annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15782875
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392200
Et andet syn 1998506
Åndelig Føde 1556692
Jesu ord 1530005
Galleri
Rødhus strand
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 214 gæster og 151 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Er reformationen på vej...

Du er godt nok skizofren Gerth


Hvordan har du det med at være det?


Får du hjælp og kan du finde på at bede om hjælp eller er du under konstant "opdækning".

Køber du selv ind og laver mad og holder din lejlighed? Fører du selv økonomisk regnskab - betaler dine regninger.

På Facebook har du skrevet du har gået på gymnasiet - var det før skizofrenien udviklede sig?

Hvor alkoholiseret er du? Er det hver dag du drikker igennem?

Den mørke smertefulde mange års periode i dit liv skyldtes det skizofreni eller alkohol (eventuelt andet misbrug) eller noget helt tredje?

Da det var værst var du da indlagt?

Hvornår begyndte du at skrive? Opstod det i forbindelse med din deltagelse på SELVET?

Det er ret udbredt blandt skizofrene at de har en frelser identitet. Hvornår udviklede du din frelser identitet?

Er du aldrig selvkritisk - fx kritisk overfor om dine tekster - hvad du skriver - overhovedet giver nogen mening.

I den tid jeg har kendt dig er du dag for dag blevet mere og mere Bibelsk i hovedet.

Det siger sig selv at med det skizofreni du slås med Bibelen må være svært at modstå for dig.

At jeg har fejlvurderet dig - taget fejl af dig - kan jeg idag godt undre mig over. Jeg troede på dig - forstået sådan at jeg tænkte du havde lidt begynder vanskeligheder men at vi snart ville kunne se interessante originale tanker og ideer komme fra dig af. Men man må sige at det ikke er det der er sket.

Måske du havde en god periode med skizofreni da du begyndte på trosfrihed og du nu er kommet ind i en mere ustabil periode.

Nå jeg ved ikke om du har lyst til at svare mig på mine mange spørgsmål og fortælle om dine psykiske vanskeligheder.

Kan du klare dig selv uden hjælp fra det offentlige eller får du masser af hjælp?

Ihvertfald skjuler du ikke for nogen at har alvorlige skizofrene vanskeligheder. Du har også skrevet ganske lidt om det husker jeg.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
04/05/2024 23:14
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
Hilsner
af Tikka
03/05/2024 09:21
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Danske stafetter misser første OL-mulig..
05/05/2024 03:24
Se billederne: Massive oversvømmelser r..
05/05/2024 01:44
Tesla sagsøger Tesla
04/05/2024 23:58
Kirkeministeren: 'Vi kan hylde popstjern..
04/05/2024 22:36
Uvejr bremser USA's byggeri af mole ud f..
04/05/2024 22:09
Nyheder fra Religion.dk