annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15849598
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2396596
Et andet syn 2001748
Åndelig Føde 1592360
Jesu ord 1533265
Galleri
Rødhus december
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 131 gæster og 209 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kristendommens ABChristus

Du spurgte mig:

Hvordan får man den tro?

Som jeg havde beskrevet om og som Luther har skrevet om.


Jeg svarede dig seriøst i 2 indlæg - du har ikke kommenteret med et eneste ord mit svar til dig i de to indlæg - ingen kritik eller kommentarer overhovedet.

Du svarer bare nedladende tilbage uden at du overhovedet viser du har læst mine to indlæg der svarer på dit spørgsmål.

-0-0-

Derefter skriver jeg et indlæg til Gerth der ikke har noget med dig at gøre, men er et svar til Gerth om hvorfor jeg ikke kan nøjes med Wikipedia studier.

Dette indlæg til Gerth er ret fantastisk og jeg skriver et efterfølgende humoristisk indlæg (som igen ikke er til dig) hvor jeg viser hvor vidunderlig retorisk morsom Paulus kan være.

-0-0-

I mange mange mange år har jeg sagt at du simpelthen ikke læser når man svarer dig. Dette har jeg oplevet hundredvis af gange. Ja jeg har aldrig fået en tilbagemelding fra dig af.

Nok fordi du ikke har ordene i din magt og magter at formulere dig og argumentere.

Du er tilgivet da dine kognitive evner tydeligvis ikke er hvad de har været - du magter ikke længere at følge og forstå en argumentation.

Men jeg husker dig også fra den gang du var ca 20 år yngre og ikke som nu udfordret på dine kognitive evner pga alder og der var du også altid modbydelig og nedladende overfor mig. Så det er ingen undskyldning at du idag tydeligvis har svært ved at skabe dig et overblik over vores tvister. De sidste par år har der været nogle SVIPSER eller HOVSA af de helt store hvor du afslører at helt elementære forhold har du ikke styr selv om du forsat vil kloge dig på tingene.

Det er ingen hemmelighed at vi to ikke bryder os om hinanden (hvilket du tvang mig ind ved at være forfærdelig nedladende og arrogant overfor mig der for ca tyve år siden) og vi er også så forskellige som to mennesker overhovedet kan være.


-0-0-0-

Ufatteligt du ikke snart lærer det HansKrist - Arne har altid som i ALTID opført sig nedladende og dum overfor dig endda groft udspekuleret ondskabsfuld gang på gang.

Hvorfor lader du dog dette indskrænkede ærekære smålige jalousi'ramte menneske skuffe dig.

Det er han simpelthen ikke værd - han har ikke menneskelig format og overskud og er ikke i nærheden af at kunne magte at give dig et fagligt sagligt modspil.

Arne er ikke nogen Kræn-p - ikke en Fl Vang - ikke en Anne ALH - han har modsat disse og andre ikke deres ballast og forståelse tingene. Lad være med at tro han matche nogle af vores tideligere dygtige debattører.


-0-0-0-

Jamen HansKrist Arne kan ikke engang fremstamme og formulere en kritik af dine to indlæg.

Han forstår overhovedet ikke hvad der er på spil.

Arne forstår simpelthen ikke at det religiøse spirituelle bygger på EKSTATISKE BRUD ERFARINGER - åbenbarings og "indbruds erfaringer" der bryder med vores hverdags bevidstheds servile prosaiske rationalitet.
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
12/05/2024 04:11
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Søndagssol til hele landet og helt op t..
12/05/2024 09:18
Første levende menneske med grisenyre e..
12/05/2024 09:10
11 mister livet i busulykke i Indonesien
12/05/2024 08:54
Naturbrand tvinger tusindvis af canadier..
12/05/2024 08:42
Hospitalsafdeling vil spare penge ved at..
12/05/2024 08:12
Nyheder fra Religion.dk