofreni tankeforstyrrelse for fuld udblæsning.

Det kan selvfølgelig også skyldes medicin, eller alkohol og for lidt nattesøvn og struktureret døgnrytme hvor du ingen pligter har men bare flyder og driver uden mål og mening.

Har du overhovedet ikke lyst til at blive rask?

Hvis du har ambitioner om at blive rask så begynder du at høre efter hvad folk siger til dig. Fx at du skal stoppe dine meningsløse sex opslag her på Trosfrihed.

Vil det være muligt at vi får lov til at snakke med en af dine kommunale kontakt personer. Det ville jeg gerne.
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
12/05/2024 20:41
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Forsvarer i ankesag om drabet på Mia Sk..
13/05/2024 10:09
Havnebad genåbner efter olieforurening
13/05/2024 09:52
Op mod 100 anholdt i Armenien efter prot..
13/05/2024 09:51
Københavnske skoler skal have færre kl..
13/05/2024 07:33
Flere byer i Canada bliver evakueret men..
13/05/2024 04:26
Nyheder fra Religion.dk